mails worden niet allemaal verstuurd
-
Nouchka - Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
ik begrijp je antwoord als je schrijft dat het probleem niet bij mij ligt maar bij de geadresserde, maar ik begrijp niet dat het probleem zich dan tegelijkertijd bij verschillende geadresseerden zou voordoen.
Bij 1 pers. ja, maar bij meerderen in dezelfde mail????
Ze kunnen toch allemaal geen probleem hebben met hun server en inkomende mails.
Ook gaat het niet over een groep die ik aanklik, maar meerdere personen die ik aanklik en in bcc zet ....dus dat is geen bestaande groep, maar wel mensen uit mijn contactadressen die ik één voor één aanklik .
Voorlopig heb ik Thunderbird geïnstalleerd en zal dit nu gebruiken in de hoop dat de problemen dan gedaan zijn.
Maar het is weer even wennen om dit te gebruiken.
Bij bijna elke mail die binnenkomt krijg ik de melding dat thunderbird denkt dat het om een ongewenste mail gaat terwijl het gewoon een mail is van iemand van mijn contactadressen. Bij Microsoft outlook werd enkel reclame en spam bij de ongewenste gezet en dat was altijd juist.
Verder staat er bij opening van Thunderbird onderaan een halve pagina van Thunderbird om te doneren, en dat kan je niet wegklikken.
Enkel via het pijltje verkleinen tot het minimum, maar dan staat het er natuurlijk nog wel !! Heel vervelend !
Bij 1 pers. ja, maar bij meerderen in dezelfde mail????
Ze kunnen toch allemaal geen probleem hebben met hun server en inkomende mails.
Ook gaat het niet over een groep die ik aanklik, maar meerdere personen die ik aanklik en in bcc zet ....dus dat is geen bestaande groep, maar wel mensen uit mijn contactadressen die ik één voor één aanklik .
Voorlopig heb ik Thunderbird geïnstalleerd en zal dit nu gebruiken in de hoop dat de problemen dan gedaan zijn.
Maar het is weer even wennen om dit te gebruiken.
Bij bijna elke mail die binnenkomt krijg ik de melding dat thunderbird denkt dat het om een ongewenste mail gaat terwijl het gewoon een mail is van iemand van mijn contactadressen. Bij Microsoft outlook werd enkel reclame en spam bij de ongewenste gezet en dat was altijd juist.
Verder staat er bij opening van Thunderbird onderaan een halve pagina van Thunderbird om te doneren, en dat kan je niet wegklikken.
Enkel via het pijltje verkleinen tot het minimum, maar dan staat het er natuurlijk nog wel !! Heel vervelend !
Windows 10
intel(R)Core(TM)i7-4770CPU@3.40 GHz
Geheugen: Ram 12,0 GB
Type computer 64-bits besturingssysteem
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Nouchka,
Thunderbird gedownload ? Bij mij staat daar niets.
Sony
Van waar hebt je dieVerder staat er bij opening van Thunderbird onderaan een halve pagina van Thunderbird om te doneren, en dat kan je niet wegklikken.
Enkel via het pijltje verkleinen tot het minimum, maar dan staat het er natuurlijk nog wel !! Heel vervelend
Thunderbird gedownload ? Bij mij staat daar niets.
Sony
-
janneke dust2 - Lid geworden op: 15 jan 2006, 16:31
In de opties, tab Algemeen : het vinkje bij Thunderbird startpagina wegnemen.
Als je een inkomenede mail selecteert dan gaat dit ook weg.
Als je een inkomenede mail selecteert dan gaat dit ook weg.
Acer Nitro N50-600 ,Win11-64b,i7-3GHz,16GB RAM,500GB SSD,1TB HDD
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
Laptop HP pavilion, win11 64bit, 16GB RAM, SSD 512GB
Firefox, Microsoft Outlook 2019
-
Nouchka - Lid geworden op: 24 feb 2005, 16:32
ben ondertussen gestopt met Thunderbird .....ik wilde mijn contactadressen van microsoft outlook importeren naar Thunderbird, maar dat lukt niet zonder ingewikkelde dingen......ik moet eerst Eudora of zoiets downloaden en heel dat gedoe heb ik er niet voor over: Hier wat ik erover gevonden heb bij google:
https://support.mozilla.org/nl/kb/overs ... -en-eudora
Ik gebruik nu het mailprogramma van windows 10 en daar kan ik ook mijn eigen contactadressen gebruiken.
https://support.mozilla.org/nl/kb/overs ... -en-eudora
Ik gebruik nu het mailprogramma van windows 10 en daar kan ik ook mijn eigen contactadressen gebruiken.
Windows 10