Bericht om thunderbird te openen

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

zeerover

19 mar 2016, 09:05

Sederd een paar dagen heb ik voor mijn mails Thunderbird geinstalleerd. Telkens ik dit programma opnd krijg ik het bericht in bijlage. Wanneer ik echter op het kruisje klikt verdwijnt de mededeling en heb ik overzicht op mijn inbox. Ik vind dit vervelend hoe kan ik dit bricht niet meer ontvangen

alvast bedankt
mvg

Verwijderd door moderator
windows vista-aansluiting telenet -AVG Anti virus

Danny.

19 mar 2016, 09:14

Misschien beginnen met dat mailadres onzichtbaar te maken, zo kan iedereen dit adres lezen en eventueel misbruiken.

Groetjes

Danny
Windows 11 Home 64-bit, Ram 8GB, Medion Akoya E23403 All-In-One, Microsoft Defender

Sony

19 mar 2016, 10:53

zeerover,

Aanpassen of uitschakelen berichtvenster
Deactiveer bij het onderdeel Algemeen de optie Wanneer Thunderbird start, de startpagina in het berichtgedeelte tonen zodat het welkomstvenster van Thunderbird bij het opstarten niet meer in het berichtvenster wordt getoond. Het berichtvenster kan ook worden uitgeschakeld (via Beeld, Vormgeving) zodat een e-mailbericht bij selectie niet direct wordt geopend en als gelezen gemarkeerd.
https://www.schoonepc.nl/tools/thunderbird.html
En ja verwijder aub de afbeelding met je email adres.

Sony

zeerover

19 mar 2016, 14:52

Hallo Sony

Bedankt voor uw antwoordje maar het is mij niet klaar sorry.

Ik heb al de V verwijderd in het vak algemeen. Ik hoop dat het nu in orde is

Wat betreft dat e-mail adres weet ik niet hoe ik dat kan verwijdren of beter hoe het niet meer zichtbaar word. Graag wat info ant ik wist niet dat mijn e-mail kenbaar was

mvg
windows vista-aansluiting telenet -AVG Anti virus