Gestart door stevens-willy op 31 aug 2021, 11:4410 berichten13.333 keer gelezen
stevens-willyStartte dit onderwerp31 aug 2021, 11:44HEERS (Veulen)429 berichten
Hallo, ik heb een vraag je over vaccinatie attest.
Mijn vrouw gaat volgende maand naar het schlagers festival in Hasselt en daar moet ze kunnen tonen dat ze gevaccineerd is, maar dat kan ze niet laten zien ze heeft maar een gewoon GSM en daar lukt dat niet mee, ze heeft wel een kaartje dat ze twee keer gevaccineerd is, is dat voldoende
Mijn beste dank op voorhand.
Hallo! Voor het Schlagers Festival in Hasselt is het meestal vereist om een vaccinatiebewijs te tonen, en een fysieke kaart die bevestigt dat je twee keer gevaccineerd bent, kan vaak voldoende zijn. Het is echter belangrijk om vooraf de specifieke vereisten van het festival te controleren.
Das er eentje uit de oude doos, voorlopig zijn eind 2024 nergens vaccinabewijzen nodig ...
Denk het ook niet, je vindt je vaccinaties wel terug op de site van Helena.
hoshinkido28 okt 2024, 14:52HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg15.388 berichten
staat op uw indentieteitskaart
dat is zoals medicatie die u afhaald in de apotheek. papieren brieven worden ;
niet meer gegeven . en anders uw dokter opbellen(bij twijfel)
staat op uw indentieteitskaart
dat is zoals medicatie die u afhaald in de apotheek. papieren brieven worden ;
niet meer gegeven . en anders uw dokter opbellen(bij twijfel)
Staat volgens mij zeker niet op je identiteitsbewijs wel op 'Helena' en bv ook op je 'CovidSafeBE-app' of 'Burgerprofiel' en in te loggen met je its.me of via Eid in te loggen.
"staat op uw identiteitskaart" is gewoon een uitdrukking om te zeggen dat de apotheker via uw rijksregiternummer naar een site kan gaan waar de dokter uw digitaal voorschrift naar toe heeft gezonden ...