contactadressen in gmail

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

Nouchka
Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
Locatie: De Pinte

04 jan 2016, 17:03

Ik heb voor mijn man een gmailaccount aangemaakt maar ik kom daar iets heel raars tegen. Als hij een mail wil schrijven en hij klikt op 'opstellen' en dan op "aan" dan zie je alle contactadressen staan die ik er heb in gezet en kan hij kiezen aan wie hij een mail wil schrijven. Maar als ik bovenaan links op' email' klik en dan rechtstreeks naar 'contactadressen' ga krijg ik een melding dat hij aan het laden is, maar ik krijg geen enkel adres te zien enkel dat molentje dat hij aan het laden is en na een half uur staat hij nog te laden. In principe is dat geen probleem omdat hij op 'opstellen' kan klikken en dan de naam kan kiezen. Maar als ik een wijziging wil doen of een contact wil bijvoegen of een contact bijzetten in een groep dan gaat dit niet want dan moet ik wel degelijk naar: 'contactadressen' gaan. Kan iemand van jullie me hier raad in geven.Vermits er een hele lijst mailadressen in de contacten staan vermoed ik dat ik die er heb in gezet via exporteren. Ik kan me niet herinneren dat ik ze er allemaal manueel heb ingezet want het is reeds een tijd geleden dat ik die account aanmaakte. Ofwel heeft het in het begin wel gewerkt en nu niet meer. Ik ontdek het nu pas omdat ik wijzigingen moet aanbrengen in de contactadressen. Ik vind het bizar.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

04 jan 2016, 20:56

stilletjes gewoon zijn gang laten gaan
ze zullen dat héél waarschijnlijk wél herstellen
want het is iets met google zelf

sorry
ik heb zojuist zelf nog even terug geprobeerd , en het is blijkbaar al terug in orde gekomen


anders moet je :(ziez andloper in screenshot)
Afbeelding

Nouchka
Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
Locatie: De Pinte

04 jan 2016, 23:23

Beste Mr.Verhaegen. Bedankt voor uw duidelijke uitleg, maar bij mij lukt het niet. Als ik op 'meer' klik dan vind ik nergens: contacten terugzetten. Dat staat niet in de lijst. En als ik links bovenaan op 'email' klik en dan op 'contacten' dan staat er geen 'meer' om aan te klikken en dan begint hij weer te laden en dat molentje blijft maar draaien en laden en er gebeurt niks.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

05 jan 2016, 09:25

als ik u was zou ik een beetje geduld hebben , waarschijnlijk wordt dat bij u ook wél in orde gebracht zonder dat je iets moet doen
maar als je toch je contacten wil bereiken ( ze verschijnen wél als je en mailadres begint in te vullen )
ps.
heb je soms een link staan in je balk of favorieten die naar je gmail gaat ?
dan kan het daar aan liggen

klik eens op onderstaande link
http://contacts.google.com.
heb je dan je contacten ?
en met deze ?
https://mail.google.com/mail/?hl=nl
en dan gmail>contacten

Nouchka
Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
Locatie: De Pinte

06 jan 2016, 00:35

Inderdaad Mr.Verhaegen. U had het weer bij het rechte eind. Vandaag kan ik terug zo maar zonder problemen op de contactadressen van de gmail account. Raar toch. Maar ben wel blij dat het opgelost is. Ook merci voor uw antwoord.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem

dj
Lid geworden op: 19 nov 2006, 16:32

06 jan 2016, 08:26

Had laatst ook dit probleem, maar heb er verder geen aandacht aan gegeven. Ga strak eens nazien of dit terug in orde is.

dj
Lid geworden op: 19 nov 2006, 16:32

06 jan 2016, 10:08

is hier ook terug in orde.

Nouchka
Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
Locatie: De Pinte

06 jan 2016, 10:19

Ik vind het juist raar dat ik het enkel op de gmail account van mijn man voor had. Niet op mijn eigen gmail account en ook niet op de 2 accounts van de vereniging waar wij in het bestuur zitten.
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem