08002410A
-
free1 - Lid geworden op: 09 mar 2004, 14:37
als ik naar mijn emails kijk heb ik de indruk dat er een email is die niet binnen geraakt, onderaan rechts op het email icoontje staat er iets te draaien met een pijltje, na een poosje verdwijnt dat.
als ik klik op verzenden-ontvangen toont hij een kader met een deels groene streep, ik heb eenmaal maar ben niet zeker de melding gezien met het nr.
08002410A.
kan daar iets aan gedaan worden.
met dank
als ik klik op verzenden-ontvangen toont hij een kader met een deels groene streep, ik heb eenmaal maar ben niet zeker de melding gezien met het nr.
08002410A.
kan daar iets aan gedaan worden.
met dank
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Als u uw mailprogramma en provider even vermeldt, dan konden we wat beter zoeken.
Het getal dat u opgeeft , dat zegt niet veel of u moet eens beter kijken dat het niet 0*800 en nog andere getallen zijn.
U kan wel eens naar uw webmail gaan kijken of daar iets abnormaal in staat
Het getal dat u opgeeft , dat zegt niet veel of u moet eens beter kijken dat het niet 0*800 en nog andere getallen zijn.
U kan wel eens naar uw webmail gaan kijken of daar iets abnormaal in staat
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Helaas kan ik nog niets vinden over een eventuele fout.
Zoals Wieke schrijft, kan het aan een inkomende mail liggen die te groot is, maar dan moest die een andere foutmelding geven.
Bent u al eens gaan zien in de webmail van Skynet, of daar iets abnormaal gebeurt?
Zoals Wieke schrijft, kan het aan een inkomende mail liggen die te groot is, maar dan moest die een andere foutmelding geven.
Bent u al eens gaan zien in de webmail van Skynet, of daar iets abnormaal gebeurt?