Het vorige hoekje is weer veel te zwaar aan het worden. Dus terug een nieuwtje openen. Alles is netjes gepoetst, de voorraden zijn weer aangevuld. We kunnen er weer tegenaan.
Hopelijk gaat het met iedereen goed en hebben jullie dat vies beest dat "Corona" heet uit jullie omgeving kunnen houden en geen zieke.
Hier is gelukkig nog alles OK, we houden ons zoveel mogelijk binnen bezig. Falcon is vooral bezig met opzoekingen en zn website. Ik ga dan weer meer de knutseltoer op: Diamond Painting en Decoptach.
Ik zou zeggen verzorg jullie goed, hou het veilig als jullie buiten gaan en hopelijk is dat vies beest gauw uit ons landje verbannen.

En nu starten we terug met de lijfspreuk van Sil! Iedereen welkom:
"k schenk nog een neutje in, doe voor jou ook dr ien!"
Hopelijk gaat het met iedereen goed en hebben jullie dat vies beest dat "Corona" heet uit jullie omgeving kunnen houden en geen zieke.
Hier is gelukkig nog alles OK, we houden ons zoveel mogelijk binnen bezig. Falcon is vooral bezig met opzoekingen en zn website. Ik ga dan weer meer de knutseltoer op: Diamond Painting en Decoptach.
Ik zou zeggen verzorg jullie goed, hou het veilig als jullie buiten gaan en hopelijk is dat vies beest gauw uit ons landje verbannen.

En nu starten we terug met de lijfspreuk van Sil! Iedereen welkom:
"k schenk nog een neutje in, doe voor jou ook dr ien!"
Het mooiste van alles dat wijsheid ons biedt om het leven prachtig te maken, is zonder twijfel vriendschap.