e-mail

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

amro1
Lid geworden op: 12 apr 2009, 20:49
Locatie: Limburg

28 dec 2015, 16:48

Beste Forumvrienden .

Vooreerst aan iedereen een gezond , gelukkig en zorgeloos 2016 gewenst.

Wat zou de oorzaak kunnen zijn , dat ik geen mails meer kan ontvangen ?

Ik heb een mail naar mezelf als proef verstuurd , en die ontvang ik , ongeveer een half uur later .

Ik was zinnens een systeem herstel uit te voeren , maar vraag toch liever eerst hier om raad .

Met oprechte dank en beleefde groeten .
amro1
Windows 10- - Beschikbaar geheugen 4 GB - Eusing Free Registry Cleaner - Malwarebytes Anti - Malware - Cleaner

amro1
Lid geworden op: 12 apr 2009, 20:49
Locatie: Limburg

28 dec 2015, 16:57

Beste Forumvrienden

oei - wat stom - hé , als ik geen mails kan ontvangen, dan kan ik er ook

geen ontvangen van het forum . Ben een ezel..............

Beleefde groeten .
amro1
Windows 10- - Beschikbaar geheugen 4 GB - Eusing Free Registry Cleaner - Malwarebytes Anti - Malware - Cleaner

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

28 dec 2015, 17:02

als je der één naar jezelf verstuurd hebt , en je ontvangt die
dan ontvang je dus wél mails hoor (normaal gezien toch)

er moeten natuurlijk wél mails naar dat bewuste acount in je mail programma gestuurd worden

is dat de acount , je naam en skynet , dan heb ik er zojuist een testmail naar toe gestuurd

amro1
Lid geworden op: 12 apr 2009, 20:49
Locatie: Limburg

29 dec 2015, 17:42

Beste Support Mhr Verhaegen ,

U schreef < is dat de account , je naam en skynet , dan heb ik er zojuist een testmail naar toe gestuurd>
Deze mail van U heb ik ontvangen , het was ook de enigste , sedert 27/12/15 , daar waar ik normaal meerdere mails per dag ontvang , ik heb gewacht tot vandaag , omdat ik hoopte dat het zich vanzelf wel zou herstellen, helaas ...........
Voor een goed begrip , beste support , ik heb twee browsers ( noemt men dat zo ? ) nl Belgacom Mail en Windows Live Mail , via Belgacom Mail schijnt me niets aan de hand te zijn , alhoewel , ik kan niet weten of er mails niet aankomen , in ieder geval via Windows Live , hoor ik aan de beltoon , dat er mails aangekomen waren , het tabblad beweegt zich dan even , op en af , precies alsof er een bericht is binnen gekomen , maar er staat niets ......

Hopelijk ,beste Support , kunt u van dit verwarrend verslag iets maken, om een oplossing te vinden .

Met oprechte dank , en beleefde groeten .
amro1
Windows 10- - Beschikbaar geheugen 4 GB - Eusing Free Registry Cleaner - Malwarebytes Anti - Malware - Cleaner

verhaegen
Support SeniorenNet
Lid geworden op: 03 apr 2003, 20:48
Locatie: kapellen

29 dec 2015, 17:49

dit is een mail gestuurd om te zien of je nog mail ontvangt op het adres van u
****@*****
met welk emailprogramma je deze mail ontvangt weet ik niet
windows live is het mailprograamma dat op uw comp geinstaleerd staat
belgacom mail is een online mail die bij proximus staat , en je gaat daar naartoe met je browser internetexplorerof (firefox of crome) om die mails te lezen

ditzelfde heb ik in mijn bericht gezet dat ik je toegestuurd heb