Ons vrolijk babbelhoekje anno 2024

Hier mag je praten, grappen maken, vertellen over alles.
Een humorist is iemand wiens vrolijkheid van zijn hart naar zijn hersenen is verhuisd. (Otto Weis - 1847)

jadi
Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54
Locatie: de boterstad

Gisteren, 16:15


Afbeelding
Ik ben gebakken-gebraden en gestoomd. Morgen gegrild... pfff ....puf puf ...
Deze morgen op boodschappen geweest . .Man niet te doen van de hitte . ik was blij dat ik thuis was .. Alles wat koud moest blijven vlug weg gestopt in de frigo .. En daarna eerst een beetje in de relax .. En wetende dat ik in 1976 hoogzwanger was .. Toen kon ik het er beter tegen dan nu ..
Aan iedereen een fijne namiddag verder en voor nacht een deugddoende slaap , ik duim voor jullie en ook voor mezelf
toedeloe
menu : koude schotel met rosbief
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

Gisteren, 17:12

Afbeelding

FIJNE AVOND ALLEMAAL ,PFFFFF WARM WARM WARM : :?
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus