Windows Live Mail 2012

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

14 jun 2016, 15:42

Ik kreeg onderstaande mail, weet iemand wat me te doen staat, heb schrik iets verkeerd te doen...
-----------------------------------------------------------------------------------------


Outlook


Actie vereist voor gebruikers van Windows Live Mail 2012



Beste gebruiker,

Eerder dit jaar introduceerden we een nieuw Outl‍ook‍.‍com dat krachtiger, veiliger en betrouwbaarder is.


U lijkt zich momenteel met Windows Live Mail 2012 bij uw Outl‍ook‍.‍com-account aan te melden. Windows Live Mail 2012 biedt geen ondersteuning voor de synchronisatietechnologie die het nieuwe Outl‍ook‍.‍com gebruikt. Wanneer eind juni het upgraden van de accounts begint, kunt u niet langer e-mail verzenden of ontvangen die naar uw Outl‍ook‍.‍com-account in Windows Live Mail 2012 is verzonden. U kunt uw Outl‍ook‍.‍com-account natuurlijk altijd via een webbrowser blijven gebruiken en u blijft toegang tot al uw huidige gegevens in Windows Live Mail 2012 houden.


Indien u momenteel Windows Live Mail 2012 gebruikt, raden we u aan vanaf nu de Mail-app in Windows te gaan gebruiken. De Mail-app is geïntegreerd in Windows 8.1 en Windows 10. U kunt eenvoudig de app starten en uw Outl‍ook‍.‍com-account toevoegen.


Als u Windows 7 gebruikt, kunt u om de Mail-app te gebruiken naar een nieuwere versie van Windows upgraden. Als u niet wilt upgraden, kunt u uw account via een webbrowser openen of een gratis 1-jarig abonnement op Off‍ice 365 Personal nemen en u met Outlook 2016 bij uw account aanmelden.* Outlook 2016 werkt op Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10.


Zorg dat u vóór 30 juni 2016, wanneer wij beginnen met het upgraden van accounts die momenteel Windows Live Mail 2012 gebruiken, actie onderneemt.


We verontschuldigen ons voor het ongemak die deze wijzigingen kunnen veroorzaken. Als u meer vragen hebt, bekijk dan onze antwoorden op de Veelgestelde vragen in dit helponderwerp. U kunt ook contact met Microsoft-ondersteuning opnemen.


Met vriendelijke groet,
Het team van Outl‍ook‍.‍com



Microsoft

*In te wisselen vóór 15 oktober 2016. Alleen geldig als u zich voor het eerst op Off‍ice 365 abonneert. Creditcard vereist; u kunt op elk moment annuleren op www.office.com/myaccount. Bekijk hier de volledige voorwaarden.


Microsoft respecteert uw privacy. Voor meer informatie kunt u onze Privacyverklaring inzien.
Microsoft Corporation
One Microsoft Way
Redmond, WA 98052


div.preheader { display: none !important; }
Actie vereist voor gebruikers van Windows Live Mail 2012. Beste gebruiker, eerder dit jaar kondigden wij updates voor Outlook.com aan die het programma krachtiger, veiliger en betrouwbaarder maken.
Wat niet al lachend kan gezegd.....

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

15 jun 2016, 14:27

Davang,

Ik werk ook met LiveMail 2012.
Heb ik in ieder geval niet gekregen.

*Joy*
Vertrouw niet alles wat je leest of ziet . Zelfs zout lijkt op suiker.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

15 jun 2016, 22:10

Dank voor je reactie *Joy*.

Ik heb wel Windows10 laten downloaden.
Eerder kreeg ook dit bericht, gelijkt goed op dit hierboven.
Op beide berichten was het logo(?) te zien van Outlook.
"Actie vereist voor gebruikers van Windows Live Mail 2012" staat ook in een blauwgekleurde rechthoek, net zoals "Herinnering: actie verreist voor gebruikers van de toepassing Windows Live Mail 2012".
Beide berichten verschillen iets van elkaar.
Is dit nodig...is dit mogelijks een soort hacking..

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Afbeelding

Herinnering: actie vereist voor gebruikers van de toepassing Windows Live Mail 2012


Beste gebruiker,

Eerder dit jaar introduceerden we een nieuw Outlo‍ok‍.‍com, dat krachtiger, veiliger en betrouwbaarder is.

Volgens ons gebruikt u op dit moment de toepassing Windows Live Mail 2012 om verbinding te maken met uw Outlo‍ok‍.‍com-account. De synchronisatietechnologieën die door het nieuwe Outlo‍ok‍.‍com worden gebruikt, worden niet ondersteund door Windows Live Mail 2012. Wanneer eind juni het upgraden van de accounts begint, kunt u niet langer e-mail verzenden of ontvangen die naar uw Outlo‍ok‍.‍com-account is verzonden in Windows Live Mail 2012. U kunt uw Outlo‍ok‍.‍com-account natuurlijk altijd via een webbrowser blijven gebruiken en u blijft toegang houden tot al uw huidige gegevens in de toepassing Windows Live Mail 2012.


Als u momenteel Windows Live Mail 2012 gebruikt, raden we u aan vanaf nu de Mail-app in Windows te gaan gebruiken. De Mail-app is geïntegreerd in Windows 8.1 en Windows 10. U hoeft alleen de app te starten en uw Outlo‍ok‍.‍com-account toe te voegen.


Als u Windows 7 gebruikt, kunt u naar een nieuwere versie van Windows upgraden om de Mail-app te gebruiken. Als u niet wilt upgraden, kunt u uw account via een webbrowser openen of een gratis 1-jarig abonnement op Off‍ice 3‍6‍5 Personal nemen en u met Outlook 2016 bij uw account aanmelden.* Outlook 2016 werkt op Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10.


Zorg dat u vóór 30 juni 2016 actie onderneemt, want dan beginnen we met het upgraden van de accounts die momenteel de toepassing Windows Live Mail 2012 gebruiken.


We verontschuldigen ons voor het ongemak die deze wijzigingen kunnen veroorzaken. Bekijk onze antwoorden op veelgestelde vragen in dit helponderwerp als u nog vragen hebt. U kunt ook contact opnemen met Microsoft Ondersteuning.


Met vriendelijke groet,
Het team van Outlo‍ok‍.‍com



Microsoft

*Vóór 15 oktober 2016. Alleen geldig als u zich voor het eerst op Off‍ice 3‍6‍5 abonneert. Creditcard vereist. U kunt op elk moment annuleren op www.office.com/myaccount. Bekijk hier de volledige voorwaarden.


Microsoft respecteert uw privacy. Voor meer informatie kunt u onze Privacyverklaring inzien.
Microsoft Corporation
One Microsoft Way
Redmond, WA 98052
Wat niet al lachend kan gezegd.....

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

16 jun 2016, 13:44

Mag ik even davang?

Dankjewel benq
Ik ben eens gaan zoeken bij geïnstalleerde updates en die bewuste KB 3093594 staat er niet tussen.
Ik neem aan dat ik safe ben?

Davang , je hebt me wat angst aangejaagd hé :roll: :wink:

Groetje,
*Joy*
Vertrouw niet alles wat je leest of ziet . Zelfs zout lijkt op suiker.

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

16 jun 2016, 19:02

Afbeelding

Davang,

Ik gebruik die Outlo‍ok niet
Jij wel soms?
Enkel OneDrive komt bij mij van toepassing.
Wat een soep. :?
Ben nogal traag van begrip, en van diene grote boterham snap ik er nu niks meer van.
Hopelijk krijgen wij wat meer uitleg hé.
Maar goed .....de mailtjes (tot nu toe) geraken nog tot in Tokio :lol:

*Joy*
Vertrouw niet alles wat je leest of ziet . Zelfs zout lijkt op suiker.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

16 jun 2016, 20:23

Was zeker m'n bedoeling niet om je schrik aan te jagen *Joy*.. :roll: :(

Ben enigszins gerust gesteld door die link te zien op benq z'n reactie, maar verwacht net als U een mogelijkse "meer uitleg", wel gebruik die Outlook ook niet.

davang.
Wat niet al lachend kan gezegd.....

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

17 jun 2016, 20:45

sacho schreef:Als u geen hotmail.com(.be), outlook.com, live.com... account in uw Win live mail hebt staan is er niks aan de hand joy.
Kan jou dit helpen davang?
Heb dit even gekopieerd én geplakt.
Hopelijk krijg ik niet onder mijn voeten :roll:

Fijn weekend ook voor jou, davang.

*Joy* :wink:
Vertrouw niet alles wat je leest of ziet . Zelfs zout lijkt op suiker.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

17 jun 2016, 21:31

Dank U *Joy* , en als je maar blijft op je voeten staan kan men er moeilijk onder hé... :wink:

Ook een rustig fijn weekeind.

davang
Wat niet al lachend kan gezegd.....