Hotmail.com

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

Willytje65

15 jan 2025, 11:15

IK heb nog een heel oud Hotmail email adres dat ik zelden gebruik, maar toch wil behouden omdat ik met dat emailadres nog in problemen van een fotoprogram kan geraken. ( ook enkele oude e-mail adressen die ik niet meer van buiten weet , maar niet kwijt wil.)
Nu kreeg ik enkele tijd geleden de melding als ik toch na lange tijd mijn hotmail wilde openen, de melding dat ik naar outook.com moest gaan en opnieuw inloggen, maar nu weet ik dat paswoord niet meer (ook al een paar keer veranderd in de loop van de jaren) en kan dus niet inloggen;
Hoe zou ik dat e-mailadres kunnen heroprakelen., het lukt me aan geen kanten, ik kan niet genoeg zeggen over dat e-mail adres zeggen ze.
Ik kreeg daar nog af en toe mails, over gezondheid en meer , maar moest daar niet op antwoorden, ik heb dus meer dan een jaar geen mails niet meer gestuurd, maar wel af en toe een mail geopend en/of verwijderd. En nu vraagt microsoft welke mails ik laatst verstuurd heb, dat weet ik dus niet.
Is er dus geen redding niet meer mogelijk van dat hotmail adres?

hviaene

16 jan 2025, 09:07

Ja maar wacht eens: je zegt dat je op dat adres mails ontvangt, dan ben je daar toch ingelogd.

Willytje65

18 jan 2025, 08:06

Door de melding dat ik op het nieuwe outlook.com moet inloggen, met wachtwoord, dat ik niet maar ken, kan ik nu mijn Hotmail niet meer openen. Gaat ook niet via Wachtwoord vergeten.

sacho

18 jan 2025, 08:27