In 't koffie en theehuisje :"Carpe diem" 2022 (4)
-
Sita
Goedenavond iedereen,
Zelf weet ik meestal niet wat te schrijven, ook niks boeiend te beleven hoor

alhoewel ik ingelogd ben.
Zal er mee moeten leven ...
Mooie foto's van de bloemen met regendruppels heb jij gemaakt.
Marietteke, succes met 'je nieuwe eetkamer'. Hopelijk niet teveel last of pijn ervan.
Aangename avond nog iedereen, of misschien al slaapwel voor sommigen.
Remie, eentonig of niet, je kan er maar van genieten.
Zelf weet ik meestal niet wat te schrijven, ook niks boeiend te beleven hoor
Goed nieuws, Bert, je bent op de goede weg
Dat gebeurt nog geregeld, Sarina, dan verschijnt het bericht dat ik geen toegang heb tot de pagina,
alhoewel ik ingelogd ben.
Zal er mee moeten leven ...
Mooie foto's van de bloemen met regendruppels heb jij gemaakt.
Marietteke, succes met 'je nieuwe eetkamer'. Hopelijk niet teveel last of pijn ervan.
Aangename avond nog iedereen, of misschien al slaapwel voor sommigen.
-
zonnebloemetje - Lid geworden op: 08 aug 2011, 22:36

hier onder nog een fotootje van Myla vandaag en ze vind het zalig om in de regen te gaan liggen
om van een waterhond te spreken hé , tis geen gewone hoor
en vorige week is ze al 6 maanden geworden en ze groeit als kool en als ze ons ziet is ze niet te houden

*** Zie het leven van de zonnige kant ***-
ponneke - Lid geworden op: 16 mar 2022, 10:56
Hallo leutertjes en een goede avond
Ook hier heeft het lang en goed geregend, deed zichtbaar deugd aan alles buiten!
An en Sarina, dat lijkt wel een groepsprobleem dat van die hartstoornissen, daar zit ik ook al 30 jaar mee.
Dat was één van de redenen van die ingreep verleden week.
Lenk, ben je gestopt met dansen? De regen hier ook hoor....zet 'em op!
Hoog tijd voor m'n mandje, slaap wel allemaal!

Ook hier heeft het lang en goed geregend, deed zichtbaar deugd aan alles buiten!
An en Sarina, dat lijkt wel een groepsprobleem dat van die hartstoornissen, daar zit ik ook al 30 jaar mee.
Dat was één van de redenen van die ingreep verleden week.
Lenk, ben je gestopt met dansen? De regen hier ook hoor....zet 'em op!
Hoog tijd voor m'n mandje, slaap wel allemaal!

-
Bert
Goede morgen allemaal,
allé, lang geleden dat ik nog eens zo vroeg wakker was.
Zal seffens nog proberen om toch nog een klein dutje te doen.
Ik werd Nebivolol voorgeschreven. Ik zal nu niet zeggen dat het voor de volle 100% in orde is, maar toch veel beter nu. Elk jaar op controle met fietsproef en de dag vooraf zo'n bakje dat je 24 uren moet dragen om het hart te controleren.
Bloemeke, wat een mooie hond is Myla geworden.
Sita, jaja, op goede weg. Beetje bij beetje. Ik hoop nu maar dat 2 keer na elkaar genoeg geweest is.
Marietteke, ik houd daar ook niet van hoor bij de tandarts. Wat die allemaal in je mond propt om een model te maken.....bah. En hopelijk passen ze dan goed, want soms valt het wel eens tegen. Hangt veel af van de tandarts.
mama-inge, schaamteloos dat pesten! En dan nog zelf de schuld krijgen. Daar moet deftig over gepraat worden bij de leidinggevenden.
Lenk, de regendans geholpen???? Hier niet zo erg veel nattigheid gevallen maar wat we gehad hebben nemen ze niet meer af.
Jadi, ik denk dikwijls aan jullie situatie. Hoe gaat het nu met uw ventje? En met u? Want dat moet u ook verwerken hé.
Sarina, ik kijk altijd uit naar de mooie foto's. Prachtig!
Dju, ik kan niet verder terug. Maar voor alle leuterkes nog een mooie gezellige dag.
Tot latersss...
allé, lang geleden dat ik nog eens zo vroeg wakker was.
Zal seffens nog proberen om toch nog een klein dutje te doen.
ponneke, lijkt idd een groepsprobleem. Vroeger nooit last van gehad, maar bij de start hier op sennet ben ik wel op spoed beland door een paar onnozelaars en mag ik nu ook elke dag pillen slikken voor mijn tikker.
Ik werd Nebivolol voorgeschreven. Ik zal nu niet zeggen dat het voor de volle 100% in orde is, maar toch veel beter nu. Elk jaar op controle met fietsproef en de dag vooraf zo'n bakje dat je 24 uren moet dragen om het hart te controleren.
Bloemeke, wat een mooie hond is Myla geworden.
Sita, jaja, op goede weg. Beetje bij beetje. Ik hoop nu maar dat 2 keer na elkaar genoeg geweest is.
Marietteke, ik houd daar ook niet van hoor bij de tandarts. Wat die allemaal in je mond propt om een model te maken.....bah. En hopelijk passen ze dan goed, want soms valt het wel eens tegen. Hangt veel af van de tandarts.
mama-inge, schaamteloos dat pesten! En dan nog zelf de schuld krijgen. Daar moet deftig over gepraat worden bij de leidinggevenden.
Lenk, de regendans geholpen???? Hier niet zo erg veel nattigheid gevallen maar wat we gehad hebben nemen ze niet meer af.
Jadi, ik denk dikwijls aan jullie situatie. Hoe gaat het nu met uw ventje? En met u? Want dat moet u ook verwerken hé.
Sarina, ik kijk altijd uit naar de mooie foto's. Prachtig!
Dju, ik kan niet verder terug. Maar voor alle leuterkes nog een mooie gezellige dag.
Tot latersss...
-
An-W - Lid geworden op: 26 mei 2020, 11:47
Goedemorgen allen ,
Sarina , Ponneke en Bert , inderdaad lijkt wel een groepsprobleem hier
Zo heeft ieder huisje zijn kruisje ( of elke gek zijn gebrek
).
Z'bloemeke en picasso , gaat het beter ?
Jadi , hoe gaat het me je man ?
Gerda , ik durf het bijna niet te vragen , maar je wond wel al bijna dicht nu ?
Ik ben vandaag oppassen op mijn kleinzoon bij mijn jongste dochter thuis.
Allemaal een heel fijne donderdag .

Sarina , Ponneke en Bert , inderdaad lijkt wel een groepsprobleem hier
Zo heeft ieder huisje zijn kruisje ( of elke gek zijn gebrek
Z'bloemeke en picasso , gaat het beter ?
Jadi , hoe gaat het me je man ?
Gerda , ik durf het bijna niet te vragen , maar je wond wel al bijna dicht nu ?
Ik ben vandaag oppassen op mijn kleinzoon bij mijn jongste dochter thuis.
Allemaal een heel fijne donderdag .

'Voor iedereen met ellende of ziekte : sterkte , moed, hoop , kracht en beterschap.'
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04

Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Nu is het geen onwil of te lastig voor me om hier foto's te plaatsen van mij van wat ik zoal zie met mijn fietsje in de polder of onze omgeving Lenk.
Maar met die fietstochtjes neem ik vaak dezelfde weggentjes, dus dan zou ik in herhaling gaan vallen wat de plaatjes aangaat, en dat lijkt mij nou niet zo leuk voor jullie.
Da's eigenlijk wat ik bedoelde met dat berichtje van gisteren hier.
Waarschijnlijk was ik weer eens wat te onduidelijk, sorry daarvoor..!
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35

en