website uploaden

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

herbey

18 sep 2010, 21:52

Ik gebruikte vroeger cute FTP om te uploaden. Ik heb dat programma niet meer. Nu wilde ik gewoon via verkenner werken. Ik maak 2 vensters, één met het ftp adres , het andere met de bestanden die ik wil uploaden. Maar het kopieren lijkt niet te werken. ik krijg een venster waarin hij de overdrachttijd wil berekenen.... en er gebeurt niets meer.
Heeft iemand een betere oplossing?
Gast

18 sep 2010, 22:09

Eerst en vooral welkom bij seniorennet :D

Als alternatief voor cuteFTP kun je filezilla (freeware) gebruiken.

http://filezilla.softonic.nl/

coderunner

18 sep 2010, 23:17

Beste herbey,

Een alternatief is inderdaad het gratis programma FileZilla zoals francois12 aanhaalde. Wat ik nog verder wil zeggen is dat je beter het programma download van de eigenlijke FileZilla website zelf dit in verband met het downloaden van de laatste versie.

Waar de laatste versie downloaden, hoe het programma installeren en gebruiken staat hier uitgelegd. Werkt ongeveer zoals je vroegere programma CuteFTP

Succes

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

herbey

19 sep 2010, 15:11

Is ondertussen met succes gebeurd. Bedankt voor de reacties.

coderunner

19 sep 2010, 16:53

Beste herbey,

Ik ben blij te horen dat het je gelukt is. Bedankt voor je reaktie en om dit te melden.

mvg,
Coderunner

@moderator: probleem opgelost.
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.