In t koffie en theehuisje: "Carpe Diem"
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

Omdat ik wat problemen heb met een programma op mijn PC gaat er straks iemand uit Haarlem met mij meekijken via Team Viewer en Skype (hij helpt mij al jaren op afstand als er bijzondere probleempjes zijn) Nu maar hopen dat hij contact opneemt voordat ik het EK wielrennen op de weg wil gaan volgen (hij is niet zo’n sportfanaat) en het dan vervolgens snel verholpen kan worden, tenminste als dat mogelijk is natuurlijk..!
Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag toe....
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-

Dat een zeester geen hersens heeft?
Zeesterren hebben geen hoofd of hersenen of ingewikkelde zintuigorganen zoals oren, neus, ogen.

Ze krijgen wel prikkels door hun armen wanneer ze in ander water komen of eten vinden.
Bron: https://www.knups.nl/
Vriendelijke groet,
en
-

Jantje loopt langs het huis van de burgemeester en spuugt tegen het raam: De burgemeester heeft het gemerkt en komt boos naar Jantje toe en zegt:
“Wat zou je moeder ervan vinden als ik bij jullie op het raam spuug?”
Jantje antwoordt :
“Dat zou ze heel erg knap vinden van U meneer, wij wonen op de negende verdieping.”

Vriendelijke groet,
en
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie morgen allemaal
wat een heerlijk weertje is dat hier , bewolkt en dus geen zon en een fris windje en droog
en dat vind ik aangenaam weer waar ik mij echt goed bij voel en meer moet da nie zijn
we hebben zojuist onze koffie gedronken en dat smaakte weer sè
en verder doen we het rustig aan vandaag want tis zondag en dus rustdag
Bertje doe het maar rustig aan hé , das het beste voor je tikker en hopelijk ben je vlug hersteld zodat je je beter voelt
puzzel ook een goeie morgen
Bekske ook voor jou een fijne zondag samen met je beestjes , en is je hondje alweer beter ???????
Remie wat goed die afbeelding met die koe
en hopelijk heb je geen grote problemen met je pc zodat die rap kunnen opgelost worden
en leuke fotootjes hoor van op jou bootje en Nederland is natuurlijk een waterland waar je veel mogelijkheden hebt om te varen
marietteke gaat het al wat beter met jou ?????

marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een gezellige zondag verder
daaaaaag

wat een heerlijk weertje is dat hier , bewolkt en dus geen zon en een fris windje en droog
en dat vind ik aangenaam weer waar ik mij echt goed bij voel en meer moet da nie zijn
we hebben zojuist onze koffie gedronken en dat smaakte weer sè
en verder doen we het rustig aan vandaag want tis zondag en dus rustdag
Bertje doe het maar rustig aan hé , das het beste voor je tikker en hopelijk ben je vlug hersteld zodat je je beter voelt
puzzel ook een goeie morgen
Bekske ook voor jou een fijne zondag samen met je beestjes , en is je hondje alweer beter ???????
Remie wat goed die afbeelding met die koe
en hopelijk heb je geen grote problemen met je pc zodat die rap kunnen opgelost worden
en leuke fotootjes hoor van op jou bootje en Nederland is natuurlijk een waterland waar je veel mogelijkheden hebt om te varen
marietteke gaat het al wat beter met jou ?????

marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda, puzzel,
An-Wildflower, Thijli, mama-inge en Bekske
nog een gezellige zondag verder
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
jadi - Lid geworden op: 25 mei 2006, 17:54

Joehoe goede morgen deze morgen
Ik heb enkele hapjes mee voor bij jullie aperitief
Mijn startmoment was deze morgen op het terras met de rugsproeier om het groen van de bankerai te behandelen..
Mijn mannen (vader en zoon) zijn naar de rommelmarkt..
En ik doe wat van alles en niks.
Maar nu even pauze nemen, doe ik met een colaatje zero
Dan vlieg ik er terug in
Wat de dag verder brengt weet ik nog niet we zien wel
Aan iedereen een fijne dag alle sinds
En smakelijk deze middag
Ik ga verder mijn vol au vent afwerken want ja de menu is:
vol au vent met friet
't Is goed in eigen hart te kijken nog even voor het slapen gaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
Of ik van dageraad tot avond geen enkel hart heb zeer gedaan.
-
halloooo een goeie middag iedereen
zojuist een klein werkje gedaan die nodig was maar nu ist tijd om aan het middageten te beginnen
An problemen met sennet , ik heb er nog niks van gemerkt vandaag
jadi laat jullie middag menu maar smaken hoor
en wij eten deze middag ook frietjes met vol au vent en een slaatje
en ik zou al honger krijgen als ik naar die hapjes kijk
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
daaaaaaag

zojuist een klein werkje gedaan die nodig was maar nu ist tijd om aan het middageten te beginnen
An problemen met sennet , ik heb er nog niks van gemerkt vandaag
jadi laat jullie middag menu maar smaken hoor
en wij eten deze middag ook frietjes met vol au vent en een slaatje
en ik zou al honger krijgen als ik naar die hapjes kijk
voor iedereen strakjes SMAKELIJK
daaaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-

'k Zit nu naar een geweldige EK wielrennen te kijken op de Belg Eén… en U?Met het programma op dit
geitending dat kuren vertoonde zijn mijn kompaan uit Haarlem en deze jongen toch goed 2 uur voor de lunch bezig geweest. Niet echt kunnen vinden waar de fout zat, wat we natuurlijk heel jammer vonden.
Dus het hele programma er maar afgegooid en het vervangen door hetzelfde programma van mijn kompaan die het ook op zijn geitending heeft staan.
Hoewel alle instellingen bij mij hetzelfde stonden als bij hem, werkt het bij mij nu ook weer zoals het moet gelukkig, RAAR maar WAAR..!

Weet U dat ook weer..!
Vanuit 't Moordrechtse wensen wij U ook nog verder ’n fraaie dag en avond toe....
Vriendelijke groet,
en
-
halloooooo een goeie namiddag iedereen

daar zijn we nu mee bezig met een lekker koffietje er bij
dus wie goesting heeft ik heb nog een stuk meegebracht en ze is lekker hoor , mjammie
en tis geen goedkope taart van den Aldi of de Lidl hé maar wel ambachtelijk gemaakt
en nu ga ik een koekebroodje bakken om morgenochtend vers van te eten want deze morgen hebben we de rest van ons vorig koekebroodje opgegeten
geniet nog van jullie zondag
daaaaag

daar zijn we nu mee bezig met een lekker koffietje er bij
dus wie goesting heeft ik heb nog een stuk meegebracht en ze is lekker hoor , mjammie
en tis geen goedkope taart van den Aldi of de Lidl hé maar wel ambachtelijk gemaakt
en nu ga ik een koekebroodje bakken om morgenochtend vers van te eten want deze morgen hebben we de rest van ons vorig koekebroodje opgegeten
geniet nog van jullie zondag
daaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***