adresboek importeren in outlook
-
dannyvand - Lid geworden op: 29 jun 2016, 12:26
Als je je contactpersonen wil importeren in outlook 2016, kan dat dan ook als je enkel nog de databestanden hebt? Ik heb op de laptop van mijn vrouw win 10 laten herinstalleren, en windows live mail is niet behouden. Daar had ik niet aan gedacht en nu is ze al haar emailadressen kwijt en mappen in wlm. ik heb wel nog een backup in de vorm van bestanden die norton backup uit de cloud hersteld heeft, maar dat is moeilijk te doorzoeken naar eventuele emailadressen. Nu zou ze dus outlook 2016 willen gebruiken en haar emailadressen in het adresboek zetten.
Weet er iemand hier of ik die adressen nog zou kunnen vinden(ik heb bvb. een map in mijn backupbestanden van win live mail) , zodat ik die in een csv bestand kan plaatsen dat ik kan importeren in outlook?
Weet er iemand hier of ik die adressen nog zou kunnen vinden(ik heb bvb. een map in mijn backupbestanden van win live mail) , zodat ik die in een csv bestand kan plaatsen dat ik kan importeren in outlook?
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@danny
Je gebruikte vroeger WLMail.
Heb jij je ook altijd aangemeld om het te openen?
Dan stond je pc-naam vermeld bij de Aanmeldknop:

Je gebruikte vroeger WLMail.
Heb jij je ook altijd aangemeld om het te openen?
Dan stond je pc-naam vermeld bij de Aanmeldknop:
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/