Lijst contactpersonen
-
Erienne - Lid geworden op: 20 okt 2007, 11:55
Wanneer ik een e-mail ontvang en ik wil die dan doorsturen aan enkele vrienden klik ik naast "AAN" en dan bekom ik een lijst met de vermelding - Voorgestelde contactpersonen. Er staan 5 namen op in willekeurige volgorde. Scrollen, om de namen lager vermeld te zien, gaat niet. Als ik een naam uit de 5 aanklik om die de mail door te sturen is mijn lijst weg. Dan moet ik weer klikken naast AAN en dan zie ik weer de lijst met een nieuwe naam bij (de gebruikte naam staat er niet meer op). En zo gaat het dan verder : een naam aanklikken, de lijst weg en herbeginnen...
Sinds een paar dagen heb ik dit nieuw systeem voor OUTLOOK wat niet zo praktisch is. Zou ik ergens geklikt hebben waar het niet hoefde of heeft Microsoft dat zelf gewijzigd.
Als ik klik op AAN zelf,ja heb ik de ganse alfabetische lijst. Met al de namen op A, dan al de namen op B, etc. en als ik dan juist de W nodig heb, ja dan scrollen tot beneden (daar kan ik scrollen).
Ik werk met Windows 8.1.
Sinds een paar dagen heb ik dit nieuw systeem voor OUTLOOK wat niet zo praktisch is. Zou ik ergens geklikt hebben waar het niet hoefde of heeft Microsoft dat zelf gewijzigd.
Als ik klik op AAN zelf,ja heb ik de ganse alfabetische lijst. Met al de namen op A, dan al de namen op B, etc. en als ik dan juist de W nodig heb, ja dan scrollen tot beneden (daar kan ik scrollen).
Ik werk met Windows 8.1.
Erienne
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Erienne,
je kortelings gebruikt hebt. Om de ganse Contacten lijst te zien moet je inderdaad op "Aan" klikken.
Dat is rechtstreeks in het adres kader en er wordt dan aanvulling voorgesteld met adressen dieklik ik naast "AAN" en dan bekom ik een lijst met de vermelding - Voorgestelde contactpersonen
je kortelings gebruikt hebt. Om de ganse Contacten lijst te zien moet je inderdaad op "Aan" klikken.