Yahoo tijdelijke fout:2
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
- Locatie: 3530 houthalen limburg
sorry,
Laatst gewijzigd door pcekspeer op 26 jan 2016, 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
DirkdW - Lid geworden op: 26 aug 2006, 19:44
Alle browsers zijn up to date!
Ik gebruik Gdata Internet Security heb een recente scan gemaakt en daar kwam niets uit ben een beetje huiverig voor het installeren van andere software ook omdat dit wordt afgeraden door Gdata!
Maar dan blijft nog steeds het feit dat ik zowel op beide pc's als mobiel en tablet wel mijn andere accounts kan benaderen dus mijn inziens ligt het probleem bij Yahoo zelf.
Heb ook naar de helpdesk gemaild maar krijg geen antwoord!
Ik gebruik Gdata Internet Security heb een recente scan gemaakt en daar kwam niets uit ben een beetje huiverig voor het installeren van andere software ook omdat dit wordt afgeraden door Gdata!
Maar dan blijft nog steeds het feit dat ik zowel op beide pc's als mobiel en tablet wel mijn andere accounts kan benaderen dus mijn inziens ligt het probleem bij Yahoo zelf.
Heb ook naar de helpdesk gemaild maar krijg geen antwoord!
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
- Locatie: 3530 houthalen limburg
@Dirk
Sorry, maar ik help niet verder als de pc niet fatsoenlijk is gescand naar malware, omdat dat zinloos is.
En wat Gdate vertelt is maar een klein stukje van het verhaal, daarom de vraag om je pc eens degelijk te laten onderzoeken door meer gespecialiseerde en gewaardeerde programma's. Daar hoef je helemaal geen schrik van te hebben. Zijn zeer betrouwbaar en onmisbaar.
Na, wat is je besluit?
Sorry, maar ik help niet verder als de pc niet fatsoenlijk is gescand naar malware, omdat dat zinloos is.
En wat Gdate vertelt is maar een klein stukje van het verhaal, daarom de vraag om je pc eens degelijk te laten onderzoeken door meer gespecialiseerde en gewaardeerde programma's. Daar hoef je helemaal geen schrik van te hebben. Zijn zeer betrouwbaar en onmisbaar.
Na, wat is je besluit?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
hdr - Lid geworden op: 13 mei 2005, 17:04
Het is wel duidelijk dat dit geduldig zoekwerk is naar de oorzaak van het Technisch probleem.
Misschien lag de fout aanvankelijk bij Yahoo maar heb je bij de correctiepogingen iets verkeerd gedaan.
Ik ga ervan uit dat je een door Yahoo ondersteunde web browser gebruikt voor je falende account.
En gebruik je voor de 3 accounts dezelfde web browser en hetzelfde operating systeem?
Heb je al eens geprobeerd om de cache en cookies van je web browser te wissen en dan je browser opnieuw op te starten? Heb ooit eens een "Technical problem" boodschap gehad dat was opgelost na cache en cookies te hebben gewist.
Misschien lag de fout aanvankelijk bij Yahoo maar heb je bij de correctiepogingen iets verkeerd gedaan.
Ik ga ervan uit dat je een door Yahoo ondersteunde web browser gebruikt voor je falende account.
En gebruik je voor de 3 accounts dezelfde web browser en hetzelfde operating systeem?
Heb je al eens geprobeerd om de cache en cookies van je web browser te wissen en dan je browser opnieuw op te starten? Heb ooit eens een "Technical problem" boodschap gehad dat was opgelost na cache en cookies te hebben gewist.
-
DirkdW - Lid geworden op: 26 aug 2006, 19:44
Cache en cookies heb ik ook verwijderd en geprobeerd in verschillende Yahoo ondersteunende browsers en op twee verschillende pc's met Windows 7 en Windows 10 ook nog op mobiel en tablet (Safari) met Yahoo app!
Wat je schrijft zou natuurlijk heel goed kunnen maar van Yahoo zelf krijg ik geen enkel antwoord terug.
Ik ga mijn account verwijderen en een nieuwe maken want oplossingen heb ik voor het moment even niet meer.
Bedankt voor het meedenken!
Groet,
Dirk
Wat je schrijft zou natuurlijk heel goed kunnen maar van Yahoo zelf krijg ik geen enkel antwoord terug.
Ik ga mijn account verwijderen en een nieuwe maken want oplossingen heb ik voor het moment even niet meer.
Bedankt voor het meedenken!
Groet,
Dirk