Wat is HTML
-
Wilsophie - Lid geworden op: 09 mei 2013, 15:24
Het mailprogramma staat in mijn onderschrift , dat is van Windows 10.marigu schreef:probeer dan eens te helpen.
men doet niet eens de moeite om te vermelden met welk e-mail program men werkt.
ik geef een oplossing voor wlm en dan krijg ik dit als antwoord van Wilsophie
zeer vriendelijk.
"Eerst vraagt u welk email programma gebruik en dan wordt een oplossing geboden voor Windows Live Mail?
Sorry hoor maar ik kan er niks mee."
Win10Home-32bit-RAM4GB-IE11-FF-Chrome-MBAM-AdwCleaner-Ccleaner
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Ik kan u niet verder helpen. Lees hier meer. Het zal aan uw computer liggen.
http://www.solvusoft.com/nl/file-extens ... sion-html/
Bij mij werken alle nieuwsbrieven in de mails. En er zijn geen andere instellingen in win10 mail.
Even offline. Het heeft me moeite gekost op uw vraag een antwoord te willen geven.
Wat ik u aanraad, blijf zuinig met uw arrogante uitspraken tegenover andere helpers, het zijn er al niet veel meer hier.
Waar hebt u uw wellevendheid en opvoeding geleerd. Niet genoeg preek gehad?
We zijn tenslotte geen supermensen. Moesten we dat zijn zou de wereld een zootje zijn.
http://www.solvusoft.com/nl/file-extens ... sion-html/
Bij mij werken alle nieuwsbrieven in de mails. En er zijn geen andere instellingen in win10 mail.
Even offline. Het heeft me moeite gekost op uw vraag een antwoord te willen geven.
Wat ik u aanraad, blijf zuinig met uw arrogante uitspraken tegenover andere helpers, het zijn er al niet veel meer hier.
Waar hebt u uw wellevendheid en opvoeding geleerd. Niet genoeg preek gehad?
We zijn tenslotte geen supermensen. Moesten we dat zijn zou de wereld een zootje zijn.
-
Canadees - Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:13
@ Wilsophie,
Je werd er al eens op gewezen dat het volgen van een "basis cursus Windows" geen overbodige luxe zou zijn.
Je word steeds adequaat geholpen door bekwame en gerespecteerde helpers, ... maar je doet er niks mee.
Je komt steeds met verscheidene probleempjes aangaande Windows 10 op de proppen;
je hebt het boek van Menno Schoone, .. al eens deftig doorgenomen/gelezen.
Kritiek heb je alles en nog wat!
Tsja, ... ook hier in dit onderwerp weer!
Men helpt je en jij vindt dat het niet voldoende is ...
Enkele van jouw uitspraken/antwoorden/reacties op hulp...(enkel alleen in dit topic):
Weet dan dat "paullamb" beter op de hoogte is betreffende mail-programma's dan wie dan ook hier op SenNet!!!!
Dat noem ik nu eens lef hebben!!!
Mag ik je er eens beleefd op wijzen, dat de helpers hier alles doen in hun vrije tijd en op vrijwillige basis.
Hiermee steun ik voor de volle 100% de mening en uitspraak van "sacho"!!
Ik lees nu net: oh, dan heb ik een denkfout gemaakt!
Ja, waar zijn we mee bezig?
Als je verschil niet kent tussen een "mail-programma" en een "besturingssysteem" ????
Tsja.... ???
Ik vind dat erg!
Je werd er al eens op gewezen dat het volgen van een "basis cursus Windows" geen overbodige luxe zou zijn.
Je word steeds adequaat geholpen door bekwame en gerespecteerde helpers, ... maar je doet er niks mee.
Je komt steeds met verscheidene probleempjes aangaande Windows 10 op de proppen;
je hebt het boek van Menno Schoone, .. al eens deftig doorgenomen/gelezen.
Kritiek heb je alles en nog wat!
Tsja, ... ook hier in dit onderwerp weer!
Men helpt je en jij vindt dat het niet voldoende is ...
Enkele van jouw uitspraken/antwoorden/reacties op hulp...(enkel alleen in dit topic):
Wilsophie schreef:O ik denk niet na?
Wilsophie schreef: Als je niet uitlegt hoe ik dat moet doen heb ik er niks aan. Sorry hoor.!
Deze laatste quote: ... deskundige ... betreffende mail .... "paullamb" ... en jij raad hem aan om het over te laten aan "deskundigen"!!!Wilsophie schreef:Geweldige advies met een "Tja'"... dank je wel...Paullamb. Laat het advies maar aan deskundigen over. Want zoals gezegd... ik kan er niets mee.
Weet dan dat "paullamb" beter op de hoogte is betreffende mail-programma's dan wie dan ook hier op SenNet!!!!
Dat noem ik nu eens lef hebben!!!
Mag ik je er eens beleefd op wijzen, dat de helpers hier alles doen in hun vrije tijd en op vrijwillige basis.
Hiermee steun ik voor de volle 100% de mening en uitspraak van "sacho"!!
Ik lees nu net: oh, dan heb ik een denkfout gemaakt!
Ja, waar zijn we mee bezig?
Als je verschil niet kent tussen een "mail-programma" en een "besturingssysteem" ????
Tsja.... ???
Ik vind dat erg!
-
Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Begint u nu écht opnieuw?????????? !!! Niet te geloven! Ik denk, eerlijk gezegd, dat er maar één iemand een (serieus!) probleem heeft ( een probleem is) en dat bent u !Wilsophie schreef:Als u dat erg vindt meneer , heeft u een probleem. Besef dat dit forum een forum voor oudere mensen is, die vaak vergeetachtig zijn en niet up to date van de gang van zaken betr. de snelweg van computers. Wat gister actueel is, is morgen achterhaald.
Het is voor ouderen niet bij te benen. Wat ik aan cursussen heb gevolgd is onbeschrijflijk veel en kost veel geld. Ik ben nu niet meer in staat om dat allemaal te bekostigen, los van het feit dat de ontwikkeling te snel gaat. Vandaar mijn min of meer reactie dat ik denkfout heb gemaakt.
Wat is daar mis mee?
En wat een nonsens dat ik niets met de hulp doe? Hoe kunt u dat beoordelen?
Ik weet niet wie "men" is, maar die "men" hielp helemaal niet.
En dat gezeur dat men het "op vrijwillige basis doet" is zo een "oud" excuus.
De helpers staan in de rij om hun "kennis" te spuien. Wees een beetje reeël Canadees. Jullie hebben toch ons geholpen bij het bevrijden van de Duitse bezetting? Beetje relativeren graag en ik ben kritisch, dat is absoluut waar, en mag dat niet?
Met vr. gr. Wilsophie