contactpersonen kriskras door elkaar
-
kathuis - Lid geworden op: 23 mei 2003, 11:19
Hallo,
Voor de 2de maal staan mijn contactpersonen in Windows mail niet meer alfabetisch; bij Scarlet (mijn provider) kunnen ze niet helpen; mijn laptop(HP) is Windows Vista.
Ik heb opnieuw alles met Norton gescand , heropgestart, maar dit keer lukt het niet.
Onlangs zette ik gratis Winzip umdater scanner op laptop. Mss is dit oorzaak.
Help me aub. Ben vandaag niet lang on line.
Bedankt
Voor de 2de maal staan mijn contactpersonen in Windows mail niet meer alfabetisch; bij Scarlet (mijn provider) kunnen ze niet helpen; mijn laptop(HP) is Windows Vista.
Ik heb opnieuw alles met Norton gescand , heropgestart, maar dit keer lukt het niet.
Onlangs zette ik gratis Winzip umdater scanner op laptop. Mss is dit oorzaak.
Help me aub. Ben vandaag niet lang on line.
Bedankt
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
Op sennet geleerd : zalig zijn de armen van geest
-
verhaegen - Support SeniorenNet
als ge klikt op contactpersonen
dan staat der vanboven in dat venster van de contactpersonen
naam * e-mailadres* telefoon..*
de sterretjes staan voor een V
klik op zo een v naast de 3 namen
bv. bij naamv
dan komt der 3 vermeldingen , waarvan A>E M>R
vink die aan , of kies stapelen op naam
bij email kunt ge ook zo iets (hetgeen der vlak naast staat
dan staat der vanboven in dat venster van de contactpersonen
naam * e-mailadres* telefoon..*
de sterretjes staan voor een V
klik op zo een v naast de 3 namen
bv. bij naamv
dan komt der 3 vermeldingen , waarvan A>E M>R
vink die aan , of kies stapelen op naam
bij email kunt ge ook zo iets (hetgeen der vlak naast staat
-
Waar u naar verwijst, daar tstaan ze ok, maar bij NIEUW bericht klik ik vb op AAN of CC of BCC en daar loopt het mis
Ints zwaar prob met externe schijf; steeds explorer geblokkeerd: plots deed laptop het niet meer er na 10 min gaf hij reefs info (chinees voor mij over F schijf en dat hij sommige dingen herstelde...); heb heropgestart (wellicht is er prob mt externe schijf; zal die doen nazien).
Ga ook nog op contactpersonen klikken op V's 3 x en zien op bij Nieuw bericht de boel dan ok is
Dank U
Er gebeurt nix en die A enz verschijnt nergens
Ints zwaar prob met externe schijf; steeds explorer geblokkeerd: plots deed laptop het niet meer er na 10 min gaf hij reefs info (chinees voor mij over F schijf en dat hij sommige dingen herstelde...); heb heropgestart (wellicht is er prob mt externe schijf; zal die doen nazien).
Ga ook nog op contactpersonen klikken op V's 3 x en zien op bij Nieuw bericht de boel dan ok is
Dank U
Er gebeurt nix en die A enz verschijnt nergens
7 cats and 2 dogs en ze leefden IN VREDE met elkaar! Nu zijn de twee woefkes ook overleden (op 17 j leeftijd).
-
Hallo, Het is weer ok; al zijn er geen kolommen bij "nieuw bericht"; bij "Aan, CC of BCC" heb ik op namen geklikt en dan verscheen er "sorteren" enz; alles uitgeprobeerd tot het lukte.
Bedankt
De externe schijf geeft denk ik meer probs; durf ze niet meer aanschakelen
Bedankt
De externe schijf geeft denk ik meer probs; durf ze niet meer aanschakelen