problemen met HTML code menu
-
kitje - Lid geworden op: 10 jun 2011, 21:15
ik heb hier enkele jaren geleden ook geweest en dankzij seniorennet een website kunnen maken, alleen is er overlaatst een ongeluk gebeurt op de pc en ben ik volledig mijn website kwijt waardoor ik nu opnieuw bezig ben.
nu gebruik ik net dezelfde html code als anders.
ikw erk dus met frames, nu met de menu zoals bv die van home heb ik als code staan
home.html target="inhoud" maar als je erop klikt opent deze een nieuwe venster in plaats van op de grote venster van mijn website.
kan iemad me zeggen wat ik verkeerd doe?
nu gebruik ik net dezelfde html code als anders.
ikw erk dus met frames, nu met de menu zoals bv die van home heb ik als code staan
home.html target="inhoud" maar als je erop klikt opent deze een nieuwe venster in plaats van op de grote venster van mijn website.
kan iemad me zeggen wat ik verkeerd doe?
-
coderunner - Lid geworden op: 27 mar 2006, 04:35
Beste kitje,
1- Even ter informatie:
Je gehele website is toch niet weg als deze ook online staat. Je kan deze terug downloaden van de webhostserver naar je harde schijf met een ftp client programma en zo kan je terug verder aan je website werken.
2- Kan je de gehele html code van je frameopbouw pagina hier plaatsen of als je dit liever niet openbaar maakt via dit forum de html code in een prvé bericht naar mij sturen?
mvg,
Coderunner
1- Even ter informatie:
Je gehele website is toch niet weg als deze ook online staat. Je kan deze terug downloaden van de webhostserver naar je harde schijf met een ftp client programma en zo kan je terug verder aan je website werken.
2- Kan je de gehele html code van je frameopbouw pagina hier plaatsen of als je dit liever niet openbaar maakt via dit forum de html code in een prvé bericht naar mij sturen?
mvg,
Coderunner
Bedank de perso(o)n(en) die je volledig op vrijwillige basis een antwoord geeft(geven) en/of beantwoord ten minste een reaktie op jouw vraag. Zo weten andere gebruikers EN de moderator dat je "probleem" al dan niet is opgelost. Alvast bedankt.