fout bij WinLiveMail 2012 op Win10 desktop pc
-
merkhout - Lid geworden op: 26 nov 2002, 22:25
Toen mijn 2 laptops en een desktop pc door Microsoft van W8.1 naar W10 werd ge-üpgrade was er, op mijn desktop pc, een vreemde hapering bij de overzet van WinLiveMail 2012 , protocol imap,
Ik kreeg 3 maal de contactpersonenlijst . 2 contactlijsten kon ik handmatig verwijderen. Nadien bleven er nog een 130 over met:
1/ voornaam of familienaam door elkaar. onmogelijk te veranderen met "sorteren" op het lint bovenaan
Bij de 2 laptops was de contactenlijst normaal
2/ Bij de 3 ps's kan ik,bij rechtsklik op een contact, verzenden ,kopiëren naar, maar niet wissen,bewerken. !
3/ Vroeger heb ik het niet opgemerkt maar in rechtervak staat onder de naam (voorbeeld^) :
JANSENS PIET: "offline" vermeld
Eronder: NETWORK,
PERSOONLIJK : Jansen Piet
OVERIGE GEGEVENS jefke.pierjan@skynet.be(veranderd door verhaegen)
4/ Bij nieuw ingevoerde contacten staat onder de persoonsnaam in het klein "adresboek"
Geen NETWORK . Ik kan weèl bewerken en wissen
Vraag:
Wat beduidt " NETWERK" ? Bestand/map op mijn harde schijf ?
Ik wil, dienetwerkcontactpersonen kwijt en mijn contactpersonen opnieuw importeren om te bewerken of te wissen,en nieuwe contacts bij te voegen.
Misschien kan iemand me helpen, waarvoor mijn beste dank !
merkhout
Ik kreeg 3 maal de contactpersonenlijst . 2 contactlijsten kon ik handmatig verwijderen. Nadien bleven er nog een 130 over met:
1/ voornaam of familienaam door elkaar. onmogelijk te veranderen met "sorteren" op het lint bovenaan
Bij de 2 laptops was de contactenlijst normaal
2/ Bij de 3 ps's kan ik,bij rechtsklik op een contact, verzenden ,kopiëren naar, maar niet wissen,bewerken. !
3/ Vroeger heb ik het niet opgemerkt maar in rechtervak staat onder de naam (voorbeeld^) :
JANSENS PIET: "offline" vermeld
Eronder: NETWORK,
PERSOONLIJK : Jansen Piet
OVERIGE GEGEVENS jefke.pierjan@skynet.be(veranderd door verhaegen)
4/ Bij nieuw ingevoerde contacten staat onder de persoonsnaam in het klein "adresboek"
Geen NETWORK . Ik kan weèl bewerken en wissen
Vraag:
Wat beduidt " NETWERK" ? Bestand/map op mijn harde schijf ?
Ik wil, dienetwerkcontactpersonen kwijt en mijn contactpersonen opnieuw importeren om te bewerken of te wissen,en nieuwe contacts bij te voegen.
Misschien kan iemand me helpen, waarvoor mijn beste dank !
merkhout
Desktop Win 10 NLD 32bit
Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2160 @ 1.80GHz 1200
IP35V (Intel P35+ICH7)
NVIDIA GeForce 8400 GS 256MB
SAMSUNG HD321KJ ATA Device
C:\ NTFS 99,61GB 68,88GB 3 327MB
AV: Windows
FW: Windows Firewal Enabled
Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2160 @ 1.80GHz 1200
IP35V (Intel P35+ICH7)
NVIDIA GeForce 8400 GS 256MB