pdf-opgelost-

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

filius

16 feb 2010, 14:34

Kan ik in dreamweaver cs3 een PDF bestand(tekst en afbeelding) in brengen.Indien ja ,hoe doe ik dat.Zodat de tekst en de afbeeldingen op de pagina komen.

Bij voorbaat dank

coderunner

16 feb 2010, 15:11

Beste filius,

Een pdf-bestand kan je alleen d.m.v. een hyperlink online zetten om te downloaden/te laten openen in een pdf-reader. Je zou het pdf-bestand kunnen omzetten naar bv. *.jpg door er een schermafdruk van te maken of als je Adobe Acrobat hebt te bewaren als *.jpg

Wanneer jijzelf niet in de mogelijkheid bent om het pdf-bestand naar *jpg-bestand om te zetten, mag je dit pdf-bestand steeds naar mij sturen dan doe ik dat wel voor jou (als het geen groot (meerdere bladzijden) pdf-bestand is). Stuur dan een privé-bericht dan stuur ik je mijn email adres terug via een privé-bericht.

Graag reaktie.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

filius

20 feb 2010, 14:36

Bedankt coderunner voor de hulp.Ik kan weer verder.

coderunner

20 feb 2010, 14:56

Beste filius,

Dat is goed nieuws. Dat is graag gedaan en bedankt om dit te melden.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.