In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (6)
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Nou da's dan alweer 'n pak van mijn hart..!zonnebloemetje schreef: ↑08 feb 2023, 18:21en als er iemand behoefte aan heeft om daar over te spreken dan mag dat gerust hoor,
Want op mijn twee eerdere pogingen om wat reactie (los) te krijgen over het leed wat deze mensen overkomt kwam er geen letter, vandaar mijn vraag en opmerking..!
In ieder geval bedankt voor uw reactie Z-Bloemetje, ik weet genoeg..!
-
marietteke - Lid geworden op: 26 mar 2006, 19:31

Remie toch kunnen genieten van je "koude "fietstochtje ,
En ja ik volg ook het nieuws , en dan zit ik hier met 'n "krop " in mijn keel ,
als ik al dat leed zie , en zeg ik ..waarom toch "
bloemeke je nageltjes weer mooi gedaan ,
zal wel weer mooi zijn ,
jadi , wat erg lieveke , zoveel pijn en miserie ,
ik wil je 'n dikke "sterkteknuffel " geven !
vanmorgen naar aurokeuring , we hadden afspraak ,
dus wij zeker 20 wagens mogen voorbij rijden ,
en dat heb ik er voor over om wat meer te betalen ,
de eerste gast waar we terecht kwamen , was 'n triestig manneke ,
helemaal niet vriendelijk , die zou beter thuis gebleven zijn ,
maar de tweede man maakte het wat goed , zo'n vriendelijke man ,
ze moeten nu allemaal niet staan lachen van mij , maar 'n heel klein beetje
vriendelijkheid kost toch niks hé
allee alles goedgekeurd en volgend jaar mag ik alweer terug komen ,
grootjegerda , AN W ,mama igne ,
en iedereen nog 'n fijne avond
geluk vind je onverwacht
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36
halloooo een goeie avond alweer
tis tijd om te relaxen in mijn zetel voor de tv
marietteke goed dat je auto weer gekeurd is hé , maar als je maar zoveel km doet dan moet je normaal gezien maar na 2 jaar terug , dus kijk maar eens goed op je keuringspapieren , want je zal waarschijnlijk voor 2 jaar gerust zijn
voor iedereen nog een gezellige warme avond
en ook nog een fotootje van Myla en Elly deze morgen terwijl Celine met haar paarden bezig was lagen ze daar rustig te wachten en 't zijn toch zo'n brave schatjes
daaaaaag

tis tijd om te relaxen in mijn zetel voor de tv
marietteke goed dat je auto weer gekeurd is hé , maar als je maar zoveel km doet dan moet je normaal gezien maar na 2 jaar terug , dus kijk maar eens goed op je keuringspapieren , want je zal waarschijnlijk voor 2 jaar gerust zijn
voor iedereen nog een gezellige warme avond
en ook nog een fotootje van Myla en Elly deze morgen terwijl Celine met haar paarden bezig was lagen ze daar rustig te wachten en 't zijn toch zo'n brave schatjes
daaaaaag

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Het is vandaag weer een oppasdag voor deze oma .
Z'bloemeke , Marietteke , Gerda , Ponneke , Remie , Inge , Jadi , Mies en 'meelezers' allemaal een fijne dag gewenst .
PS. Over de aardbeving : Ik zie zulke vreselijke dingen voorbijkomen , een baby nog aan een navelstreng , een vader die de hand van zijn onder het puin bedolven overleden dochter vast houdt , een bijna 1 jarige baby die het overleeft doordat de moeder haar onder de puinbrokken nog borstvoeding kon geven , dode kinderen onder een dekentje , een doodsbang 3 jarig meisje met een spierwit stoffig gezicht , een 7 jarig jongetje die doodsbang om zijn moeder gilt . Sommig menselijk leed is te vreselijk om met een pen ( of toetsenbord ) te beschrijven . Daar zijn gewoon geen woorden voor . Die heb ik dan ook niet . Sorry daar voor .

Het is vandaag weer een oppasdag voor deze oma .
Z'bloemeke , Marietteke , Gerda , Ponneke , Remie , Inge , Jadi , Mies en 'meelezers' allemaal een fijne dag gewenst .
PS. Over de aardbeving : Ik zie zulke vreselijke dingen voorbijkomen , een baby nog aan een navelstreng , een vader die de hand van zijn onder het puin bedolven overleden dochter vast houdt , een bijna 1 jarige baby die het overleeft doordat de moeder haar onder de puinbrokken nog borstvoeding kon geven , dode kinderen onder een dekentje , een doodsbang 3 jarig meisje met een spierwit stoffig gezicht , een 7 jarig jongetje die doodsbang om zijn moeder gilt . Sommig menselijk leed is te vreselijk om met een pen ( of toetsenbord ) te beschrijven . Daar zijn gewoon geen woorden voor . Die heb ik dan ook niet . Sorry daar voor .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
hallooooo een koude goeie koude morgen allemaal
nu nog -2° hier maar vannacht was het nog wat kouder
maar tis droog en das ook goed
Remie ook een goeie morgen
An tis waar wat je zegt , das echt erg wat er daar gebeurd en het is bijna niet te beschrijven
en tegen natuurgeweld staat iedereen machteloos
gerda ook een fijne donderdag voor jou
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, Sarina,
nog een aangename donderdag en tot later
daaaaaag

nu nog -2° hier maar vannacht was het nog wat kouder
maar tis droog en das ook goed
Remie ook een goeie morgen
An tis waar wat je zegt , das echt erg wat er daar gebeurd en het is bijna niet te beschrijven
en tegen natuurgeweld staat iedereen machteloos
gerda ook een fijne donderdag voor jou
marietteke, ghyra, Bertje, miesje, jadi, Sita, Lenk, Remie, grootjegerda,
An-Wildflower, mama-inge, Ponneke, Sarina,
nog een aangename donderdag en tot later
daaaaaag

Anne_marie - Lid geworden op: 09 feb 2023, 10:41
Goedemorgen zuiderburen,
Even een groetje uit Rotterdam.
Na een aantal jaren, 8 geloof ik, kom ik weer eens een kijkje nemen..
Werd weer op het spoor gebracht door Remie, u wel bekend.
Was wel even zoeken, wachtwoord deed het niet meer enz.
Enfin, het is gelukt.
Fijne dag!
nog even.....

Enfin, het is gelukt.
Fijne dag!
nog even.....

Laatst gewijzigd door Anne_marie op 09 feb 2023, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.

-
Anne_marie schreef: ↑09 feb 2023, 11:02Goedemorgen zuiderburen,
Enfin, het is gelukt.
Fijne dag!
Anne_marie
nog even.....
![]()
hallooooo
welkom Anne-marie in ons koffie & thee huisje

en nu gaan we de wekelijkse boodschappen doen naar de Colruyt
daaaaaaag
mama-inge - Lid geworden op: 04 jun 2020, 20:56
Maar natuurlijk denk ik regelmatig aan het leed daa, je word er naar van.
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Goedemiddag kleppertjes
Welkom aan Annemarie, goed dat je de weg terug vond
Jadi, wat naar voor jou en je ventje... moet het hele circus nu weer opnieuw beginnen? Ik benijd je niet, heb echt met je te doen en zal duimen voor jullie de komende tijd
Laten we genieten van dit prachtige weer! En voor iemand mij daar schuldgevoelens over aanpraat :
Veel dichterbij huis (Pepinster, Trooz en andere) zitten al ruim 1,5 jaar (!) honderden landgenoten door het natuurgeweld nog steeds zonder woning, huishouden en werk, families verscheurd... en mensen uit onze en verschillende andere gemeentes gaan er elk weekend naartoe met auto's en aanhangwagens vol hulpgoederen - want die zijn blijkbaar allang en breed vergeten - Dus geen sorry van mij, elke dag gebeurt er hier of daar wel een ramp, daarom moeten we ons eigen leven nog niet gaan opgeven!
Een leuke dag verder

Welkom aan Annemarie, goed dat je de weg terug vond
Jadi, wat naar voor jou en je ventje... moet het hele circus nu weer opnieuw beginnen? Ik benijd je niet, heb echt met je te doen en zal duimen voor jullie de komende tijd
Laten we genieten van dit prachtige weer! En voor iemand mij daar schuldgevoelens over aanpraat :
Veel dichterbij huis (Pepinster, Trooz en andere) zitten al ruim 1,5 jaar (!) honderden landgenoten door het natuurgeweld nog steeds zonder woning, huishouden en werk, families verscheurd... en mensen uit onze en verschillende andere gemeentes gaan er elk weekend naartoe met auto's en aanhangwagens vol hulpgoederen - want die zijn blijkbaar allang en breed vergeten - Dus geen sorry van mij, elke dag gebeurt er hier of daar wel een ramp, daarom moeten we ons eigen leven nog niet gaan opgeven!
Een leuke dag verder

-
Inge waarom verontschuldig jij jemama-inge schreef: ↑09 feb 2023, 12:25Maar natuurlijk denk ik regelmatig aan het leed daa, je word er naar van.
dat is nergens voor nodig,
We leven allemaal mee met deze verschrikkelijke gebeurtenissen
het spookt je alle dagen door het hoofd.
maar dat geeft iemand niet het recht ons daar op te wijzen
-
ponneke schreef: ↑09 feb 2023, 13:21
Mooi verwoord ponneke
-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Dank je Gerda, ik vond het er even ver over gaan!
We spreken toch ook niet dagelijks over Oekraïne, ook al voelen we dat telkens we ergens aan de kassa staan..... ze zorgen wel dat we het niet vergeten zo!

en