Windows Life Mail contacten
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
- Locatie: 2030 Antwerpen
Beste leden,
Nadat ik gisteren een systeemherstel uitgevoerd had,kan ik plots geen e-mails meer verzenden.Alles blijft in Postvak Uit staan en krijg ik de volgende melding :
Ter informatie enkele instellingen,zoals ze altijd gestaan hebben denk ik :
Hoe is dit op te lossen deken jullie?
mvg,
WillyV
Nadat ik gisteren een systeemherstel uitgevoerd had,kan ik plots geen e-mails meer verzenden.Alles blijft in Postvak Uit staan en krijg ik de volgende melding :
Ter informatie enkele instellingen,zoals ze altijd gestaan hebben denk ik :
Hoe is dit op te lossen deken jullie?
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
het simpelste is die acount verwijderen
en opnieuw die acount aanmaken
maar als uw mailquota overschreden is krijg je net hetzelfde
dus met andere woorden : tevéél mails bij de server krijg je net hetzelfde
dus eerst nakijken of de mailquota niet overschreden is , daarna acount verwijderen en opnieuw met de juiste gegevens aanmaken
en opnieuw die acount aanmaken
maar als uw mailquota overschreden is krijg je net hetzelfde
dus met andere woorden : tevéél mails bij de server krijg je net hetzelfde
dus eerst nakijken of de mailquota niet overschreden is , daarna acount verwijderen en opnieuw met de juiste gegevens aanmaken
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
- Locatie: 2030 Antwerpen
verhaegen,
( Sorry,ik ben niet meer van de jongste,maar wil wel graag bijblijven,al duurt het wel even )
1) Hoe moet ik de account verwijderen en nadien terug aanmaken?
2) Waar kan ik de mailquota terugvinden?
mvg,
WillyV
( Sorry,ik ben niet meer van de jongste,maar wil wel graag bijblijven,al duurt het wel even )
1) Hoe moet ik de account verwijderen en nadien terug aanmaken?
2) Waar kan ik de mailquota terugvinden?
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
dacht dat de quota op 1024MB stond , maar kan intussentijd zelfs verhoogd zijn
dan moet je bij proximus gaan inloggen en daar naar de webmail gaan , en daar de eigenschappen van nemen , dan kun je zien hoeveel die bedraagt
instellen van de mail bij skynet/proximus
https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... puter.html
uw account verwijderen is vanaf hier
uwe account aanklikken (zodat hij geselekteerd is )
en dan aan de zijkant op de knop "verwijderen " klikken
dan voor een nieuw account te maken klik je op "toevoegen " en volgt de wizzard
je moet uw inlog en wachtwoord uiteraard kennen ! hetgeen je van je provider gekregen hebt (skynet )
dan moet je bij proximus gaan inloggen en daar naar de webmail gaan , en daar de eigenschappen van nemen , dan kun je zien hoeveel die bedraagt
instellen van de mail bij skynet/proximus
https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... puter.html
uw account verwijderen is vanaf hier
uwe account aanklikken (zodat hij geselekteerd is )
en dan aan de zijkant op de knop "verwijderen " klikken
dan voor een nieuw account te maken klik je op "toevoegen " en volgt de wizzard
je moet uw inlog en wachtwoord uiteraard kennen ! hetgeen je van je provider gekregen hebt (skynet )
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
- Locatie: 2030 Antwerpen
verhaegen,
Allereerst bedankt voor het supportadres.Wat wordt er bedoeld met "inlog en paswoord,gekregen van de provider"?Dit is wat er op mijn contract staat :
En dit is wat er op de pagina van mijn Webmail staat :
Ik kan daar nooit iets op vinden.
mvg,
WillyV
Allereerst bedankt voor het supportadres.Wat wordt er bedoeld met "inlog en paswoord,gekregen van de provider"?Dit is wat er op mijn contract staat :
En dit is wat er op de pagina van mijn Webmail staat :
Ik kan daar nooit iets op vinden.
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
- Locatie: 2030 Antwerpen
verhaegen,
Sorry voor het misverstand : er komen wel berichten binnen op mijn webmail.
mvg,
WillyV
Sorry voor het misverstand : er komen wel berichten binnen op mijn webmail.
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
- Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
- Locatie: kapellen
configuratie van een account
moet men ingeven de usersname : faxxxxxx (mag zonder @ skynet.be) zijn
en het paswoord : vvxxxxx
je hebt een alias gemaakt gehad
dus is het nu :
usersname (login) : vandenberghw01
paswoord : vvxxxxx
normaal is het inlogpaswoord waarmee je inlogt bij uw webmail bij proximus , hetzelfde paswoord als van uw mailprogramma
dus " ja " uw paswoord lijkt me het juiste (waarmee je bij proximus inlogt hetzelfde als paswoord voor uw mailprogramma
moet men ingeven de usersname : faxxxxxx (mag zonder @ skynet.be) zijn
en het paswoord : vvxxxxx
je hebt een alias gemaakt gehad
dus is het nu :
usersname (login) : vandenberghw01
paswoord : vvxxxxx
normaal is het inlogpaswoord waarmee je inlogt bij uw webmail bij proximus , hetzelfde paswoord als van uw mailprogramma
dus " ja " uw paswoord lijkt me het juiste (waarmee je bij proximus inlogt hetzelfde als paswoord voor uw mailprogramma
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
- Locatie: 2030 Antwerpen
verhaegen,
Dank je wel voor de goede raad.Ik zal het zo eens uitvoeren.
mvg,
WillyV
Dank je wel voor de goede raad.Ik zal het zo eens uitvoeren.
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
- Locatie: Merksem
Willy,
Volgens https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... puter.html is er voor smtp voor skynet geen SSL nodig. Probeer die eens af te zetten.
Volgens https://www.proximus.be/support/nl/id_s ... puter.html is er voor smtp voor skynet geen SSL nodig. Probeer die eens af te zetten.
-
WillyV - Lid geworden op: 02 feb 2004, 18:57
- Locatie: 2030 Antwerpen
Beste leden,
Sorry voor de rompslomp hierover.De fout is automatisch opgelost door Proximus denk ik.
hviaene,
Ik ga voorlopig alles laten zoals het nu is ; ik heb momenteel geen problemen meer.Bedankt.
mvg,
WillyV
Sorry voor de rompslomp hierover.De fout is automatisch opgelost door Proximus denk ik.
hviaene,
Ik ga voorlopig alles laten zoals het nu is ; ik heb momenteel geen problemen meer.Bedankt.
mvg,
WillyV
Intel Core i5-661/3,33GHz ; 2x2GB ; Windows 7 Home Premium 64 bit ; Microsoft Office 2010 Professional Plus ; HD1=500GB ; HD2=160GB ; Norton Security 5 ; CCleaner ; Malwarebytes Anti-Malware ;Windows Live Mail 2012.