gmail wachtwoord steeds herinvoeren
-
joerky - Lid geworden op: 18 jun 2012, 22:48
Hallo,
Vorige week maakte ik een gmail-adres aan voor mijn echtgenote. Telkens ze nu wil mailen, moet ze haar mailadres en wachtwoord opnieuw herinvoeren. Hoe komt dat ? Als ik mail met WLM hoef ik dat niet te doen. Is dat misschien omdat ik ergens op 1 of andere site die "cookies ....." moet toestaan ?
Joerky.
Vorige week maakte ik een gmail-adres aan voor mijn echtgenote. Telkens ze nu wil mailen, moet ze haar mailadres en wachtwoord opnieuw herinvoeren. Hoe komt dat ? Als ik mail met WLM hoef ik dat niet te doen. Is dat misschien omdat ik ergens op 1 of andere site die "cookies ....." moet toestaan ?
Joerky.
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
verhaegen - Support SeniorenNet
je moet natuurlijk cookies toestaan
maar normaal als ze ergens vragen voor wachtwoord en inlog
en je vult dat in , dan gaat de browser met een klein venstertje (of vanonder )
vragen of hij het moet opslaan , ja kiezen lost het euvel dan normaal op
-
Ja, als je bedoelt dat CCleaner op mijn bureaublad staat, wanneer de laptop opgestart wordt : dat is zo. Ik klik het dus aan wanneer ik wil. Maar, ...... wat bedoel je dan ?
HP / Windows 11 Pro / Intel(R) Core(TM) i7-8550U CPU @ 1.80GHz 1.99 GHz / Ram 16,0 GB / 64-bits besturingssysteem, x64-processor / 1 TB / WinFirewall / Mozilla Firefox / Kaspersky.
-
Verhaegen,
Als ik dat doe, krijg ik :

Houd dat geen gevaren in als ik "Ja" druk ?
Als ik dat doe, krijg ik :
Houd dat geen gevaren in als ik "Ja" druk ?
-
Oké, dan klik ik wel op ja.
En waarom Ccleaner in 't Engels staat ? Ik had die oorspronkelijk in het Nederlands, maar ik wou Windows 10 installeren (ik had W7) en daar is 1 en ander niet goed gelukt, zodat ik naar de verkoper van mijn laptop ging om de zaak te klaren zoals dat moet. Ccleaner heeft hij niet mee gekopiëeerd met de rest, zodat ik naar de website moest om die terug te downloaden. Daar vond ik niet meer de Nederlandse versie, alhoewel ik dat graag had gewild. De 1ste de beste (Engelstalige) versie heb ik dan maar genomen. Maar als jij mij naar de goede Nederlandstalige versie kan leiden, ....... met alle plezier. Bedankt voor je uitleg.
Joerky.
En waarom Ccleaner in 't Engels staat ? Ik had die oorspronkelijk in het Nederlands, maar ik wou Windows 10 installeren (ik had W7) en daar is 1 en ander niet goed gelukt, zodat ik naar de verkoper van mijn laptop ging om de zaak te klaren zoals dat moet. Ccleaner heeft hij niet mee gekopiëeerd met de rest, zodat ik naar de website moest om die terug te downloaden. Daar vond ik niet meer de Nederlandse versie, alhoewel ik dat graag had gewild. De 1ste de beste (Engelstalige) versie heb ik dan maar genomen. Maar als jij mij naar de goede Nederlandstalige versie kan leiden, ....... met alle plezier. Bedankt voor je uitleg.
Joerky.
-
marieke72 - Lid geworden op: 25 jan 2014, 22:00
Joerky ,
de taal kan je veranderen in Ccleaner zelf.
Open ccleaner , ga naar opties bovenaan zal je instellingen vinden en daarin bovenaan kan je je taal kiezen .
Marieke.
de taal kan je veranderen in Ccleaner zelf.
Open ccleaner , ga naar opties bovenaan zal je instellingen vinden en daarin bovenaan kan je je taal kiezen .
Marieke.
DEsktop ,Win 7 Home Premium - Service pack 1, Processor AMD Phenom(tm) , X6 1100T , 64 bit
8 Ram
8 Ram
-
verhaegen - Support SeniorenNet
je gaat dus nog éénmaal de inlog en wachtwoord moeten invullenverhaegen schreef:je moet natuurlijk cookies toestaan
dan zal je dus nu dit krijgen
en zal het euvel van telkens inlog en wachtwoord verleden tijd zijn
-
Oké Verhaegen. Bedankt.
Marieke72 : bedankt ook. 't Is al geflikt. Ge ziet : 2 weten altijd meer dan 1.
Lang leve SeniorenNet.
Marieke72 : bedankt ook. 't Is al geflikt. Ge ziet : 2 weten altijd meer dan 1.
Lang leve SeniorenNet.
-
Canadees,
Ook bedankt. Nu zag ik pas eerst dat de vraag van dat Engels van CCleaner, van jou kwam. Ik dacht dat 't van Verhaegen was. Enfin, bij deze rechtgezet.
Ook bedankt. Nu zag ik pas eerst dat de vraag van dat Engels van CCleaner, van jou kwam. Ik dacht dat 't van Verhaegen was. Enfin, bij deze rechtgezet.