In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
hallooooo een goeie morgen allemaal
tis bewolkt en zonder het zonnetje ziet de wereld er helemaal anders uit , maar voor de volgende dagen word er wat beter weer voorspeld
puzzel ook een goeie morgen
Bekske veel sterkte voor jou
Remie geen fietsdagje voor jou vandaag
en nu in vijfde versnelling naar de badkamer
daaaaaaag

tis bewolkt en zonder het zonnetje ziet de wereld er helemaal anders uit , maar voor de volgende dagen word er wat beter weer voorspeld
puzzel ook een goeie morgen
Bekske veel sterkte voor jou
Remie geen fietsdagje voor jou vandaag
en nu in vijfde versnelling naar de badkamer
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allemaal ,
Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, Puzzel, Thijli, Inge,Ton , Bekske , granny-M , Frankje , oma-Dina en flowers , halloooooooooo.....
Z'bloemeke , hier hetzelfde weer als bij jullie en de wind uit het NW is nog steeds koud .
Ze beloven beter inderdaad voor komende week .
Bekske dat is vreselijk zulke sterke pijnstillers te moeten slikken en nu al zoveel te moeten inleveren.
Je hebt alle recht tot klagen hoor . Ik heb met je te doen , veel kracht en sterkte gewenst.
Remie , mooie puzzel met je onderbroekenlol
Onze NH kerk hier ( waar wij laatst gestemd hebben ) ziet er heel anders uit , heel modern
Ik vind de echt oude katholieke kerken zo mooi van binnen , ik hou van de beelden , het houtsnijwerk , het bladgoud , de schilderijen , glas in lood ramen , de altaren , de nisjes , je ruikt bijna de geschiedenis .
Bertje nog steeds vermist , hopelijk is alles goed .
Hier ook windkracht 4 , maar wij gaan toch een stukje fietsen ( dat is het voordeel van een e-bike , je kan hem een versnelling hoger zetten
) , anders zitten we de hele dag maar binnen .
Vanavond eten bestellen bij de Indonesische toko , lekker !
Fijne zondag allemaal ,

Marietteke, Zonnebloemetje , Ghyra , Bert, Mies-Marpel, Jadi, Sita, Lenk, Remie, Gerda, Puzzel, Thijli, Inge,Ton , Bekske , granny-M , Frankje , oma-Dina en flowers , halloooooooooo.....
Z'bloemeke , hier hetzelfde weer als bij jullie en de wind uit het NW is nog steeds koud .
Ze beloven beter inderdaad voor komende week .
Bekske dat is vreselijk zulke sterke pijnstillers te moeten slikken en nu al zoveel te moeten inleveren.
Je hebt alle recht tot klagen hoor . Ik heb met je te doen , veel kracht en sterkte gewenst.
Remie , mooie puzzel met je onderbroekenlol
Onze NH kerk hier ( waar wij laatst gestemd hebben ) ziet er heel anders uit , heel modern
Ik vind de echt oude katholieke kerken zo mooi van binnen , ik hou van de beelden , het houtsnijwerk , het bladgoud , de schilderijen , glas in lood ramen , de altaren , de nisjes , je ruikt bijna de geschiedenis .
Bertje nog steeds vermist , hopelijk is alles goed .
Hier ook windkracht 4 , maar wij gaan toch een stukje fietsen ( dat is het voordeel van een e-bike , je kan hem een versnelling hoger zetten
Vanavond eten bestellen bij de Indonesische toko , lekker !
Fijne zondag allemaal ,

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Tja An, er is altijd 'n "Baas boven Baas".An-Wildflower schreef: ↑21 mar 2021, 10:09Onze NH kerk hier ( waar wij laatst gestemd hebben ) ziet er heel anders uit , heel modern![]()
Dit is een heel oude foto (anno?) van de kerk hier, zou niet weten hoe hij er nu vanbinnen uitziet.

'k Ben er al in zeker meer dan 40 jaar niet binnen geweest.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
granny M - Lid geworden op: 04 jun 2012, 19:32
Dag allemaal,
Mijn "huiswerk-puzzel" is al gemaakt, met een koffietje erbij. Da's leuk om je zondagmorgen zo te beginnen, ook even alle nieuwtjes in de verschillende gazetten/kranten gelezen. Nu nog de dagelijkse berichtjes op het forum ....
Er probeert hier een heel flauw zonnetje door te dringen, maar het is wel nog koud. Bij de bakker is het altijd een onderwerp om gezellig over te zagen. Op de weg terug wilde een klein hondje met mij mee te lopen, heb hem/haar netjes terug gebracht aan het leibandje naar de winkel. Zijn baasje had het nog niet eens opgemerkt, ze schrok er wel van want de winkel ligt aan een drukke baan.
Ik kreeg een chocolade-ei voor de moeite, dat is natuurlijk nu al op (shame on me)
En vanavond begint "de Mol" op Be., staat al geprogrammeerd, straks komt de dochter , dus mijn zondag kan niet meer stuk.
Fijne zondag voor iedereen !
Mijn "huiswerk-puzzel" is al gemaakt, met een koffietje erbij. Da's leuk om je zondagmorgen zo te beginnen, ook even alle nieuwtjes in de verschillende gazetten/kranten gelezen. Nu nog de dagelijkse berichtjes op het forum ....
Er probeert hier een heel flauw zonnetje door te dringen, maar het is wel nog koud. Bij de bakker is het altijd een onderwerp om gezellig over te zagen. Op de weg terug wilde een klein hondje met mij mee te lopen, heb hem/haar netjes terug gebracht aan het leibandje naar de winkel. Zijn baasje had het nog niet eens opgemerkt, ze schrok er wel van want de winkel ligt aan een drukke baan.
Ik kreeg een chocolade-ei voor de moeite, dat is natuurlijk nu al op (shame on me)
En vanavond begint "de Mol" op Be., staat al geprogrammeerd, straks komt de dochter , dus mijn zondag kan niet meer stuk.
Fijne zondag voor iedereen !
-
thijli - Lid geworden op: 26 mei 2020, 15:52
goedemorgen,
Het is niet te hopen dat Bert ziek is.
Granny wat lief dat het zo gewaardeerd werd,een heerlijk ei.
Ben al even rond geweest met chica,en wat huishoudelijke klusjes gedaan.Nu wachten tot de was is uitgedraaid.
Kleinzoon is gisteren getest dus afwachten.
Verder niets te melden.
fijne dag allen
Het is niet te hopen dat Bert ziek is.
Granny wat lief dat het zo gewaardeerd werd,een heerlijk ei.
Ben al even rond geweest met chica,en wat huishoudelijke klusjes gedaan.Nu wachten tot de was is uitgedraaid.
Kleinzoon is gisteren getest dus afwachten.
Verder niets te melden.
fijne dag allen
Iedere dag een lach
-
koekoek ik ben hier terug sè
ondertussen al onze dagelijkse koffie gedronken en dat smaakte met een koekje er bij
tis hier precies een beetje aan 't opklaren en het zonnetje doet ook een flauwe poging , dus afwachten is de boodschap
ik ben al een lekker meergranenbroodje aan 't bakken om vanavond vers van te eten en verser kan dat toch niet zijn hé
An-W de film die wij gisteren namiddag naar gekeken hebben was " Hostiles " met Christian Bale in de hoofdrol , het was een western van 2017
gerda ontbijt op bed bij jou zo te zien op jou plaatje
granny M gelukkig heb jij dat hondje terug naar zijn baasje gebracht en zo heb je vandaag alweer een goed werk verricht
thijli ik hoop het met jou dat Bertje niet ziek is , maar misschien heeft hij een dipje wie weet
en nu ga ik aan het middageten beginnen sè
eerst een lekker zelfgekookt erwtensoepje met spekjes
en daarna gestoofd witloof in natuurham met lekkere kaassaus van gratinkaas in de oven en puree
daaaaaag

ondertussen al onze dagelijkse koffie gedronken en dat smaakte met een koekje er bij
tis hier precies een beetje aan 't opklaren en het zonnetje doet ook een flauwe poging , dus afwachten is de boodschap
ik ben al een lekker meergranenbroodje aan 't bakken om vanavond vers van te eten en verser kan dat toch niet zijn hé
An-W de film die wij gisteren namiddag naar gekeken hebben was " Hostiles " met Christian Bale in de hoofdrol , het was een western van 2017
gerda ontbijt op bed bij jou zo te zien op jou plaatje
granny M gelukkig heb jij dat hondje terug naar zijn baasje gebracht en zo heb je vandaag alweer een goed werk verricht
thijli ik hoop het met jou dat Bertje niet ziek is , maar misschien heeft hij een dipje wie weet
en nu ga ik aan het middageten beginnen sè
eerst een lekker zelfgekookt erwtensoepje met spekjes
en daarna gestoofd witloof in natuurham met lekkere kaassaus van gratinkaas in de oven en puree
daaaaaag

Uit mijn archief:

Foto's verspringen automatisch
Tot dusver eigenlijk ’n beetje saaie dag geweest bij ons hier.
Wat muziek beluisterd, wat computerwerk gedaan met daaronder ook betalingen en nu wat TV aan ’t kijken met ‘n schuinoog onder het genot van

Gina heeft namelijk een film opstaan, dus sport zit er voor mij vandaag niet in, of ik zou naar ’n andere kamer moeten verhuizen, en daar heb ik nu op dit ogenblik helemaal geen zin in..!Menu:

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
-
miesmarpel - Lid geworden op: 28 dec 2006, 22:30
Goede middag,
somber en grijs weer hier ,
dus koffietijd .... of theetijd, aan jullie de keuze

Ja, Granny , start van het nieuwe seizoen van ' De Mol' , kijk er al naar uit ...

koffietje al op , bloemeke der kan er nog wel eentje bij zeker ?
Gerda, hoe gaat het met je kleindochter ?
Bertje, hopelijk niet ziek , kop,hé hou de moed er in, je wordt hier gemist !!!!!
fijne zondag aan iedereen
somber en grijs weer hier ,
dus koffietijd .... of theetijd, aan jullie de keuze

Ja, Granny , start van het nieuwe seizoen van ' De Mol' , kijk er al naar uit ...

koffietje al op , bloemeke der kan er nog wel eentje bij zeker ?
Gerda, hoe gaat het met je kleindochter ?
Bertje, hopelijk niet ziek , kop,hé hou de moed er in, je wordt hier gemist !!!!!
fijne zondag aan iedereen
-
halloooooo tis ikke
het is gelukkig droog gebleven tot nu toe en hopelijk blijft het zo want ik wil dan nog eens met mijn borstel achteraan in de tuin ons overdekt terras proper afvegen waar de vogeltjes komen eten
miesje bedankt voor de koffie , we hebben er zojuist gedronken sè met een lekker stuk rijsttaart er bij en dat smaakte , en ik kijk zeker ook naar " De Mol " hoor
Remie weeral mooie fotootjes van jou en ook al van een lekker koffietje genoten zo te zien
en nu ga ik er nog eens invliegen sè
daaaaaaag

het is gelukkig droog gebleven tot nu toe en hopelijk blijft het zo want ik wil dan nog eens met mijn borstel achteraan in de tuin ons overdekt terras proper afvegen waar de vogeltjes komen eten
miesje bedankt voor de koffie , we hebben er zojuist gedronken sè met een lekker stuk rijsttaart er bij en dat smaakte , en ik kijk zeker ook naar " De Mol " hoor
Remie weeral mooie fotootjes van jou en ook al van een lekker koffietje genoten zo te zien
en nu ga ik er nog eens invliegen sè
daaaaaaag

marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31
hallo
het zonneke was er ook bij , maar onze terugweg , die was 'n stukje frisser ,
met de wind tegen ,
bloemeke vandaag zou het droog blijven , dacht ik
Miesje , 'n koffietje kan er altijd wél bij ,
Remie , was het niet koud vanmorgen op de fiets ,?
hier vandaag toch 'n gure wind , dus fietske op stal gebleven ,
en 'n wandeling gedaan

granny m , dat hondje wou écht bij jou zijn ,
gerda en al wat beter met kleindochter ,
ik moet er dikwijls aan denken ,
thijli , hallo

Remie ..kom op ! ..
we moeten Bertje zoeken hoor

AN_W gisteren toen we aan ons ritje begonnen , was het goed ,Ik vond het bar koud ( die wind was ijzig ) vandaag , wij waren stukje fietsen .
Jij ook Marietteke , op de fiets , was het bij jullie ook zo koud ?
Inge , jij ook al gefietst . Ook koud ?
het zonneke was er ook bij , maar onze terugweg , die was 'n stukje frisser ,
met de wind tegen ,
bloemeke vandaag zou het droog blijven , dacht ik
Miesje , 'n koffietje kan er altijd wél bij ,
Remie , was het niet koud vanmorgen op de fiets ,?
hier vandaag toch 'n gure wind , dus fietske op stal gebleven ,
en 'n wandeling gedaan

granny m , dat hondje wou écht bij jou zijn ,
gerda en al wat beter met kleindochter ,
ik moet er dikwijls aan denken ,
thijli , hallo

Remie ..kom op ! ..
we moeten Bertje zoeken hoor
geluk vind je onverwacht
-
Nu ben ik vanmorgen niet op de fiets geweest, het blokje foto's die je net zag kwamen uit mijn archief.
Leest desnoods mijn berichtjes even terug van vandaag
Vriendelijke groet,
en
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedenavond allen ,
Zonnebloemetje , die film Hostiles staat ook nog op mijn kijk-lijstje
Die is helaas niet op Netflix of Videoland te zien , dus ik moet wachten tot ze die gaan toevoegen .
Ik hou van westerns .
Vanmiddag toch nog 20 km gefietst . Was inderdaad een koude wind . Waren om 3 uur weer thuis.
Ik heb daarna lekkere warme chocolademelk gemaakt , dat hadden we wel verdiend.
Granny M , een goede daad verricht , dat is altijd fijn !
Miesje , dank u voor de koffie en thee ronde
Net bij de Indo-Toko online eten besteld en dat word tussen 6 en half 7 bezorgd .
Smakelijk eten wens ik jullie allemaal ook .
Zonnebloemetje , die film Hostiles staat ook nog op mijn kijk-lijstje
Die is helaas niet op Netflix of Videoland te zien , dus ik moet wachten tot ze die gaan toevoegen .
Ik hou van westerns .
Vanmiddag toch nog 20 km gefietst . Was inderdaad een koude wind . Waren om 3 uur weer thuis.
Ik heb daarna lekkere warme chocolademelk gemaakt , dat hadden we wel verdiend.
Granny M , een goede daad verricht , dat is altijd fijn !
Miesje , dank u voor de koffie en thee ronde
Net bij de Indo-Toko online eten besteld en dat word tussen 6 en half 7 bezorgd .
Smakelijk eten wens ik jullie allemaal ook .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
hallo
ik heb weer eens ni goed opgelet ..

oeps ..remieTeveel wind (4bft) in onze omgeving voor mij om te gaan fietsen heb ik begrepen uit de weersverwachting voor vandaag.
ik heb weer eens ni goed opgelet ..

geluk vind je onverwacht
-
AN W ...laat het smakenNet bij de Indo-Toko online eten besteld en dat word tussen 6 en half 7 bezorgd .
geluk vind je onverwacht