Achtergrond veranderen.

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.
Gast

28 jan 2011, 18:52

Kan er mij iemand zeggen wat er fout is aan mijn blog?Als ik nieuwe achtergrond wil opzetten zie ik eerst mijn nieuwe achtergrond en dan mijn oude.Ik heb nieuw uitzicht genomen maar gelijk wat ik doe het blijft zo.Ik denk dat er ergens in mijn broncode een fout zit die dit tegen houd.Maar ik weet echt niet waar.Kan er mij iemand helpen?Vroeger had ik geeb problemen.grtjs conny


http://blog.seniorennet.be/connyandcarlo/

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

28 jan 2011, 23:26

Beste Conny,

Je gebruikt op je blog een javascript dat na het verlaten van je pagina een soort popup geeft en zegt "Tot de volgende keer" en een "Results" script voor het reaktievermogenspelletje.
De code die je achtergrond belet te verschijnen is de volgende

Code: Selecteer alles

<body background=""   onKeyPress="Results();" onUnLoad="alert('Tot de volgende keer');">
waarin je nogmaal de body tag herhaalt (wat niet mag! want deze staat al helemaal bovenaan je code) Daardoor wordt je blog terug gereset naar een zwarte achtergrond. Haal bovenstaande code uit je blog en plaats het javascript bij de eerste <body> tag

Code: Selecteer alles

<BODY class="general_bg" leftmargin=5 topmargin=5 rightmargin=5 bottommargin=5>
wordt dan

Code: Selecteer alles

<BODY class="general_bg" leftmargin=5 topmargin=5 rightmargin=5 bottommargin=5 onKeyPress="Results();" onUnLoad="alert('Tot de volgende keer');">
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
Gast

29 jan 2011, 15:53

Hallo bedankt voor je reactie.Ik heb eerst dat telspelletje weg gedaan en mijn probleem is opgelost.Maar ik zou ook graag ;bedankt voor je bezoekje ;weg doen maar weet niet meer waar het staat.Heb jij dat ergens gevonden?grtjs conny

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

29 jan 2011, 18:03

Beste Conny,

Hier begrijp ik je niet goed. Met wegdoen van "bedankt voor je bezoekje" bedoel je daarmee de popup met tekst "Tot de volgende keer" die verscheen bij het verlaten van je blog?

1- Indien ja, die is weg. Dit stond in de tweede body tag nl.
<body background="" onKeyPress="Results();" onUnLoad="alert('Tot de volgende keer');">
2- Indien neen, kan je me dan zeggen waar en wanneer de bezoekers dat bericht "bedankt voor je bezoekje" krijgt ?

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.
Gast

29 jan 2011, 18:57

Hallo coderunner,ik heb dat reactiespelletje weg gedaan door Febe,zij was eerst met haar antwoord.Ik heb dat gedaan wat Febe gezegd geeft en het hielp,waarbij ik uiteraard blij ben he.En inderdaad :tot volgende keer:is hierbij ook weg. waarbij ik hier Febe, red poppy en jou van harte bedank voor alle hulp.grtjs conny

coderunner
Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Locatie: Aubauke - Aentwaerepe

31 jan 2011, 09:40

Beste Conny,

Ik zie wel nergens een bericht van Febe staan, maar als het is opgelost, dan is het goed.
Alleszins bedankt om dit hier te melden.

mvg,
Coderunner

@moderator: probleem opgelost!
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.