ben al op van 1 uur vannacht en ben regelmatig bezig in huishouden nog een paar uurtjes en dan kan ik gaan uitgeput slapen .dus tracht jullie te genieten van de dag groetje
na de zoveelste slaap loze nacht door een viervoeter regelmatig te verzorgen ga ik eerst dit posten voordat ik even ga rusten.Vandaag weer huishoudelijke werkjes doen want ik kan niet alles doen zoals vroeger .Moet enorm veel rusten als ik even bezig geweest ben .Dus wens ik iedereen het beste toe hopelijk minder warm dan gisteren.geniet om het even hoe groetje
hoshinkido30 jul 2026, 08:31HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg15.387 berichten
goedemorgen lieve mensen allemaal
ja de zon is al goed aan het opwarmen ,het zal warm worden vandaag,
drink voldoende water ,en vermijd zoveel mogelijk die warmte. hier gaat straks alles dictht
want anders is het hier niet te doen binnen.
hoshinkido30 jul 2026, 10:21HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg15.387 berichten
beste mensen ,bij deze laat ik jullie weten dat oma-c
momenteel in de kliniek ligt voor een ingreep. ik heb de toestemming gekregen om dit te melden
aan jullie. oma-c komt waarschijnlijk morgen naar huis.
mvg;HOSCHI
beste mensen ,bij deze laat ik jullie weten dat oma-c
momenteel in de kliniek ligt voor een ingreep. ik heb de toestemming gekregen om dit te melden
aan jullie. oma-c komt waarschijnlijk morgen naar huis.
mvg;HOSCHI