firefox

Vragen/antwoorden betreffende het maken van je eigen website.

filius

26 mei 2011, 21:19

Eerst en vooral , ik maak mijn website met DW cs3.Als ik een pagina verander, bv een andere afbeelding of link etc.. dan sla ik deze pagina op en zet die dan over naar de server.In IE lukt het goed maar in firefox niet (ik haal dan de tijdelijke internetbestanden weg en dan lukt het hier in firefox ook) maar is er dan geen andere manier om in te stellen om niet altijd die tijdelijke internet bestanden te wissen.

Bij voorbaat dank

coderunner

26 mei 2011, 22:01

Beste filius,

Dit is geen "Eigen website"gerelateerde vraag.
Je zal meer antwoorden krijgen als je de vraag stelt in het onderwerp "Software" van dit forum.

Probeer al eens een volledige refresh/reload van de pagina zodat de browser niets uit de cache gaat halen.
Hoe?
of
- druk de Ctrl EN F5 toets gelijktijdig in,
of
- houd de Ctrl toets ingedrukt EN klik op het Reload icoontje (cirkelvormig pijltje) Afbeelding bovenaan naast de adresbar.

mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.

coderunner

31 mei 2011, 22:50

@moderator: probleem opgelost! (Zie topic met dezelfde titel)
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.