plaatje
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste eliana,eliana schreef:Hoe kan ik een plaatje plaatsen op het pijltje via de muis. Welke optie en waar?
Je zal je vraag toch iets duidelijkere moeten stellen en wat meer gegevens moeten geven i.v.m. het programma dat je gebruikt om de webpagina aan te maken hoor, want van je hierboven gestelde vraag (?) begrijp ik niets van.
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
-
redpoppy - Moderator SeniorenNet
coderunner,
wat zij bedoelt denk ik is een plaatje dat aan de cursor hangt, je ziet dat ook op de blogs.
zoiets als dit:
http://www.123cursors.com/
wat zij bedoelt denk ik is een plaatje dat aan de cursor hangt, je ziet dat ook op de blogs.
zoiets als dit:
http://www.123cursors.com/
Luister naar ieders kritiek ,maar behoud uw eigen oordeel (Hamlet)
I
Seniorennet
I
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Ah okay, bedankt voor je opheldering redpoppy.
@eliana
1- Door gebruik te maken van een *.ani bestand (een bewegende afbeelding) te vinden op het internet (zie bv. link redpuppy) of *.cur or *.ico
Afhankelijk van hetgeen je gekozen hebt (*.ani/*.cur/*.ico), wordt de code hiervoor
2- Door gebruik te maken van een javascript. Voorbeelden vind je bv. hier
Graag een reaktie (zie onderschrift)!
mvg,
Coderunner
@eliana
1- Door gebruik te maken van een *.ani bestand (een bewegende afbeelding) te vinden op het internet (zie bv. link redpuppy) of *.cur or *.ico
Afhankelijk van hetgeen je gekozen hebt (*.ani/*.cur/*.ico), wordt de code hiervoor
Let op: dit werkt alleen in Internet Explorer!<style type="text/css">
body {
cursor: url (benaming_gebruikte_cursor.ani/.cur/.ico);
}
</style>
2- Door gebruik te maken van een javascript. Voorbeelden vind je bv. hier
Graag een reaktie (zie onderschrift)!
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.