spry-menu

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

filius

14 jan 2011, 12:00

Ik heb een spry-menu verticaal(DW cs3) gemaakt in mijn website "www.derozenkring.be".
Het lukt prima in IE maar in firefox komt het niet goed over.Ook had ik dit menu graag in het midden.

coderunner

14 jan 2011, 17:13

Beste filius,

Ik heb je website http://www.derozenkring.be bekeken en een paar items in je menu aangeklikt in zowel IE als FF en ik zie niet direkt een probleem.
Ik meen me te herinneren dat we dit probleem op sommige pagina's in het verleden al hadden opgelost. Zoals ik al zei, zie ik nu niet direkt een probleem.
Graag een wat meer specifiekere vraag i.v.m. je probleem.

En wat bedoel je met een vertikale menu in het midden ? Een vertikale menu staat toch meestal links of rechts van je pagina ...

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

filius

15 jan 2011, 16:47

Sorry coderunner dat ik de vraag niet specifieker heb gesteld.Het gaat om het volgende: Kijk op de pagina"tuin van.." daar staat een uitklapmenu met 2 items als men openklikt en om dit uitklapmenu gaat het.In firefox staat dit anders dan in IE.Firefox vindt ik niet goed.Ik zag ook graag dit menu in het midden.

coderunner

15 jan 2011, 23:00

Beste filius,

Stuur me je email adres in een privé bericht dan stuur ik je alle bestanden door.
Er moet namelijk te veel gewijzigd worden om dit hier allemaal uit te leggen.
Er moeten wijzigingen gemaakt worden op de html pagina's
- Tuin van.html
- Tuin van suzie en joske.html
en in de stylesheet
- SpryMenuBarVertical.css

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

coderunner

17 jan 2011, 22:11

Het probleem van filius is opgelost.
De fout lag in het verkeerd plaatsen van bepaalde html tags. Verder ook wijzigingen aangebracht in de css van het menu zelf.

mvg,
Coderunner

@moderator: probleem opgelost!