Krijg alle mails op alle e-mailadressen binnen
-
Haatee - Lid geworden op: 24 jan 2012, 16:11
Ben overgeschakeld naar een andere computer (zelfde gegevens).
Krijg nu elke mail binnen op elk van mijn e-mailadressen.
Is dat eenvoudig op te lossen?
Krijg nu elke mail binnen op elk van mijn e-mailadressen.
Is dat eenvoudig op te lossen?
Groetjes
Haatee
Windows 7 /Service Pack 1 / Outlook 2010 en Thunderbird / McAfee / I.E. 11 / Desktop/2,00GB RAM/Telenet
Haatee
Windows 7 /Service Pack 1 / Outlook 2010 en Thunderbird / McAfee / I.E. 11 / Desktop/2,00GB RAM/Telenet
-
Nog eens proberen (het betreft hier outlook).
Al mijn accounts staan aan de linkerzijde onder elkaar met elk Inbox, verzonden items, junkmail,...
Op mijn hoofdaccount komen ook de mails binnen voor AL mijn andere e-mailadressen. En dat is prima.
Maar op alle andere accounts komen ook alle dezelfde mails binnen. En dat is niet de bedoeling.
Ik krijg alle mails dus in veelvoud.
Indien ik die accounts (andere dan de hoofdaccount) verwijder (kan dat?) blijven de mails voor al mijn andere accounts dan toch nog binnenkomen op mijn hoofdaccount?
Al mijn accounts staan aan de linkerzijde onder elkaar met elk Inbox, verzonden items, junkmail,...
Op mijn hoofdaccount komen ook de mails binnen voor AL mijn andere e-mailadressen. En dat is prima.
Maar op alle andere accounts komen ook alle dezelfde mails binnen. En dat is niet de bedoeling.
Ik krijg alle mails dus in veelvoud.
Indien ik die accounts (andere dan de hoofdaccount) verwijder (kan dat?) blijven de mails voor al mijn andere accounts dan toch nog binnenkomen op mijn hoofdaccount?
Groetjes
Haatee
Haatee
-
Sony - Lid geworden op: 19 feb 2005, 13:45
Haatee,
Volgens je onderschrift gebruik je Outlook en FireBird ?
Als je in Outlook je Hoofdaccount plaatst en daarnaast het account dat je
gebruikt voor FireBird zou je dus de e-mails van beide in Outlook moeten
krijgen. Als je tegelijk in FireBird een Hoofaccount aanduid en het account
van je Outlook dan krijg je automatisch alle mails nogmaals op Outlook.
Sony
Volgens je onderschrift gebruik je Outlook en FireBird ?
Als je in Outlook je Hoofdaccount plaatst en daarnaast het account dat je
gebruikt voor FireBird zou je dus de e-mails van beide in Outlook moeten
krijgen. Als je tegelijk in FireBird een Hoofaccount aanduid en het account
van je Outlook dan krijg je automatisch alle mails nogmaals op Outlook.
Sony
-
Nog eens proberen. Andere computer in gebruik genomen. Incredimail vervangen door Thunderbird.
Outlook: 5 e-mailadressen
1)Hoofdaccount A: alle mails voor A, B C, D, E komen hier binnen.
2)Account B: idem
3)Account C: idem
4)Account D: idem
5)Account E: idem
Je ziet alle 5 accounts met Inbox, Concepten, Verzonden items, Junk-e-mail, enz. aan de linkerkant. Dezelfde mails die in de hoofdaccount binnen komen, komen ook in de accounts B, C, D, E binnen.
B, C, D, en E wil ik dus weg. (Bij de vorige computer zag je enkel de hoofdaccount, waar alle mails van de 5 accounts binnenkwamen)
Firebird:
Heeft 1 account, die dezelfde is als account E in outlook. Alle mails, gericht aan de 5 accounts komen hier binnen. Wat mijn bedoeling is. Hier hoeft dus niets gewijzigd te worden.
Aangename kerstdagen en een goed jaar toegewenst.
Outlook: 5 e-mailadressen
1)Hoofdaccount A: alle mails voor A, B C, D, E komen hier binnen.
2)Account B: idem
3)Account C: idem
4)Account D: idem
5)Account E: idem
Je ziet alle 5 accounts met Inbox, Concepten, Verzonden items, Junk-e-mail, enz. aan de linkerkant. Dezelfde mails die in de hoofdaccount binnen komen, komen ook in de accounts B, C, D, E binnen.
B, C, D, en E wil ik dus weg. (Bij de vorige computer zag je enkel de hoofdaccount, waar alle mails van de 5 accounts binnenkwamen)
Firebird:
Heeft 1 account, die dezelfde is als account E in outlook. Alle mails, gericht aan de 5 accounts komen hier binnen. Wat mijn bedoeling is. Hier hoeft dus niets gewijzigd te worden.
Aangename kerstdagen en een goed jaar toegewenst.
Groetjes
Haatee
Haatee
-
verhaegen - Support SeniorenNet
de hoofdacount (de officiele die je hebt van de provider )
daar zal altijd de mail van alle andere acounts op binnen komen
verwijder in uw mailprogramma op uw computer die andere acounts , dan zal je enkel in uw officiele acount alle mails ontvangen
normaal gesproken
ps.
ge moet wél zeker weten welk uw officiele is die ge van uw provider hebt hoor !
want dat is de enige die van tél is en het kan
aliassen kunnen dergelijks niet
daar zal altijd de mail van alle andere acounts op binnen komen
verwijder in uw mailprogramma op uw computer die andere acounts , dan zal je enkel in uw officiele acount alle mails ontvangen
normaal gesproken
ps.
ge moet wél zeker weten welk uw officiele is die ge van uw provider hebt hoor !
want dat is de enige die van tél is en het kan
aliassen kunnen dergelijks niet
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Eén mailbox, 4 of 5 aliassen, alle 5 geconfigureerd in Outlook en alles op Imap ingesteld

-
Beste Verhaegen,
Alleen het hoofdaccount heb ik overgehouden en inderdaad alle mails , ook voor de aliassen,komen in het hoofdaccount binnen.
Probleem: nu kan ik nog maar alleen mails versturen met het hoofdaccount als e-mailadres. Vanuit de aliassen kan ik geen mails meer versturen (d.w.z.misschien kan dat wel maar ik weet niet waar ik die zou moeten zoeken.)
Alleen het hoofdaccount heb ik overgehouden en inderdaad alle mails , ook voor de aliassen,komen in het hoofdaccount binnen.
Probleem: nu kan ik nog maar alleen mails versturen met het hoofdaccount als e-mailadres. Vanuit de aliassen kan ik geen mails meer versturen (d.w.z.misschien kan dat wel maar ik weet niet waar ik die zou moeten zoeken.)
Groetjes
Haatee
Haatee
-
verhaegen - Support SeniorenNet
je moet dan wel opnieuw die acounts maken
en dan alleen de uitgaande server laten bestaan , de inkomende dus niet invullen
kan zijn dat je dan nadien wat fouten ziet bij email ontvangst , maar dat is dan evident (verwaarloosbaar)
dan kun je bij nieuwe mail >acount kiezen waarmee je verzend ) en ....
en dan alleen de uitgaande server laten bestaan , de inkomende dus niet invullen
kan zijn dat je dan nadien wat fouten ziet bij email ontvangst , maar dat is dan evident (verwaarloosbaar)
dan kun je bij nieuwe mail >acount kiezen waarmee je verzend ) en ....