Hallo iedereen,
HVT: bedankt voor de verhuis, we kunnen weer verder.
MM: dank u wel voor het kerstkaartje.
Bekske: beterschap
Heb de kerstkaartjes voor de buren al in hun brievenbussen gestoken. Daarmee zijn alle kaartjes de deur uit.
Morgenavond gaan we naar een kerstvoorstelling in een kasteel in de buurt. Ze doen dat in verschillende kastelen over het land. Het gaat ongeveer 1 uurtje duren en het is met tijdsloten.
Oei, manlief komt hier bezorgd binnen over Spaanse woef, roept om even naar hem te kijken , en ja, ik zie het, kan bijna niet meer op zijn poten staan en loopt wankelend naar me toe. Is daarnet begonnen bij thuiskomst van de wandeling. Volgens mij is het een epilepsieaanval ( is de 1ste keer). Ons ene mopsje indertijd had dat soms ook, dan moet je die gerust stellen. Want die honden zijn dan heel angstig , en door de angst duurt de aanval langer. Heb dat meermaals meegemaakt. Heb Spaanse woef gerust gesteld, en is beter, ligt in de zetel nu. Het is over. Volgens toenmalige DA is hetgeen je ziet, veel erger dan wat er in de hersenen gebeurd.
Ja, naar het schijnt hebben veel honden dat. Afwachten hoe het bij Spaanse woef evolueert. Dat kan zijn dat ze dat maar 1x krijgen. Bij ons mopsje is dat na verloop van tijd over gegaan.
Ga dat toch eens aankaarten bij de DA.
Dames, tot morgen allemaal.