verwijderen van items
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
weliswaar geen wind 10 maar mails die ik verwijder van Telenet worden automatisch naar de map verwijderd verzonden. Daar moet ik die dan nog eens apart selecteren en nog eens op verwijderen klikken en dan zijn die er uit.
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@macao
Je geeft niet aan of het IMAP of POP3 is ? Wij zien dat niet vanaf hier hé.
Kijk eens volgende instellingen na ?
Klik op het blauwe Menu-vakje (of Bestand) linksboven in Live Mail.

Klik Opties - klik Mail - klik Geavanceerd - klik Onderhoud
Welke vinkjes geplaatst ?

Je geeft niet aan of het IMAP of POP3 is ? Wij zien dat niet vanaf hier hé.
Kijk eens volgende instellingen na ?
Klik op het blauwe Menu-vakje (of Bestand) linksboven in Live Mail.
Klik Opties - klik Mail - klik Geavanceerd - klik Onderhoud
Welke vinkjes geplaatst ?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
Jeaninne - Lid geworden op: 12 nov 2015, 19:18
Heb ook hetzelfde probleem in windows 10 mail. Er staan in mijn telenet account een map deleted items, verwijderde items en prullenbak. Als ik berichten uit de inbox verwijder komen die èn in deleted èn in verwijderde items, deze kan ik daaruit niet verwijderen, ze komen altijd terug. Ze komen dus niet in de prullenbak. Online bij Telenet webmail staat nu ook een map deleted items, bij verwijderen komen ze dan in de Telenet prullenbak en dan pas kan ik ze voorgoed verwijderen. Heb de account al verwijderd en terug ingesteld, maar krijg steeds hetzelfde. Windows 10 mail maakt dus zelf 2 extra mappen aan waaruit niks te verwijderen is???????
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@jeanine
Dus, zelfs klikken op één email en dan klikken op Delete wil ook niets helpen ? Ook niet niet met klik op Esc ?

Dus, zelfs klikken op één email en dan klikken op Delete wil ook niets helpen ? Ook niet niet met klik op Esc ?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
-
Jeaninne - Lid geworden op: 12 nov 2015, 19:18
nee, ze verdwijnen wel als ik op het vuilbakje klik, maar na een tijdje, denk na synchroniseren staan ze er terug, in de 2 door Win10 gemaakte mappen. Ze komen dus niet in de prullenbak van Telenet terecht. De gemaakte map deleted items komt wel online bij Telenet webmail, moet ze daaruit verwijderen, komen dan in de Telenet prullenbak en van daaruit kan ik ze dan definitief verwijderen. In Windows 8.1 geen enkel probleem. Heb al in register geprobeerd de imap instelling te veranderen maar wordt geweigerd.