afbeldingen in e mail
-
Alida - Lid geworden op: 13 jan 2004, 12:02
Goede middag
Heb sinds gister mijn nieuwe laptop (oude was beeldscherm kapot en te duur om te herstellen) in gebruik.
Met windows 10 home erop.
Het e-mail programma dat de winkel er heeft opgezet is ''Windows live mail' 'maar als mijn mails binnen komen, moet ik steeds toelating geven om de afbeeldingen in de mail te kunnen zien. Is wel vervelend daar ik op mailgroepen zoals photoshop en fotografie ben ingeschreven.
Kan ik dat ergens veranderen, zodanig dat ik ze rechtstreeks in de mail kan zien zoals vroegen op mijne vista
Dank bij voorbaat
Ik werk met:
HP Envy 17-n110nb
Windows 10 Home
Heb sinds gister mijn nieuwe laptop (oude was beeldscherm kapot en te duur om te herstellen) in gebruik.
Met windows 10 home erop.
Het e-mail programma dat de winkel er heeft opgezet is ''Windows live mail' 'maar als mijn mails binnen komen, moet ik steeds toelating geven om de afbeeldingen in de mail te kunnen zien. Is wel vervelend daar ik op mailgroepen zoals photoshop en fotografie ben ingeschreven.
Kan ik dat ergens veranderen, zodanig dat ik ze rechtstreeks in de mail kan zien zoals vroegen op mijne vista
Dank bij voorbaat
Ik werk met:
HP Envy 17-n110nb
Windows 10 Home
-
verhaegen - Support SeniorenNet
start die windows live
linkerkant vanboven staat zo precies een schriftje met een pijltje naast
klik daar op
kies dan : opties>beveiligingsopties
dan tabblad "beveiliging"
instellen zoals in onderstaande printscreen
dan toepassen en ok

linkerkant vanboven staat zo precies een schriftje met een pijltje naast
klik daar op
kies dan : opties>beveiligingsopties
dan tabblad "beveiliging"
instellen zoals in onderstaande printscreen
dan toepassen en ok

-
verhaegen - Support SeniorenNet
Ja
dat is het inderdaad
en zeker voor mensen die op bepaalde leeftijd komen
als die het niet rap gewoon worden , ze rap een dock zullen instaleren zodat het terug is zoals win7
bv. start10
voor sommige mensen kan dat een oplossing zijn , als ze het toch niet onder de knie krijgen
http://www.stardock.com/products/start10/
dat is het inderdaad
en zeker voor mensen die op bepaalde leeftijd komen
als die het niet rap gewoon worden , ze rap een dock zullen instaleren zodat het terug is zoals win7
bv. start10
voor sommige mensen kan dat een oplossing zijn , als ze het toch niet onder de knie krijgen
http://www.stardock.com/products/start10/