categorie in windows live mail
-
forcel6 - Lid geworden op: 23 mei 2011, 19:56
Ik werk met windows 10 en windows live mail 2012
Als ik een categorie/groep aanmaak in WLM en een mail naar deze groep stuur, werkt alles perfect.
Als ik WLM afsluit en nadien (of enkele dagen later) een andere mail naar dezelfde groep wil sturen, krijg ik, na het klikken op "verzenden", volgende mededeling:
Hoe kan ik dit oplossen?
Als ik een categorie/groep aanmaak in WLM en een mail naar deze groep stuur, werkt alles perfect.
Als ik WLM afsluit en nadien (of enkele dagen later) een andere mail naar dezelfde groep wil sturen, krijg ik, na het klikken op "verzenden", volgende mededeling:

Hoe kan ik dit oplossen?
forcel
-
forcel6 - Lid geworden op: 23 mei 2011, 19:56
In de groep staan de mailadressen van de personen die de mail moeten ontvangen; ik heb eens getest zoals voorgesteld werd, nl mijn eigen mailadres in "aan" en de groep in "bcc".
Resultaat: enkel ikzelf krijg de mail binnen, maar de personen uit de groep krijgen niets.
Resultaat: enkel ikzelf krijg de mail binnen, maar de personen uit de groep krijgen niets.
forcel
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Dat wordt ne moeilijke.
Het kan zijn dat de groep te groot is ,of dat ze verkeerd aangemaakt is, maar
Ik lees op een paar andere fora dat het inderdaad een probleem bij WLM 2012!
Microsoft raadt aan om Live Essentials te verwijderen en opnieuw te installeren, maar niemand bevestigt dat het dan geholpen heeft.
U kan dit zelf even nalezen via Google. Ingeven. Categorie in WLM
Succes
Het kan zijn dat de groep te groot is ,of dat ze verkeerd aangemaakt is, maar
Ik lees op een paar andere fora dat het inderdaad een probleem bij WLM 2012!
Microsoft raadt aan om Live Essentials te verwijderen en opnieuw te installeren, maar niemand bevestigt dat het dan geholpen heeft.
U kan dit zelf even nalezen via Google. Ingeven. Categorie in WLM
Succes
-
sacho - Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:08
Zet u zelf ook eens in bccforcel6 schreef:In de groep staan de mailadressen van de personen die de mail moeten ontvangen; ik heb eens getest zoals voorgesteld werd, nl mijn eigen mailadres in "aan" en de groep in "bcc".
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@force
LiveMail is nogal kriekelig als er in de groep een adres staat dat niet 100% juist is: een komma of puntje of cijfer of... Persoon wiens mailadres gestopt is...
Is het een lange lijst?
Kan je een proefmailtje sturen,afzonderlijk per persoon uit de lijst, om op de manier een aanwijzing te krijgen?

LiveMail is nogal kriekelig als er in de groep een adres staat dat niet 100% juist is: een komma of puntje of cijfer of... Persoon wiens mailadres gestopt is...
Is het een lange lijst?
Kan je een proefmailtje sturen,afzonderlijk per persoon uit de lijst, om op de manier een aanwijzing te krijgen?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/