agenda afspraak
-
denieske - Lid geworden op: 28 mar 2006, 14:04
hallo een vraagje op mijn windows live mail 12 staat een agenda maar ik kan mijn afspraken niet maken ,daar het wazig staat en ik het niet kan nemen ,kan iemand me zeggen wat ik moet doen ,heb al gezocht maar vind niet wat ik kan doen ,stuur een screentje mee
ik werk met windows 10
internet explower 11 [groetjes denieske

ik werk met windows 10
internet explower 11 [groetjes denieske
pluk de dag,want het gaat allemaal zo snel
-
pcekspeer - Lid geworden op: 06 aug 2010, 12:44
@denieske
Heb je Agenda ook al gebruikt in de vorige Windows?
Klik eens bovenaan op BEELD:
Dan zou je het Agendavenster aan de rechter zijde moeten zien.
Is dat niet het geval klik dan in het lint op Agendavenster.

Heb je Agenda ook al gebruikt in de vorige Windows?
Klik eens bovenaan op BEELD:
Dan zou je het Agendavenster aan de rechter zijde moeten zien.
Is dat niet het geval klik dan in het lint op Agendavenster.
PC Win7 Prem SP1/64bit/RAM4GB/HD1000GB/IE11//FFox
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
63.0.3 64bit /Chrome64bit//MSE+Win firewall/WLMail/Gmail/thunderbird/OpenOffice4.1.5/BSA+Micr.SafetyScan+MSRT.-Web Of Trust (WOT)-Spywarebl 5.5--Superantispyw/MBAM/AdwCleaner/JRT/Win10/Ixquick/
-
-
Shewa - Lid geworden op: 08 jan 2005, 13:28
denieske ,
Jouw vraag gaat over Windows live mail 2012 . Ik werk met Windows live mail 2011 en heb links onderaan dit :

Daar klik ik op : Agenda en selecteer de datum en uur .
.
Mogelijks kan je dit ook zo doen in Windows Live mail 2012
Jouw vraag gaat over Windows live mail 2012 . Ik werk met Windows live mail 2011 en heb links onderaan dit :

Daar klik ik op : Agenda en selecteer de datum en uur .
.

Mogelijks kan je dit ook zo doen in Windows Live mail 2012
weer een stap vooruit
-
@shewa
Zo kan je het ook doen.

Zo kan je het ook doen.
-
Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Ik werk ook met WLM .
Aan de rechterkant zie je toch een kalender (als agendavenster via Beeld blauw is) .
Daar ga je op een datum van de te maken afspraak staan (met de muis hé - lol ) .
Rechterklik en je ziet: nieuwe afspraak maken.
Als je dan daarop klikt, kan je een afspraak invullen , die dan achteraf onder de maandkalender weergegeven wordt.
Eigenlijk vrij eenvoudig én praktisch !
Groetjes
Aan de rechterkant zie je toch een kalender (als agendavenster via Beeld blauw is) .
Daar ga je op een datum van de te maken afspraak staan (met de muis hé - lol ) .
Rechterklik en je ziet: nieuwe afspraak maken.
Als je dan daarop klikt, kan je een afspraak invullen , die dan achteraf onder de maandkalender weergegeven wordt.
Eigenlijk vrij eenvoudig én praktisch !
Groetjes
-
denieske - Lid geworden op: 28 mar 2006, 14:04
Wiana hartelijk dank voor de hulp heb het gevonden ,op mijn windows 7 was het anders ,maar het is gemakkelijk ,natuurlijk moet je het weten hé
met mijn 79 jaar komen er gaten in mijn hoofd, gelukkig krijg ik hier altijd hulp, ook dank aan de andere helpers
nog een fijne avond
groetjes denieske

met mijn 79 jaar komen er gaten in mijn hoofd, gelukkig krijg ik hier altijd hulp, ook dank aan de andere helpers
nog een fijne avond
groetjes denieske
pluk de dag,want het gaat allemaal zo snel
-
Wiana - Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Blij dat ik je kon helpen, denieske
Inderdaad er zijn veel problemen waarvoor een makkelijke oplossing is, maar... je moet het weten hé . Dat heb ik ook voor hoor
Zoals je zegt: hier krijg je altijd wel van iemand hulp en daarom is seniorennet ook zo tof
.
Nog een fijne avond en een gezellig eindejaar!
Inderdaad er zijn veel problemen waarvoor een makkelijke oplossing is, maar... je moet het weten hé . Dat heb ik ook voor hoor
Zoals je zegt: hier krijg je altijd wel van iemand hulp en daarom is seniorennet ook zo tof
Nog een fijne avond en een gezellig eindejaar!