echo123
-
ettertje - Lid geworden op: 12 dec 2005, 10:16
Gisteren heb ik een contactpersoon bijgekregen 'echo123' die zou ik willen verwijderen maar dat gaat zomaar niet. Vind ik niet zo prettig. Ongevraagd mijn contactpersoon worden zou toch niet mogen kunnen!
echo123 is iets van skype dat gebruik ik niet
Weet iemand hoe ik dat verwijder?
ettertje
echo123 is iets van skype dat gebruik ik niet
Weet iemand hoe ik dat verwijder?
ettertje
-
pastoor - Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@ettertje
Hoezo "ongevraagd" ? Dat is normaal hoor.
Je kan, zo nodig, die "ongewenste" contactpersoon verwijderen.
-Als je Live Mail opent, staat dan je pc-naam vermeld bij de Aanmeldknop ?

-Gebruik je ook outlook.com ?

Hoezo "ongevraagd" ? Dat is normaal hoor.
Je kan, zo nodig, die "ongewenste" contactpersoon verwijderen.
-Als je Live Mail opent, staat dan je pc-naam vermeld bij de Aanmeldknop ?
-Gebruik je ook outlook.com ?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
@ettertje
Deze vraag niet gezien ? Want net daar, ligt het antw. op jouw vraag...
...-Als je Live Mail opent, staat dan je pc-naam vermeld bij de Aanmeldknop ?
Eh ?

Deze vraag niet gezien ? Want net daar, ligt het antw. op jouw vraag...
...-Als je Live Mail opent, staat dan je pc-naam vermeld bij de Aanmeldknop ?
Eh ?
-
@ettertje
Je pc-naam is de naam die jij indertijd gegeven hebt aan je nieuwe pc.
Je kon die dus ook "werkpaard" genoemd hebben of zo hé.
Vermits je pc-naam daar staat, wil dat dus zeggen dat je bent aangemeld bij dit account van Live Mail. Je kunt daar dus ook meerdere accounts hebben, met dewelke je je kan aanmelden.
Nu, die echo123 kan je verwijderen uit de lijst door je bij de Aanmeldknop af te melden met dit account.
Simpel, je klikt daar op het pijltje en klik op Afmelden.
Sluit LiveMail en herstart het terug.
Klik weer op het pijltje om aan te melden met hetzelfde email-adres en hetzelfde wachtwoord waarmee je afgemeld werd.
Ga daarna eens kijken bij je contactpers. of echo123 verwijderd is.
Resultaat ?

Je pc-naam is de naam die jij indertijd gegeven hebt aan je nieuwe pc.
Je kon die dus ook "werkpaard" genoemd hebben of zo hé.
Vermits je pc-naam daar staat, wil dat dus zeggen dat je bent aangemeld bij dit account van Live Mail. Je kunt daar dus ook meerdere accounts hebben, met dewelke je je kan aanmelden.
Nu, die echo123 kan je verwijderen uit de lijst door je bij de Aanmeldknop af te melden met dit account.
Simpel, je klikt daar op het pijltje en klik op Afmelden.
Sluit LiveMail en herstart het terug.
Klik weer op het pijltje om aan te melden met hetzelfde email-adres en hetzelfde wachtwoord waarmee je afgemeld werd.
Ga daarna eens kijken bij je contactpers. of echo123 verwijderd is.
Resultaat ?
-
@ettertje
Staat je pc-naam terug bij de Aanmeldknop ?

Staat je pc-naam terug bij de Aanmeldknop ?