UPS en GLS, hun adres checken
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Votre colis est suspendu en een code staat in die 2 emails. Ik kan zelfs email adres niet kopiëren en pasten. Ik heb een knipsel van gemaakt. En ik verwacht 2 items????
Genoteerd en ingevoerd in google geeft dat niks weer.
Ik heb de verzender geschreven en antwoord was dat het 14 dagen duurt,dus krapul bestaat ook. urt
Genoteerd en ingevoerd in google geeft dat niks weer.
Ik heb de verzender geschreven en antwoord was dat het 14 dagen duurt,dus krapul bestaat ook. urt
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Ik heb nergens geklikt in de emails. De afzender(email) heb ik ingevoerd in google via opschrijven en intypen. En blijft blanco 't antwoord van google.
Vandaag de 2 items aangekomen via Royal Mail, Air Mail en customs declaration. Niks plakkers van GLS of UPS.
Iemand leest de berichten van Ebay of gans mijn Thunderbird.
Wat is er dan nog veilig, via een ophaalpunt waar je evtl bijbetaald met evtl tracking?
Vandaag de 2 items aangekomen via Royal Mail, Air Mail en customs declaration. Niks plakkers van GLS of UPS.
Iemand leest de berichten van Ebay of gans mijn Thunderbird.
Wat is er dan nog veilig, via een ophaalpunt waar je evtl bijbetaald met evtl tracking?
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Als er iemand je emails zou lezen, dan kan dat alleen maar doordat je ergens je paswoord zou hebben ingegeven in een of andere phishing site.
Maar dat hoeft niet, die kerels met die valse pakjesmeldingen sturen maar naar adressen die ze ergens in een lijst gekocht hebben. Dat jij nu zoiets aan krijgt terwijl je effektief pakjes verwacht, kan puur toeval zijn.
Maar dat hoeft niet, die kerels met die valse pakjesmeldingen sturen maar naar adressen die ze ergens in een lijst gekocht hebben. Dat jij nu zoiets aan krijgt terwijl je effektief pakjes verwacht, kan puur toeval zijn.
-
Een paar jaar terug was dat niet zo corrupt. Enkel de tracking vertrouw ik nog, wel gekregen van de site of verkoper.
Het lijkt of al die pakjesmannen zijn waardeloos.
Het lijkt of al die pakjesmannen zijn waardeloos.
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Als je een bestelling doet, eender waar weet je met welke dienst die wordt geleverd. Al de andere mails die je krijgt zijn phishing-mails en dien je te deleten. Nooit ergens op ingaan. 'k Snap niet dat mensen dat nog altijd niet door hebben. Als ik ergens iets bestel krijg ik prompt 5 mails van andere diensten, die gaan gewoon de vuilbak in zonder ook maar te bekijken.