actionscript

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

filius

18 mei 2010, 15:58

Ik heb een knop aangemaakt in flash cs3 .Een nieuwe laag(action)bijgemaakt.Nu is het de bedoeling als ik op de knop klik dat er dan mijn mail opengaat.Kent iemand hiervan het actionscript.De knop staat in actionscript 2.0

coderunner

21 mei 2010, 04:44

Beste filius,

Bedoel je zoiets

Code: Selecteer alles

email.addEventListener(MouseEvent.CLICK,onMouseClick);
function onMouseClick(event:MouseEvent):void {
      var request:URLRequest = new URLRequest("mailto:gebruikersnaam@provider.com");
      navigateToURL(request, "_self");
}
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

filius

23 mei 2010, 13:11

Beste coderunner,

Zeer bedankt voor het bericht.Ik heb het uitgeprobeerd en het is ok.

filius

23 mei 2010, 13:16

Ik heb een fotogallerij gemaakt met DW cs3.(www.stgfotografie.be).Nu is de vraag:in IE is het geen probleem alle mappen komen erop, maar in google crome blijven er mappen met foto's achter.Wat kan de oorzaak zijn en is dit te verhelpen.

coderunner

23 mei 2010, 16:18

Beste filius,

Op welke pagina bevindt zich het probleem. Ik heb op je website de link "Foto's" aangeklikt en krijg in zowel IE als in Google Chrome 9 (hoofd)mappen te zien. Wanneer ik deze 9 (hoofd)mappen één voor één aanklik, krijg ik ook zowel in IE als Google Chrome steeds hetzelfde aantal (sub)mappen te zien, dus ik zie het probleem niet

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

coderunner

27 mei 2010, 17:52

Filius heeft mij via een persoonlijk bericht medegedeeld dat het probleem is opgelost!
Volgens mij lag het aan het niet opkuisen van tijdelijke internet bestanden zodat Google Chrome de pagina daar ging ophalen.

mvg,
Coderunner

@moderator: Probleem met het actionscript en Google Chrome opgelost!

filius

09 jun 2010, 15:01

Ik werk met DW cs3.Ik heb een afbeelding geselecteerd waarop ik een gedraging maak:Browser venster openen waarin de afbeelding wordt vergroot als men daar op klikt.In de code staat juist hetzelfde als andere afbeeldingen waarop ik een gedraging heb toegepast.De naam van de foto is hetzelfde en er zijn geen tekens gebruikt.Het is mij al verscheidene keren gelukt maar bij de volgende niet:Pastella
Hier de website:www.derozenkring.be
Als u op de site bent gaat u naar soorten rozen, dan naar bodembedekkers,dan op foto pastella klikken, dan komt u in de pagina van pastella.Als u nu op de afbeelding klikt zou deze moeten vergroten.Maar ze doet het niet.Er komt een melding dat de site niet kan gevonden worden.
Wat is er fout?

coderunner

09 jun 2010, 15:36

Beste filius,

Gelieve niet te cross-posten (= twee maal dezelfde vraag stellen in een ander topic), dat brengt verwarring ...

Antwoord staat onder je ander geopend item zijnde "gedragingen"

mvg,
Coderunner