Verzonden e-mails worden niet weergegeven in Gmail app-
-
herman2 - Lid geworden op: 29 apr 2011, 18:13
Verzonden e-mails worden niet weergegeven in Gmail app op smartphone samsung A54 en op tablet Samsung Galaxy Tab A9 Plus. (heb Proximus skynet account)
Alle mails op PC, smartphone en tablet worden zonder problemen verstuurd en ontvangen.
Op PC gebruik ik Thunderbird om mijn mails te lezen. Daar verschijnen mijn mails wel bij de Verzonden items.
Bij mijn smartphone en tablet:
Verzonden (bij smartphone en tablet)
Niets in Verzonden staat er, maar mails worden wel degelijk verzonden maar niet getoond.
En wat is het verschil tussen SentMail en Verzonden (bij Thunderbird)?
En wat is het verschil tussen Verzonden en Sent items (bij de Gmail app)?
Iemand een oplossing?
Groetjes,
herman2
Alle mails op PC, smartphone en tablet worden zonder problemen verstuurd en ontvangen.
Op PC gebruik ik Thunderbird om mijn mails te lezen. Daar verschijnen mijn mails wel bij de Verzonden items.
Bij mijn smartphone en tablet:
Verzonden (bij smartphone en tablet)
Niets in Verzonden staat er, maar mails worden wel degelijk verzonden maar niet getoond.
En wat is het verschil tussen SentMail en Verzonden (bij Thunderbird)?
En wat is het verschil tussen Verzonden en Sent items (bij de Gmail app)?
Iemand een oplossing?
Groetjes,
herman2
HP Probook 450 G9 Ci7-1255U 16/512GB 15,6" W11P
Windows Defender
Windows Defender
-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Verschil tussen Sent-Items en Verzonden (of outbox of....). Als je een mail verstuurt, maar om God-weet-welke reden je mail provider dit niet (kan) doet(n), dan komt je mail in Sent-items (of Outbox) terecht en kun je die mail nadien van hieruit openen en opnieuw proberen te verzenden. Mails die écht verzonden zijn staan dan in Verzonden.
Maar hoe jij aan zo'n poespas van maiil folders bent gekomen is mij een raadsel. Ooit nog in het Engels gewerkt?
Maar hoe jij aan zo'n poespas van maiil folders bent gekomen is mij een raadsel. Ooit nog in het Engels gewerkt?
-
herman2 - Lid geworden op: 29 apr 2011, 18:13
@hviane en verhaegen,
De laatste 20 jaar altijd de nederlandstalige versie gebruikt op PC.
Heb onlangs zowel op smartphone als tablet mijn skynet account verwijderd en daarna terug geïnstalleerd om probleem met verzonden items proberen op te lossen.
Wanneer ik mails rechtstreeks in webmail lees krijg ik onderstaande:

De mappen Sent en Sent-items heb ik zelf nooit aangemaakt.
@verhaegen,
Kan ik dat probleem dan oplossen door andere app te gebruiken en zo ja, dewelke?
De laatste 20 jaar altijd de nederlandstalige versie gebruikt op PC.
Heb onlangs zowel op smartphone als tablet mijn skynet account verwijderd en daarna terug geïnstalleerd om probleem met verzonden items proberen op te lossen.
Wanneer ik mails rechtstreeks in webmail lees krijg ik onderstaande:

De mappen Sent en Sent-items heb ik zelf nooit aangemaakt.
@verhaegen,
Kan ik dat probleem dan oplossen door andere app te gebruiken en zo ja, dewelke?
HP Probook 450 G9 Ci7-1255U 16/512GB 15,6" W11P
Windows Defender
Windows Defender
-
verhaegen - Support SeniorenNet
gewoon uw gmailadres als verzender selekteren
bv.
in facebook , 3 puntjes >link kopieren >tik op de 3 bolletjes verbonden door lijnen (=delen) >pak dan gmail >dan komt normaal als verzender uw gmailadres der in (bij : van ), dan hoef je enkel de bestemmeling in te vullen
dan komt die in verzonden items van uw gmail
sent en sent items staat der altijd in hoor
als ge dat via thunderbird doet hoef je gewoon te klikken op :

bv.
in facebook , 3 puntjes >link kopieren >tik op de 3 bolletjes verbonden door lijnen (=delen) >pak dan gmail >dan komt normaal als verzender uw gmailadres der in (bij : van ), dan hoef je enkel de bestemmeling in te vullen
dan komt die in verzonden items van uw gmail
sent en sent items staat der altijd in hoor
als ge dat via thunderbird doet hoef je gewoon te klikken op :

-
hviaene - Lid geworden op: 05 apr 2004, 17:46
Nu ik je mail nog eens goed lees, denk ik de verklaring voor die poespas gevonden te hebben: je schrijft over de Gmail app en thunderbird, maar ik denk dat je een soepje gemaakt hebt van je proximus verbinding en je gmail verbinding. Zoiets in de stijl van (in thunderbird): je imap verbinding naar de server van proximus (inkomende mail) en je uitgaande mail (smtp) naar gmail. Dat er dan rare dingen gebeuren met zo'n dubbele verbinding is niet te verwonderen. En het gedrag kan plotseling veranderen als een van de twee een aanpassing doet in zijn werwijze.