Verzonden mails blijven (soms) in UIT staan
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Maloreg, u hebt een Hotmail mailadres ook.MaLoReg schreef:Ik ga niet allerlei uitproberen (bericht direct verzenden -heb ik hier niet)
(inloggen op outlook -gebruik ik niet) omdat ik uit ervaring weet dat mogelijk mijn problemen nog groter kunnen worden.
Bericht direct verzenden heeft elke WinLive gebruiker zoals u. En trouwens ook in andere mailprogramma's.
U doet niet eens de moeite om daar naar te kijken. Hoe wilt u dan geholpen worden. De smurfen doen het niet voor u hé.
-
MaLoReg
**Verzenden/Ontvangen staat boven in balk =uitgeprobeerd maar dat lost zaken niet op.
Hotmail (kan zijn dat ik dit heb) nooit gebruikt.
Hotmail (kan zijn dat ik dit heb) nooit gebruikt.
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Voor de zoveelste maal geen volledig antwoord, en wij maar proberen helpen, ik geef het op.
lode schreef:telenet is geen account maar een provider.MaLoReg schreef:Windows Life
telenet
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
MaLoReg
Ik geef het nooit op maar heb heus veel andere zaken te doen waarvoor sorry. Acc= IMAP (denk ik toch)
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Ge geeft nooit op maar ge doet zelden wat we vragen.
OK, nog 1 poging.
In Windows Live Mail, klik links boven op dat blauwe rechthoekje.
Ga een beetje naar beneden en klik op Opties en dan in het nieuwe venstertje op E-mailaccounts.

Hoeveel account staan er daar aangegeven in het venster die nu open gaat??

OK, nog 1 poging.
In Windows Live Mail, klik links boven op dat blauwe rechthoekje.
Ga een beetje naar beneden en klik op Opties en dan in het nieuwe venstertje op E-mailaccounts.
Hoeveel account staan er daar aangegeven in het venster die nu open gaat??
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
-
MaLoReg
Ik heb 1 account en dat is Telenet.
Ik sluit nu topic af en dank ieder die geholpen heeft.
Ik sluit nu topic af en dank ieder die geholpen heeft.