Windows Live Mail
-
MartinSr - Lid geworden op: 15 apr 2008, 17:22
Hallo,
Windows live Mail werkt niet naar behoren. Ik heb gisteren Windows 10 op mijn Pc Gezet. Daarna is mijn E-mail programma in de war. Het adressenboek staat niets meer in. Moet steeds aanmelden. Weet me geen raad op dit moment. Heeft het iest met aanmelden te maken. Graag advies.
Mvg
MartinSr
Windows live Mail werkt niet naar behoren. Ik heb gisteren Windows 10 op mijn Pc Gezet. Daarna is mijn E-mail programma in de war. Het adressenboek staat niets meer in. Moet steeds aanmelden. Weet me geen raad op dit moment. Heeft het iest met aanmelden te maken. Graag advies.
Mvg
MartinSr
Medion Akoya ,Windows 10 / Intel Pentium G6960 processor. AMD Radeon HD 6670 / 512 MB DDRS geheugen. 4 GB werkgeheugen. 1.5 TB harde schijf. /Microsoft Edge /Windows Live Mail/ Windows Defender / Nero DVD/CD Brander/HP ENVY 4500
-
verhaegen - Support SeniorenNet
het enigste dat ik me kan bedenken is :
download opnieuw windows live mail (alléén die instaleren)
en instaleer die , die gaat normaal de oude verwijderen en de nieuwe instaleren
daarbij zou die normaal gesproken de instellingen en de rest behouden
zodat die terug werkt en
maar garantie geef ik der niet op
omdat het bij de overgang van win7 (of andere) naar win10
iets kan scheefgelopen zijn waarbij dingens verloren gegaan kunnen zijn
maar normaal moet hij de dingen opvissen
ps.
maar goed opletten en lezen bij elk schermpje als je hem instaleerd !!!!!!!!!!!
zodat je de juiste beslissingen kunt aangeven , soms vraagt hij om alle instellingen ook te verwijderen , neen antwoorden dan !!
download opnieuw windows live mail (alléén die instaleren)
en instaleer die , die gaat normaal de oude verwijderen en de nieuwe instaleren
daarbij zou die normaal gesproken de instellingen en de rest behouden
zodat die terug werkt en
maar garantie geef ik der niet op
omdat het bij de overgang van win7 (of andere) naar win10
iets kan scheefgelopen zijn waarbij dingens verloren gegaan kunnen zijn
maar normaal moet hij de dingen opvissen
ps.
maar goed opletten en lezen bij elk schermpje als je hem instaleerd !!!!!!!!!!!
zodat je de juiste beslissingen kunt aangeven , soms vraagt hij om alle instellingen ook te verwijderen , neen antwoorden dan !!
-
Verhaegen,
Ik wil wel Windows Live Mail opnieuw installeren maar heb ik dan mijn adressenbestand terug. Waar kan ik deze vinden want deze moet er nog steeds zijn. WLM was na installatie Windows 10 nog goed.
In afwachting
MartinSr
Ik wil wel Windows Live Mail opnieuw installeren maar heb ik dan mijn adressenbestand terug. Waar kan ik deze vinden want deze moet er nog steeds zijn. WLM was na installatie Windows 10 nog goed.
In afwachting
MartinSr
Medion Akoya ,Windows 10 / Intel Pentium G6960 processor. AMD Radeon HD 6670 / 512 MB DDRS geheugen. 4 GB werkgeheugen. 1.5 TB harde schijf. /Microsoft Edge /Windows Live Mail/ Windows Defender / Nero DVD/CD Brander/HP ENVY 4500
-
verhaegen - Support SeniorenNet
als uwe windows live mail nog werkt kan je die exporteren , en nadien kontroleren of der echt instaan en het geen leeg bestand is
http://windows.microsoft.com/nl-be/wind ... up-restore
als uwe windows live net meer werkt kunt ge dat natuurlijk zo niet
die zijn niet meer zoals vroeger in één bestand terug te vinden
Die staan verstopt en verspreid in meerdere bestanden met de naam Contacts.ebd
Je vindt die bestanden door vanuit C:\Users\JeNaam\AppData\Local\Microsoft\Windows Live\Contacts\ verder te gaan.
Wél Verborgen bestanden EN Systeembestanden zichtbaar maken via Mapopties - Weergave.
https://liveunplugged.wordpress.com/201 ... -database/
maar voor die dan leesbaar te maken moet men een tool zoals EseDbViewer gebruiken
maar als uwe windows live mail ingesteld stond als imap , dan syncroniseert die alles en hebt ge alles terug
als die als pop stond , dan niet !
http://windows.microsoft.com/nl-be/wind ... up-restore
als uwe windows live net meer werkt kunt ge dat natuurlijk zo niet
die zijn niet meer zoals vroeger in één bestand terug te vinden
Die staan verstopt en verspreid in meerdere bestanden met de naam Contacts.ebd
Je vindt die bestanden door vanuit C:\Users\JeNaam\AppData\Local\Microsoft\Windows Live\Contacts\ verder te gaan.
Wél Verborgen bestanden EN Systeembestanden zichtbaar maken via Mapopties - Weergave.
https://liveunplugged.wordpress.com/201 ... -database/
maar voor die dan leesbaar te maken moet men een tool zoals EseDbViewer gebruiken
maar als uwe windows live mail ingesteld stond als imap , dan syncroniseert die alles en hebt ge alles terug
als die als pop stond , dan niet !
-
Verhaegen,
Ben na lang zoeken eruit. Zie onderstaand:
Alles werkt nu weer perfect. Verhaegen alsnog bedankt.
MartinSr
Beste gebruiker,
Over enkele weken brengen we een aantal wijzigingen in onze e-mailservices aan die van invloed kunnen zijn op uw e-mailaccount voor @outlook.com, @hotmail, @live of @msn. Door deze wijzigingen kan het zijn dat uw e-mail niet wordt afgeleverd bij het door u gebruikte Windows Live Mail 2012.
Om Windows Live Mail 2012 te kunnen blijven gebruiken om e-mail voor uw account te ontvangen of te verzenden, dient u de nieuwste update te installeren die hier staat.
Als u Windows Live Mail 2012 in Windows 8, Windows 8.1 of Windows 10 gebruikt, raden we u aan over te stappen op de ingebouwde Mail-app in Windows als u verbonden wilt blijven en de nieuwste functie-updates voor Windows 8, Windows 8.1 en Windows 10 wilt blijven ontvangen.
Windows Live Essentials 2009 en 2011 worden niet meer ondersteund en u dient te upgraden naar Windows 8/8.1 of Windows 10 en de Mail-app of www.outlook.com te gebruiken. Klik hier voor meer informatie over de Mail-app.
We raden alle gebruikers van Windows Live Mail in Windows 7, Windows 8 en Windows 8.1 ook aan om te upgraden naar Windows 10 en de ingebouwde Mail-app te gebruiken om verbonden te blijven en de nieuwste functie-updates te kunnen ontvangen.
We raden u aan deze e-mail voor eventuele referentie te bewaren.

Ben na lang zoeken eruit. Zie onderstaand:
Alles werkt nu weer perfect. Verhaegen alsnog bedankt.
MartinSr
Beste gebruiker,
Over enkele weken brengen we een aantal wijzigingen in onze e-mailservices aan die van invloed kunnen zijn op uw e-mailaccount voor @outlook.com, @hotmail, @live of @msn. Door deze wijzigingen kan het zijn dat uw e-mail niet wordt afgeleverd bij het door u gebruikte Windows Live Mail 2012.
Om Windows Live Mail 2012 te kunnen blijven gebruiken om e-mail voor uw account te ontvangen of te verzenden, dient u de nieuwste update te installeren die hier staat.
Als u Windows Live Mail 2012 in Windows 8, Windows 8.1 of Windows 10 gebruikt, raden we u aan over te stappen op de ingebouwde Mail-app in Windows als u verbonden wilt blijven en de nieuwste functie-updates voor Windows 8, Windows 8.1 en Windows 10 wilt blijven ontvangen.
Windows Live Essentials 2009 en 2011 worden niet meer ondersteund en u dient te upgraden naar Windows 8/8.1 of Windows 10 en de Mail-app of www.outlook.com te gebruiken. Klik hier voor meer informatie over de Mail-app.
We raden alle gebruikers van Windows Live Mail in Windows 7, Windows 8 en Windows 8.1 ook aan om te upgraden naar Windows 10 en de ingebouwde Mail-app te gebruiken om verbonden te blijven en de nieuwste functie-updates te kunnen ontvangen.
We raden u aan deze e-mail voor eventuele referentie te bewaren.