email bij windows 10

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

Wilsophie
Lid geworden op: 09 mei 2013, 15:24

08 feb 2016, 18:47

Ik kan het niet helemaal terughalen, maar ik had altijd outlook.com en dat voldeed prima. Maar ik heb nu zie mijn knipsel en kan sinds ik deze heb nergens vinden hoe ik mijn verwijderde berichten definitief moet verwijderen.

Afbeelding
Win10Home-32bit-RAM4GB-IE11-FF-Chrome-MBAM-AdwCleaner-Ccleaner

Wilsophie
Lid geworden op: 09 mei 2013, 15:24

10 feb 2016, 14:03

Als niemand hier een antwoord op heeft kan het gesloten worden.
Win10Home-32bit-RAM4GB-IE11-FF-Chrome-MBAM-AdwCleaner-Ccleaner

Jurcaba
Lid geworden op: 21 jun 2015, 14:22

12 feb 2016, 20:42

Op 'Meer' klikken.
Afbeelding

Wilsophie
Lid geworden op: 09 mei 2013, 15:24

12 feb 2016, 21:52

Dat had ik al eens gezien," prullenbak", maar kon het "verwijderen" dan niet vinden. Hoe ik het heb gedaan weet ik niet, maar alles is opgeruimd, hartelijk dank voor je tip.
Win10Home-32bit-RAM4GB-IE11-FF-Chrome-MBAM-AdwCleaner-Ccleaner

Wilsophie
Lid geworden op: 09 mei 2013, 15:24

12 feb 2016, 22:05

Eerlijk gezegd heb ik mijn "outlook.com" ook nog aangehouden naast het programma wat ik je nu heb laten zien, ik weet niet hoe dat heet en dus krijg ik alle maitjes dubbel binnen, dat kan volgens mij geen kwaad en is best wel handig. Ik ben zo aan die outlook.com gewend geraakt.
Win10Home-32bit-RAM4GB-IE11-FF-Chrome-MBAM-AdwCleaner-Ccleaner

Wilsophie
Lid geworden op: 09 mei 2013, 15:24

12 feb 2016, 22:08

@ Jurcaba Wat ik nog wel lastig vind is dat mijn google account bestaat uit een apart emailadres een gmail.com en daardoor kan ik geen apps uit playstore overzetten vanaf deze laptop waar het emailadres van mijn man nog steeds opstaat en ik kan dat niet veranderen, maar dat is eigenlijk geen halszaak.
Ik meen dat ik voor google en voor chrome een gmail moest gebruiken als ik me goed herinner?
Win10Home-32bit-RAM4GB-IE11-FF-Chrome-MBAM-AdwCleaner-Ccleaner

Jurcaba
Lid geworden op: 21 jun 2015, 14:22

12 feb 2016, 22:17

Wilsophie schreef:Dat had ik al eens gezien," prullenbak", maar kon het "verwijderen" dan niet vinden. Hoe ik het heb gedaan weet ik niet, maar alles is opgeruimd, hartelijk dank voor je tip.
Selectiemodus activeren
Afbeelding
Hele prullenbak of één of meerdere berichten selecteren
Afbeelding
Of met muiscursor even op een bericht gaan staan zonder te klikken dan verschijnen drie icoontjes
Afbeelding
Dat werkt ook in Postvak IN, dan wordt die mail verplaatst naar de prullenbak.

Met rechts op een bericht klikken kan ook nog
Afbeelding

Jurcaba
Lid geworden op: 21 jun 2015, 14:22

12 feb 2016, 22:38

Wilsophie schreef:Eerlijk gezegd heb ik mijn "outlook.com" ook nog aangehouden naast het programma wat ik je nu heb laten zien, ik weet niet hoe dat heet en dus krijg ik alle maitjes dubbel binnen, dat kan volgens mij geen kwaad en is best wel handig. Ik ben zo aan die outlook.com gewend geraakt.
Dat wat je laat zien is de Mail App in Windows 10.
Outlook.com is een website.
In de Mail App in Windows 10 kan je meerdere accounts gebruiken, van bijvoorbeeld je Outlook.com adres(sen), je Gmail adres(sen), je provider enz.

Wilsophie
Lid geworden op: 09 mei 2013, 15:24

12 feb 2016, 22:40

Dank je wel, ik had het dus nog niet goed gedaan, er stonden wel 6645 berichten in de prullenbak, ik verwijder dagelijks dus per email met dat prullenbakicoontje maar om alles te verwijderen moet je dus dat bovenste vakje aanklikken. Logisch, maar dat verschijnt pas bij die prullenbak. Top hoor!
Win10Home-32bit-RAM4GB-IE11-FF-Chrome-MBAM-AdwCleaner-Ccleaner

Wilsophie
Lid geworden op: 09 mei 2013, 15:24

12 feb 2016, 22:47

Afbeelding

Ik had meerdere accounts toegevoegd, maar dan zei dat "schuifje" steeds dat het emailaccount verouderd was en na "herstellen" bleef hij dat zeggen dus toen heb ik meerdere accounts maar verwijderd. Ik heb het nu over de windows 10 app en het knipsel is van wat ik outlook.com noem. Niet goed?
Win10Home-32bit-RAM4GB-IE11-FF-Chrome-MBAM-AdwCleaner-Ccleaner

Jurcaba
Lid geworden op: 21 jun 2015, 14:22

12 feb 2016, 23:03

Die afbeelding wat je nu laat zien is van de website Outlook.com ja.
Maar ik weet niet precies wat je bedoelt, je hebt toch meerdere accounts in de Mail App in Windows 10, zelfs gekoppeld Postvak In. Dat is een instelling die je toch zelf hebt ingesteld.
Afbeelding

Jurcaba
Lid geworden op: 21 jun 2015, 14:22

13 feb 2016, 09:26

Ik heb iets vergeten te plaatsen gisteren.
Met rechts klikken op de map Prullenbak geeft ook nog de mogelijkheid om de hele map leeg te maken.
Afbeelding
(Je die ook zichtbaar moeten kunnen maken in de uiterst linkse kolom = Toevoegen aan Favorieten bijvoorbeeld. Bij mij is die dus zichtbaar vandaar dat er staat Verwijder uit Favorieten).

Zo dus als die niet in de uiterst linkse kolom staat
Afbeelding

Wilsophie
Lid geworden op: 09 mei 2013, 15:24

13 feb 2016, 10:49

Jurcaba schreef:Die afbeelding wat je nu laat zien is van de website Outlook.com ja.
Maar ik weet niet precies wat je bedoelt, je hebt toch meerdere accounts in de Mail App in Windows 10, zelfs gekoppeld Postvak In. Dat is een instelling die je toch zelf hebt ingesteld.
Afbeelding
Ja die heb ik zelf ingesteld, maar er waren nog 2 accounts en daarvan kreeg ik steeds de melding dat ze "verouderd" waren en ik moest ze herstellen, maar na het herstellen bleef die melding komen dus heb ik die 2 accounts verwijderd. Maar die staan weer in die outlook.com zodat ik eigenlijk geen mailtjes mis.
Win10Home-32bit-RAM4GB-IE11-FF-Chrome-MBAM-AdwCleaner-Ccleaner

Wilsophie
Lid geworden op: 09 mei 2013, 15:24

13 feb 2016, 11:04

Als ik op rechtsklik krijg ik niets over verwijderen.
Als ik op "meer" klik, krijg ik een heleboel onderwerpen uit mijn outlook.com zoals nieuwsbrieven van Sen.Web en Schoone waar niets in staat dus ik wil die items verwijderen maar als ik op rechtsklik komt er geen verwijderen.
Win10Home-32bit-RAM4GB-IE11-FF-Chrome-MBAM-AdwCleaner-Ccleaner

Jurcaba
Lid geworden op: 21 jun 2015, 14:22

13 feb 2016, 11:23

Wilsophie schreef:Ja die heb ik zelf ingesteld, maar er waren nog 2 accounts en daarvan kreeg ik steeds de melding dat ze "verouderd" waren en ik moest ze herstellen, maar na het herstellen bleef die melding komen dus heb ik die 2 accounts verwijderd. Maar die staan weer in die outlook.com zodat ik eigenlijk geen mailtjes mis.
Dat met die verouderde accounts kan meerdere oorzaken hebben.
Daar hebben meerdere mensen last van of last van gehad.
Je hebt ook alle updates van Windows en van de Windows Store waaronder dus de Mail App? Dat zijn twee verschillende zaken.
Recent nog eens geprobeerd om die op de juiste manier toe te voegen die accounts?
Wilsophie schreef:Als ik op rechtsklik krijg ik niets over verwijderen.
Als ik op "meer" klik, krijg ik een heleboel onderwerpen uit mijn outlook.com zoals nieuwsbrieven van Sen.Web en Schoone waar niets in staat dus ik wil die items verwijderen maar als ik op rechtsklik komt er geen verwijderen.
Ging over Prullenbak en die leegmaken onder andere.
Datgene wat jij 'onderwerpen' noemt zijn mappen.
Als je daar met rechts op klikt in de Mail App krijg je een ander menuutje.
Als je die mappen wil verwijderen moet je dat via Outlook.com doen.

Ik heb overigens het idee dat het een beetje een rommeltje is bij jou m.b.t. email accounts, mappen en wat dies meer zij.