Klik hier

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

01 feb 2016, 13:49

@Ramon

--Je denkt dat je een URL vd clip nodig hebt, wat denk je dat dit is?
https://www.youtube.com/watch?v=wDmRYgG ... e=youtu.be

--Je reageert niet op de vraag of je bent aangemeld bij de Aanmeldknop.

--Als je op de link hierboven klikt, krijg je dan de kans om die video af te spelen?

--Denk er ook aan dat wij je scherm niet zien, je zal ons moeten helpen door te zeggen wat je wil doen, hoe je dat probeert te doen en ook vanaf waar het hapert.

--Denk dat je mogelijk het volgende wil bereiken.
Je slaat de video op bij je Muziek of Video's.
Je opent Live Mail, maakt een nieuwe mail aan, klik op "Invoegen" en wijs de bewuste video aan en klik Opslaan.
De video zal nu verschijnen in je mail, klik Verzenden.
De geadresseerde RECHTSklikt op de bijlage en kan de video bekijken.
Is het dat?
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

RamonR
Lid geworden op: 08 nov 2011, 12:47
Locatie: eindhoven

01 feb 2016, 14:33

Sorry hoor,ik ben aangemeld en de videoclip kan ik ook afspelen maar ik denk dat we elkaar niet begrijpen :ik wil de videoclip onder Hier Klikken plaatsen , maar als ik op de URL klik krijg ik behalve de video clip ook de hele youtube website te zien wat niet de bedoeling is en als ik de videoclip opsla heb ik de URL niet meer dus denk ik dat ik alleen voor de opgeslagen clip een andere URL nodig heb.
pcekspeer schreef:@Ramon

--Je denkt dat je een URL vd clip nodig hebt, wat denk je dat dit is?
https://www.youtube.com/watch?v=wDmRYgG ... e=youtu.be

--Je reageert niet op de vraag of je bent aangemeld bij de Aanmeldknop.

--Als je op de link hierboven klikt, krijg je dan de kans om die video af te spelen?

--Denk er ook aan dat wij je scherm niet zien, je zal ons moeten helpen door te zeggen wat je wil doen, hoe je dat probeert te doen en ook vanaf waar het hapert.
:wink:
Ramon

RamonR
Lid geworden op: 08 nov 2011, 12:47
Locatie: eindhoven

01 feb 2016, 14:36

nee want hij moet onder Hier Klikken .Het verzenden van een videoclip als bijlage is helemaal geen probleem .
pcekspeer schreef:@Ramon

--Je denkt dat je een URL vd clip nodig hebt, wat denk je dat dit is?
https://www.youtube.com/watch?v=wDmRYgG ... e=youtu.be

--Je reageert niet op de vraag of je bent aangemeld bij de Aanmeldknop.

--Als je op de link hierboven klikt, krijg je dan de kans om die video af te spelen?

--Denk er ook aan dat wij je scherm niet zien, je zal ons moeten helpen door te zeggen wat je wil doen, hoe je dat probeert te doen en ook vanaf waar het hapert.

--Denk dat je mogelijk het volgende wil bereiken.
Je slaat de video op bij je Muziek of Video's.
Je opent Live Mail, maakt een nieuwe mail aan, klik op "Invoegen" en wijs de bewuste video aan en klik Opslaan.
De video zal nu verschijnen in je mail, klik Verzenden.
De geadresseerde RECHTSklikt op de bijlage en kan de video bekijken.
Is het dat?
:wink:
Ramon

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

01 feb 2016, 14:42

@Ramon

Dat gaat je niet lukken volgens mij, je zal de site moeten onderbrengen onder "Hier". Tenzij jij een andere site weet te vinden die enkel maar die video afspeelt? Het zou kunnen natuurlijk, maar ikzelf ken die niet.

Nog iets ivm gebruik van "Hier klikken" en gelijke.
Als ernaast niet aangegeven staat waar je terecht komt als je erop klikt, zou jij er dan op klikken? Of als je er met de cursor boven gaat staan, maar er verschijnt geen URL zodat je ook dan niet weet waar je terecht komt, zou je erop klikken?
Maar als je weet waar je terecht komt, dan kan je beslissen of je klikt of niet.
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

RamonR
Lid geworden op: 08 nov 2011, 12:47
Locatie: eindhoven

01 feb 2016, 16:08

Klopt wat je zegt maar als ik een vriend/vriendin een videoclip in een mail stuur met "Klik Hier" dan weet hij of zij dat het safe zit. Mijn vraag was dus ook hoe ik een videoclip onder "Klik Hier" in mijn e-mail kon plaatsen. Dus nog een vraagje : hoe kan ik een opgeslagen videoclip van een URL voorzien zodat ik deze kan gebruiken in bedoelde "Klik Hier" ///
pcekspeer schreef:@Ramon

Dat gaat je niet lukken volgens mij, je zal de site moeten onderbrengen onder "Hier". Tenzij jij een andere site weet te vinden die enkel maar die video afspeelt? Het zou kunnen natuurlijk, maar ikzelf ken die niet.

Nog iets ivm gebruik van "Hier klikken" en gelijke.
Als ernaast niet aangegeven staat waar je terecht komt als je erop klikt, zou jij er dan op klikken? Of als je er met de cursor boven gaat staan, maar er verschijnt geen URL zodat je ook dan niet weet waar je terecht komt, zou je erop klikken?
Maar als je weet waar je terecht komt, dan kan je beslissen of je klikt of niet.
:wink:
Ramon

pcekspeer
Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
Locatie: 3530 houthalen limburg

01 feb 2016, 17:06

@Ramon

Zie echt geen mogelijkheid om slecht eens gedeelte van een website als link aan te wenden. Dus enkel de video op youtube en niets anders.
Wél mogelijk via je eigen website/blog en met HTML ?
Geen idee van.
:wink:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/

Eli_
Lid geworden op: 14 dec 2014, 00:38

01 feb 2016, 17:52

@RamonR
Je vraag :
Mijn vraag was dus ook hoe ik een videoclip onder "Klik Hier" in mijn e-mail kon plaatsen. Dus nog een vraagje : hoe kan ik een opgeslagen videoclip van een URL voorzien zodat ik deze kan gebruiken in bedoelde "Klik Hier"
Eli_ schreef:Klik op de knop Hyperlink
Kopieer en plak het webadres
Plaats de tekst voor de hyperlink
Klik op invoegen
Afbeelding