laden seniorennet en +

Gestart door freemate op 14 feb 2019, 15:38 7 berichten 12.763 keer gelezen Reageer
freemate Startte dit onderwerp 14 feb 2019, 15:38 de wereld 97 berichten
Hello,
sedert de nieuwe outlook heeft mijn browser (firefox) veel tijd nodig om bladzijden op te laden.
Bij de eerste 2 komt er iets voor zijnde dat een blad teveel tijd nodig heeft en geeftop.

In één woord: er is iets mis met de opstelling/configuratie/soft van deze nieuwe outlook.
Mijn firefox is de 65.0.1 versie 64 bit.

2- een tweede punt, hoe kan men een nieuw antwoord zoals vroeger starten zonder invoegsel van een eerder a,twoord ??
Het dorp der dwazen telt veel inwoners...
It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.
    Citeer
    Sita 14 feb 2019, 15:46
    freemate, ik kan enkel op jouw 2de punt antwoorden.
    Dat is links onderaan het bericht (zie knipsel).

Afbeelding
      Citeer
      freemate Startte dit onderwerp 04 mar 2019, 19:58 de wereld 97 berichten
      Inderdaad. Hier net hetzelfde. Het is niet te doen met SeniorenNet.

Dringend verzoek om gans die rommel te herzien.........
      Het dorp der dwazen telt veel inwoners...
      It is more difficult for a democrat to walk past a bag of money than a leg for a dog.
        Citeer
        hovel 05 mar 2019, 10:17 Spanje 1.354 berichten
        Geen probleem hier. Ik gebruik Firefox 65.0.2 (64-bits) op windows-10.

In de nieuwe lay-out zijn er wel enkele kleine verschillen:

1. De knop "Plaats reactie" is nu alleen zichtbaar als je bent aangemeld.
        2. De optie "BBcode uitschakelen" is nu verborgen achter de knop Opties.
        3. Het invoeren van een URL gaat nu minder gemakkelijk. Dit is een paar stappen terug!
        4. Het tekst veld voor het plaatsen van reactie is niet meer wysiwyg. Dit is een paar stappen terug!
          Citeer
          Sony 05 mar 2019, 15:53 Boom 5.239 berichten
          freemate
          In één woord: er is iets mis met de opstelling/configuratie/soft van deze nieuwe outlook.
          Ik vermoed dat je bedoelt look (uitzicht) ipv outlook?

Sony
          I Afbeelding SeniorenNet
            Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.