geen map "verzonden items" in Outlook 2016
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Dat is al heel wat.
En die zitten allemaal geconfigureerd in outlook 2016?
Zag u vroeger wel bij de verschillende adressen een uitgaande map apart?
Hier is het zo dat er per provider een uitgaande map is
VB Telenet, adres A en B. 1 uitgaande map
Outlook.com. 2 adressen, 1 uitgaande map.
Ik kan u geen passende oplossing geven.
En die zitten allemaal geconfigureerd in outlook 2016?
Zag u vroeger wel bij de verschillende adressen een uitgaande map apart?
Hier is het zo dat er per provider een uitgaande map is
VB Telenet, adres A en B. 1 uitgaande map
Outlook.com. 2 adressen, 1 uitgaande map.
Ik kan u geen passende oplossing geven.
-
Dr. V.Frankenstein - Lid geworden op: 31 dec 2016, 12:23
Nonno,
dit is al zo'n oud beestje (geplaatst 2/12/16) dat ik aanneem dat het ondertussen is opgelost.
Indien niet:
Normaliter betekent dit, dat die bepaalde accounts gewoon nog geen verzonden items hebben - tenminste niet vanuit je nieuwe e-mailclient, Outlook 2016 dus. En van vroeger verzonden mails heeft die nieuwe e-mail client geen weet.
Verstuur eens een testmailtje naar jezelf vanuit elk van die accounts die geen "verzonden items" tonen- waarschijnlijk is je probleem dan uit de wereld.
dit is al zo'n oud beestje (geplaatst 2/12/16) dat ik aanneem dat het ondertussen is opgelost.
Indien niet:
Normaliter betekent dit, dat die bepaalde accounts gewoon nog geen verzonden items hebben - tenminste niet vanuit je nieuwe e-mailclient, Outlook 2016 dus. En van vroeger verzonden mails heeft die nieuwe e-mail client geen weet.
Verstuur eens een testmailtje naar jezelf vanuit elk van die accounts die geen "verzonden items" tonen- waarschijnlijk is je probleem dan uit de wereld.
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@Nonno
Mogelijk vergeet je 1 vd uitvouwvenstertjes te openen?

Resultaat?

Mogelijk vergeet je 1 vd uitvouwvenstertjes te openen?
Resultaat?
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/