Windows Live mail
-
Boskrabber - Lid geworden op: 18 mei 2005, 19:12
Hallo,
Ik kan geen nieuwe contactpersonen toevoegen in WLM. Krijg steeds de melding "De contactgegevens kunnen niet worden opgeslagen. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw". Doch gaat het niet bij controle enz.
Wat zou het probleem kunnen zijn. Ben wel terug van windows 10 naar windows 7 geupdate daar mijn printer, office excel en office Word niet functioneerde op windows 10
Groetjes
Ik kan geen nieuwe contactpersonen toevoegen in WLM. Krijg steeds de melding "De contactgegevens kunnen niet worden opgeslagen. Controleer de gegevens en probeer het opnieuw". Doch gaat het niet bij controle enz.
Wat zou het probleem kunnen zijn. Ben wel terug van windows 10 naar windows 7 geupdate daar mijn printer, office excel en office Word niet functioneerde op windows 10
Groetjes
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@Bos
Op welke wijze maak je een nieuw contact aan ?

Op welke wijze maak je een nieuw contact aan ?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Hallo Pcekspeer,
In de lijst contactpersonen, nieuw contact persoon (links bovenaan) in WLM.
Groetjes
In de lijst contactpersonen, nieuw contact persoon (links bovenaan) in WLM.
Groetjes
-
@Bos
OK.
Als je LiveMail gestart hebt, staat je pc-naam dan bij de Aanmeldknop ?

OK.
Als je LiveMail gestart hebt, staat je pc-naam dan bij de Aanmeldknop ?
-
Hallo,
Mijn naam staat bij aanmelding (Rechtsboven naast vakje extra in de balk van start).
Groetjes
Mijn naam staat bij aanmelding (Rechtsboven naast vakje extra in de balk van start).
Groetjes
-
@Bos
Mooi. Onthou. Steeds aangemeld zijn bij Live Mail betekent ook dat al je mails, contactpers., enz., door Micros. online (in the clouds-in de wolken) worden opgeslagen. Je raakt dus nooit iets kwijt. Ook niet als je de harde schijf en Win dient te vervangen.
Probeer eens het probleem op te lossen door Live Mail te herstellen.
Sluit Live Mail.
Klik START - Config.scherm - Progr. & onderd. -
Klik op Windows Essentials en klik Verwijderen.
Klik Alle onderd. herst.

Volg de stappen.
Resultaat ?
Niet positief ?
Zelfde stappen maar nu klik je op :
Een of meer onderd. verwijderen.
Je kiest voor Mail.
Herstart de pc.
Downl. en installeer opnieuw Live Mail :
http://windows.microsoft.com/nl-be/wind ... essentials
Het ganse pakket wordt aangeboden maar je kiest enkel voor Live Mail
Na installatie herstart de pc.
Resultaat ?

Mooi. Onthou. Steeds aangemeld zijn bij Live Mail betekent ook dat al je mails, contactpers., enz., door Micros. online (in the clouds-in de wolken) worden opgeslagen. Je raakt dus nooit iets kwijt. Ook niet als je de harde schijf en Win dient te vervangen.
Probeer eens het probleem op te lossen door Live Mail te herstellen.
Sluit Live Mail.
Klik START - Config.scherm - Progr. & onderd. -
Klik op Windows Essentials en klik Verwijderen.
Klik Alle onderd. herst.
Volg de stappen.
Resultaat ?
Niet positief ?
Zelfde stappen maar nu klik je op :
Een of meer onderd. verwijderen.
Je kiest voor Mail.
Herstart de pc.
Downl. en installeer opnieuw Live Mail :
http://windows.microsoft.com/nl-be/wind ... essentials
Het ganse pakket wordt aangeboden maar je kiest enkel voor Live Mail
Na installatie herstart de pc.
Resultaat ?
-
Hallo,
Heb Windows Essentials-programma's hersteld. Pc heropgestart maar geen verandering. (Geen e-mail adres verwijderen en een nieuwe e-mailadres toevoegen)
Bij eventueel WLM verwijderen en dan opnieuw downloaden ben ik dan niet mijn e-mailadressen kwijt ?
Groetjes
Heb Windows Essentials-programma's hersteld. Pc heropgestart maar geen verandering. (Geen e-mail adres verwijderen en een nieuwe e-mailadres toevoegen)
Bij eventueel WLM verwijderen en dan opnieuw downloaden ben ik dan niet mijn e-mailadressen kwijt ?
Groetjes
-
Boskrabber, dat wil dus zeggen, dat er niets verloren zal gaan, en al zeker niet als je Live Mail herinstalleert.pcekspeer schreef:@Bos
:
-Nog wat vraagjes : die contacts die niet willen lukken, welk adres hebben die na het teken @ ?
-Live Mail is ingesteld als standaardprogr. ?
In Live Mail klik op het blauwe Menu - klik Opties - Mail - Algemeen
Vinkje aanwezig ?
-Je kan een schermafdruk plaatsen van het bericht dat je krijgt ?
-
Hallo,
Heb WLM verwijderd en opnieuw gedownload. Uitslag blijft hetzelfde.
Adres niet kunnen invoegen of verwijderen.
De adressen die ik wil invoegen eindigen op @gmail.com en skynet.be.
Ik vind dit heel bizar.
Groetjes
Heb WLM verwijderd en opnieuw gedownload. Uitslag blijft hetzelfde.
Adres niet kunnen invoegen of verwijderen.
De adressen die ik wil invoegen eindigen op @gmail.com en skynet.be.
Ik vind dit heel bizar.
Groetjes
-
@Bos
Herhaal de vraagjes van hierboven nog eens :
Vinkje aanwezig ?
-Je kan een schermafdruk plaatsen van het bericht dat je krijgt ? Het Knipprogramma is standaard geïnstalleerd op je pc.
-Zeker is dat bizar en je bent niet alleen hiermee. Probleem duikt al enkele jaren af en toe op...
Kijk eens of je op de webpagina van Live Mail wél verder geraakt ?
https://people.live.com/
Bij "Personen" klik op "Nieuw"

Dergelijk bericht ook in het Engels :

Bij het typen van het e-mailadres van deze personen, niet per ongeluk een reeds bestaand adres ingegeven ?

Herhaal de vraagjes van hierboven nog eens :
Vinkje aanwezig ?
-Je kan een schermafdruk plaatsen van het bericht dat je krijgt ? Het Knipprogramma is standaard geïnstalleerd op je pc.
-Zeker is dat bizar en je bent niet alleen hiermee. Probleem duikt al enkele jaren af en toe op...
Kijk eens of je op de webpagina van Live Mail wél verder geraakt ?
https://people.live.com/
Bij "Personen" klik op "Nieuw"
Dergelijk bericht ook in het Engels :
Bij het typen van het e-mailadres van deze personen, niet per ongeluk een reeds bestaand adres ingegeven ?
-
Hallo,
Hierbij het gevraagde afbeelding.
Groetjes

Hierbij het gevraagde afbeelding.
Groetjes