Emailadressen koppelen bij gmail-

Vragen/antwoorden betreffende e-mail.

etimo38

14 aug 2025, 17:17

Door een onbekende oorzaak is mijn telenet emailadres verdwenen bij Gmail. Een ALIAS instellen lukt niet meer waar dit voordien geen enkel probleem was. Telkens krijg ik de foutmelding : naam en wachtwoord nazien.Waar ligt de fout?
Windows 11Home, Lenovo IdeaPad Slim 5 16 ABR 8 16Gb DDR 4 RAM
AMD Radeon Graphics AMD Ryzen 5

hviaene

15 aug 2025, 09:12

Waar en hoe heb je het in 's hemelsnaam over. Gmail werkt alleen met gmail-adressen. Altijd al geweest.

verhaegen
Support SeniorenNet

15 aug 2025, 10:59

ik vermoed dat hij onderstaande bedoelt

Stappen om een ander e-mailadres te koppelen:

Open Gmail: Ga naar je Gmail-account via mail.google.com.

Ga naar instellingen: Klik rechtsboven op het tandwielpictogram en kies "Alle instellingen bekijken".
Ga naar Accounts en import: Selecteer het tabblad "Accounts en import".
E-mail importeren: Bij "E-mail bekijken uit andere accounts" kun je een e-mailaccount toevoegen met de optie "Een e-mailaccount toevoegen".
Voer het e-mailadres in: Vul het e-mailadres in dat je wilt koppelen en klik op "Volgende".
Kies de methode: Selecteer "E-mail importeren uit mijn andere account (POP3)" of "Gmailify koppelen" (indien beschikbaar).
Vul de gegevens in: Vul de benodigde gegevens in zoals gebruikersnaam, wachtwoord, POP-server en poort (voor POP3).
Configureer de instellingen: Kies of je een kopie van de e-mails op de server wilt achterlaten en of je een beveiligde verbinding wilt gebruiken.
Account toevoegen: Klik op "Account toevoegen" om het proces te voltooien.
Verificatie: Mogelijk moet je de koppeling nog verifiëren via een link in een e-mail of door een code in te voeren.
Versturen als: Bij "Mail verzenden als" kun je instellen dat je ook e-mails kunt versturen vanaf het gekoppelde e-mailadres via Gmail.

https://support.google.com/mail/answer/ ... %3DAndroid

https://support.google.com/mail/answer/ ... %3DDesktop