sprymenu-

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

filius

20 feb 2010, 21:37

Ik heb een pagina met banner,menubalk en een centraal waarin een foto heb gezet.In de menubalk maak ik een sprymenu horizontaal met 5 items.In een van de items(nr 3) een onderverdeling van 9 items.Dit lukt mij allemaal.Veranderen achtergrond,lettertype,kleur letters,grootte items enz. maar!!als ik in de browser kom zitten de items die openklappen achter de afbeelding.Help!!!!Ik werk met DW cs3

coderunner

21 feb 2010, 00:26

Beste filius,

Kan je mij de html code van de gehele pagina geven of de url waar de pagina staat a.u.b. (hier op het forum of indien je dit liever niet hier plaatst, dan via een privé-bericht) want zo is het moeilijk te zien waar je fout zit.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

ciboss

18 mar 2010, 14:57

Hallo Filius,

ik heb ooit eens hetzelfde probleem gehad. Ik denk dat het moet opgelost worden door uw Spry-menu in een layer (div) onder te brengen met een hogere z-index (bv 1020) dan de layer waarin uw afbeelding staat (z-index 1000).

probeer het eens ...
PC1+2 - W7-PentiumR - 2.8GHz - 4GB RAM
Laptop - W7- i7 - 1.6GHz - 4GB
PC3= Ubuntu (Zorin)
HD Freecom 1TB - HP Photosmart 3210
Router LevelOne