Hoekje:"De oase van rust in 2018"
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15
De uitslag van Stafke is geruststellend, als zijn bloedwaarden blijven dalen is een bloedtransfusie een oplossing, moeten op het ogenblik geen zorgen maken, wel regelmatig controleren door bloed en beenmergonderzoek. Hartklachten , lekkende hartklep waarvoor op het ogenblik geen ingreep nodig is.
Rood vlees eten, zal er voor zorgen dat het op het menu komt.
Vivke, november met jou foto uitgegeven, de foto is ook een pareltje, siert in eenvoud, en heeft prachtige herfstkleuren.
Piepje , hoe beklijvend is deze tekst, krijg er kippenvel van. Zo is bet leven.
Groetjes en voor later lekker slapen, lig al enkele nachten te woelen, misschien slaap ik nu beter.
Corry
Rood vlees eten, zal er voor zorgen dat het op het menu komt.
Vivke, november met jou foto uitgegeven, de foto is ook een pareltje, siert in eenvoud, en heeft prachtige herfstkleuren.
Piepje , hoe beklijvend is deze tekst, krijg er kippenvel van. Zo is bet leven.
Groetjes en voor later lekker slapen, lig al enkele nachten te woelen, misschien slaap ik nu beter.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
veve - Lid geworden op: 16 mar 2006, 16:55

We zijn al een groot uur thuis van een driedaagse aan het Veerse meer!
Toen we zondag toekwamen was het een grijze dag maar op maandag was het schitterend weer met een blauwe hemel, we zijn tijdens ons verblijf naar Veere geweest, Domburg en ook Middelburg.
De trolleys staan weeral op hun plaats, er is een wasje aan het draaien en heb ook al verse tomatensoep gemaakt!
En nu net alles bijgelezen...
Michelly je bent een straffe madam, chapeau.
Erika knap nichtje heb je, en hoe is het met je hondje na jullie bezoek aan de dierenarts?
Viv prachtige foto’s maak je proficiat met je uitgekozen foto!
Yvette is ne krak hé Mathieu, ik was vroeger fan van Sven Nys maar Mathieu is aardig op weg om het beter te doen dan Sven!
Piepje, confronterend die tekst, amai ja de tijd gaat zo rap, ik hoop op nog zeëen van tijd!
Corry een geruststellende uitslag van Staf gelukkig maar!
Meme-rietje heeft het gesmaakt in het vijverhof?
En Rietjes heb je deze grijze dag kunnen inkleuren?
Wij hebben vandaag toch de zon gezien in Zeeland, na de middag toch want deze morgen was het ook maar grijs!
Ventje kijkt tv en zie net bovenaan dat er breaking nieuws is dat de premier naar de koning is, ja amai mijne frak!
Zo ik ben er mee weg, nog een fijne avond en tot later!
One life...live it !
-
Rietjes - Lid geworden op: 07 nov 2002, 16:02
Goeieavond
We hebben ons dagje inderdaad wat kleur kunnen geven met een bezoekje aan de kerstmarkt in RIjsel.
De premier naar de Koning en wij weer maar eens naar de stembus
Waarom zijn onze politiekers niet even goed zijn als onze sporters
Veve, Zeeland, Middelburg, Het Veerse meer.... 'k was er graag bij geweest. Ik kom daar ook zo graag, zo rustig.
Viv, Proficiat , prachtige foto !
We hebben ons dagje inderdaad wat kleur kunnen geven met een bezoekje aan de kerstmarkt in RIjsel.
De premier naar de Koning en wij weer maar eens naar de stembus
Waarom zijn onze politiekers niet even goed zijn als onze sporters
Veve, Zeeland, Middelburg, Het Veerse meer.... 'k was er graag bij geweest. Ik kom daar ook zo graag, zo rustig.
Viv, Proficiat , prachtige foto !
Oud maar niet out !
-
viv - Lid geworden op: 29 apr 2005, 18:52
Piepje, gedicht van je broer?
het is waar
Doet mij denken aan wat mijn moeder zegt als ik vraag hoe het met haar gaat...
"Ach kind, oud en versleten, maar ik ben er nog hé"
Bedankt voor de complimentjes
Domburg, Middelburg... daar kwamen wij vroeger ook graag - genieten...
Altijd maar vroeger en nooit meer wij
En Vader tijd knaagt gestaag verder...
Corry beetje gerustgesteld nu met de uitslag van Stafke. Zal nu wel beter slapen
Welterusten
het is waar
Doet mij denken aan wat mijn moeder zegt als ik vraag hoe het met haar gaat...
"Ach kind, oud en versleten, maar ik ben er nog hé"
Bedankt voor de complimentjes
Domburg, Middelburg... daar kwamen wij vroeger ook graag - genieten...
Altijd maar vroeger en nooit meer wij
En Vader tijd knaagt gestaag verder...
Corry beetje gerustgesteld nu met de uitslag van Stafke. Zal nu wel beter slapen
Welterusten
-
Erika1 - Lid geworden op: 18 jan 2004, 01:26
Goeiemorgen
Indy'ke is wel degelijk erg ziek al zie je het niet direct aan hem
Ze hebben bloed getrokken en thuis moest ik zijn pipi opvangen en binnen brengen dat was ook gelukt, hij had koorts en heb het dan rond de middag binnengebracht want het kan zoveel zijn. Om 8u had ik dan de voorloopige uitslag, zijn rode bloedcellen zijn niet goed en is aan het uitdrogen. Nu is het zoeken wat de oorzaak is, vrijdag gaan ze nog een echo maken en zullen ze meer weten ( ze denken aan diabetis ) geen suiker. Hoe ik het gemerkt heb dat er iets mis is? Hij drinkt meer dan een halve liter per dag wat voor zo'n kleintje erg veel is, en als hij vroeger 10 à 12 uur zijn pipi kon ophouden is nu veel minder heb al 2 keer na 4 à 5 uur moeten opvegen waar hij zelf dus niets aan kan doen.
Viv, mooie foto's
Corry, goed voor jou en Stafke
Piepje, mooie tekst
Veve, weer thuis
Meme-Rietje, alweer lekker gegeten
Yvette, voldoende vis en kaas meegebracht voor de volgende 2 weken
Rietjes, kerstmarkt was zeker iets groter dan in Ieper
Alléz vandaag ga ik een kleine transformatie ondergaan

Indy'ke is wel degelijk erg ziek al zie je het niet direct aan hem
Ze hebben bloed getrokken en thuis moest ik zijn pipi opvangen en binnen brengen dat was ook gelukt, hij had koorts en heb het dan rond de middag binnengebracht want het kan zoveel zijn. Om 8u had ik dan de voorloopige uitslag, zijn rode bloedcellen zijn niet goed en is aan het uitdrogen. Nu is het zoeken wat de oorzaak is, vrijdag gaan ze nog een echo maken en zullen ze meer weten ( ze denken aan diabetis ) geen suiker. Hoe ik het gemerkt heb dat er iets mis is? Hij drinkt meer dan een halve liter per dag wat voor zo'n kleintje erg veel is, en als hij vroeger 10 à 12 uur zijn pipi kon ophouden is nu veel minder heb al 2 keer na 4 à 5 uur moeten opvegen waar hij zelf dus niets aan kan doen.
Viv, mooie foto's
Corry, goed voor jou en Stafke
Piepje, mooie tekst
Veve, weer thuis
Meme-Rietje, alweer lekker gegeten
Yvette, voldoende vis en kaas meegebracht voor de volgende 2 weken
Rietjes, kerstmarkt was zeker iets groter dan in Ieper
Alléz vandaag ga ik een kleine transformatie ondergaan
Brood dat men deelt, smaakt beter.
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
goeie morgen iedereen
een knufje voor Indyke en een likje van Quickie
mooie foto's gezien
geen gastjes vandaag

een knufje voor Indyke en een likje van Quickie
mooie foto's gezien
geen gastjes vandaag

Groetjes van meme-rietje,
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
het is gemakkelijker op te geven dan door te gaan
-
corry - Lid geworden op: 08 mar 2005, 10:15

Goedemorgen
Strijkplank staat klaar, pakjes zijn gemaakt , goed geslapen.
Onze kindjes komen in de Kerstvakantie 3 dagen naar hier, 6 januari vieren wij ons samen bij papa Rhune haar verjaardag, krijgt een fototoestel, op kamp mag geen gsm mee.

Kijk eens wat een plaatje, gevonden op het net, het komt van Cisca zij maakt juweeltjes
Groetjes en hou jullie haaks met goede en minder goede dagen, zeker nu is het voor vele moeilijk om dragen, de eenzaamheid voelt dubbel hard aan.
Corry
ik tel alleen de zonnige dagen.
-
omadina - Lid geworden op: 11 dec 2005, 19:34
Goede morgen,
Ik heb alles bijgelezen, en ja ik ben heel blij met jullie mooie foto's en verhalen Viv, ja jouw foto's zijn ook echte kunstwerkjes, je mag fier zijn dat er één is verkozen voor de "Warmste Week"
Piepje, een mooi versje, je kan het humoristisch bekijken hé, Vévé, natuurlijk heb je nog zeeën van tijd, geniet er maar van. 't Zag er daar heel gezellig uit op jullie uitstap.
Rietjes, Rijsel vind ik ook een mooie stad. Nu is het weeral 2 jaar geleden dat ik er nog eens was, met een groep vriendinnen. Dan zijn we daar een museum gaan bezoeken, vroeger was het een zwembad.
Yvette, je bent ook altijd druk bezig, net als mémérietje, gelijk hebben jullie.
Erika, oei, je hondje ziek, dat is wat anders; hopelijk is het niet zo erg toch.
Corry, ik begrijp dat je de laatste nachten niet goed kon slapen. Nu jullie de resultaten van het onderzoek hebben , kan je toch al wat geruster zijn. Ja, een lekkere steak zal goed zijn voor zijn bloedwaarden, en ja, zo nu en dan eet ik dat ook graag hoor. De kindjes zullen jullie ook wat afwisseling bezorgen, geniet maar van hen en van je familie.
Zaterdag ga ik de ganse dag naar de Oostkust, eens naar Kn.Heist, naar de oudste dochter. Ze geven mooi winterweer uit, dus zullen we zoveel mogelijk gaan wandelen, de kerstversiering en mooie verlichting gaan zien, terwijl zij eens goed kan praten. De examens voor Lennert zijn achter de rug, ik hoop dat ze zijn resultaten dan al kent. Hij zit nu al in het 3de middelbaar, dat begint toch al te tellen.
Maatjes, ik ga hier nog een beetje verder werken, heb daar net mijn ramen en vensters gewassen, er was hier een vogel gepasseerd, kon het niet meer aanzien...
Voor jullie allemaal, nog een mooie woensdag !
omadina
Ik heb alles bijgelezen, en ja ik ben heel blij met jullie mooie foto's en verhalen Viv, ja jouw foto's zijn ook echte kunstwerkjes, je mag fier zijn dat er één is verkozen voor de "Warmste Week"
Piepje, een mooi versje, je kan het humoristisch bekijken hé, Vévé, natuurlijk heb je nog zeeën van tijd, geniet er maar van. 't Zag er daar heel gezellig uit op jullie uitstap.
Rietjes, Rijsel vind ik ook een mooie stad. Nu is het weeral 2 jaar geleden dat ik er nog eens was, met een groep vriendinnen. Dan zijn we daar een museum gaan bezoeken, vroeger was het een zwembad.
Yvette, je bent ook altijd druk bezig, net als mémérietje, gelijk hebben jullie.
Erika, oei, je hondje ziek, dat is wat anders; hopelijk is het niet zo erg toch.
Corry, ik begrijp dat je de laatste nachten niet goed kon slapen. Nu jullie de resultaten van het onderzoek hebben , kan je toch al wat geruster zijn. Ja, een lekkere steak zal goed zijn voor zijn bloedwaarden, en ja, zo nu en dan eet ik dat ook graag hoor. De kindjes zullen jullie ook wat afwisseling bezorgen, geniet maar van hen en van je familie.
Zaterdag ga ik de ganse dag naar de Oostkust, eens naar Kn.Heist, naar de oudste dochter. Ze geven mooi winterweer uit, dus zullen we zoveel mogelijk gaan wandelen, de kerstversiering en mooie verlichting gaan zien, terwijl zij eens goed kan praten. De examens voor Lennert zijn achter de rug, ik hoop dat ze zijn resultaten dan al kent. Hij zit nu al in het 3de middelbaar, dat begint toch al te tellen.
Maatjes, ik ga hier nog een beetje verder werken, heb daar net mijn ramen en vensters gewassen, er was hier een vogel gepasseerd, kon het niet meer aanzien...
Voor jullie allemaal, nog een mooie woensdag !
omadina
Mama, oma, wat maakt het uit !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
Het leven is mooi, zolang er zon, muziek en kinderen zijn !
-
Ivette - Lid geworden op: 24 nov 2005, 17:36
Bedankt piepje voor dit supermooie gedicht, zit al in mijn map kaarten!
Corry, gelukkig goed nieuws van Stafke, je verheugt je vast nu al op het verblijf van de kleintjes.
Veve, genoten van uw 3 daagse Holland en nu al weer aan de slag.
Rietjes bedankt voor uw wensen, Wij gingen ook graag naar de kerstmarkt in Rijsel: niet zo ver en veel sfeer!
Viv: deze zin neem ik mee: altijd maar vroeger en nooit meer WIJ, heeft me omver geblazen, erg geraakt!
Erika ik hoop op een spoedig herstel voor uw Indyke, als ik dat lees realiseer ik me dat ik gelukkig ben zonder dieren!
Ik volg ook nog die Kanzlei dinsdag om 20.15u op ARD, duurt niet lang, ontspannend en niet ingewikkeld.
Verder niet zoveel op de Duitse zenders, veel staat er me niet aan!
Vanavond 1/2e finale van de Slimste Mens, de rapsten blijven inderdaad over, nog 2x en dan kennen we de winnaar of winnares, ze zijn me alle 4 even lief en ik zal zeker kijken, bij de reclame zap ik wel even!
Nu ga ik soep maken voor vanavond, Christa komt vanmiddag mossels eten, ze heeft eens gewone supertjes meegebracht uit de Lidl, zullen misschien malser zijn dan die grote jumbo's!
Deze namiddag heb ik burenbezoek, ze zouden gisteren komen maar kregen plots zelf bezoek en ik had op de markt eclairs gekocht dus gelukkig komen ze die deze namiddag opeten.
Ik ga aan de slag, doeiiiiii
Corry, gelukkig goed nieuws van Stafke, je verheugt je vast nu al op het verblijf van de kleintjes.
Veve, genoten van uw 3 daagse Holland en nu al weer aan de slag.
Rietjes bedankt voor uw wensen, Wij gingen ook graag naar de kerstmarkt in Rijsel: niet zo ver en veel sfeer!
Viv: deze zin neem ik mee: altijd maar vroeger en nooit meer WIJ, heeft me omver geblazen, erg geraakt!
Erika ik hoop op een spoedig herstel voor uw Indyke, als ik dat lees realiseer ik me dat ik gelukkig ben zonder dieren!
Ik volg ook nog die Kanzlei dinsdag om 20.15u op ARD, duurt niet lang, ontspannend en niet ingewikkeld.
Verder niet zoveel op de Duitse zenders, veel staat er me niet aan!
Vanavond 1/2e finale van de Slimste Mens, de rapsten blijven inderdaad over, nog 2x en dan kennen we de winnaar of winnares, ze zijn me alle 4 even lief en ik zal zeker kijken, bij de reclame zap ik wel even!
Nu ga ik soep maken voor vanavond, Christa komt vanmiddag mossels eten, ze heeft eens gewone supertjes meegebracht uit de Lidl, zullen misschien malser zijn dan die grote jumbo's!
Deze namiddag heb ik burenbezoek, ze zouden gisteren komen maar kregen plots zelf bezoek en ik had op de markt eclairs gekocht dus gelukkig komen ze die deze namiddag opeten.
Ik ga aan de slag, doeiiiiii
Ivette
-
schaffen - Lid geworden op: 01 apr 2018, 11:22

Goede middag iedereen
Fijne woensdag
Ik lees dat er toch enkele zijn waar van de dierbare gezondheidsproblemen hebben , Ik hoop dat het bij iedereen goed komt en jullie nog lang van elkaars gezelschap kunnen genieten .
Mijn huisje is weer proper , gisteren al de ramen gepoetst en vandaag overal de vloer en rest :lol:laat kerstmis maar komen
Nu moet ik toch een stekker uit trekken want ik moet nog wat strijken
Groetrjes en nog een aangename dag
Robert
-
meme-rietje - Lid geworden op: 13 okt 2003, 19:51
ben naar de markt geweest
had twee dingen nodig
en allebei de kramen stonden er niet
dus ben dan naar het kruitvat en veritas moeten gaan
en deze namiddag snoepjes namiddag in Elckerlyc
weet niet welke taart het zal zijn
ze komen van vrijwilligers die ze zelf bakken